Maria Viola

JEG SKAL PRØVE KJOLE I DAG

5 indlæg i dette emne

Jeg skal prøve kjole for første gang i dag - jeg er bare så spændt at jeg ikke har kunne sove i nat. :loveshower:

Det er ligesom om at brylluppet (for mig) først er begyndt at blive virkeligt nu. Altså vi (vi og vi.....??? hi hi) har planlagt så mange ting, men intet har givet mig sommerfugle i maven - men det kan jeg da love jer for at dette har..... :blushsmiley:

Jeg er bare spændt.... :respekt::bearhug::bearhug:

Man må ikke tage billeder, men jeg skal nok skrive om hvordan det gik.....

Ha en vidunderlig dag......

Knus fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan sandelig godt forstå dig!

Jeg er selv ret ny i alt det her bryllups-halløj da min kæreste friede juleaften/nat da vi egentlig var gået i seng. :griner:-

Jeg tænkte at tage ind til byen og se på udsalg hos Nicolai, og bare dét gav mig sommerfugle i maven. :butterfly:

Glæder mig til at høre hvordan det gik dig!

De bedste hilsner fra

Louise (soon to be Hertz!!) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg skal prøve kjole for første gang i dag - jeg er bare så spændt at jeg ikke har kunne sove i nat. :loveshower:

Det er ligesom om at brylluppet (for mig) først er begyndt at blive virkeligt nu. Altså vi (vi og vi.....??? hi hi) har planlagt så mange ting, men intet har givet mig sommerfugle i maven - men det kan jeg da love jer for at dette har..... :blushsmiley:

Jeg er bare spændt.... :bearhug::griner:-:td:

Man må ikke tage billeder, men jeg skal nok skrive om hvordan det gik.....

Ha en vidunderlig dag......

Knus fra mig

Hej ..

VIlle bare lige sige god fornøgelse, nyd det nu alt hvad du kan..

MVH Lena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:-:hug::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Jubii..... så er jeg tilbage - det gik bare rigtig godt. :bearhug:

Fik ikke skrevet så meget i morges (var vist lidt ved siden af mig selv)

- men selve det at jeg skulle prøve kjole i dag var lidt tilfældigt. I går bestilte jeg tider hos tre forskellige og skrev rundt til min mor, sviger og min veninde, så de kunne sætte kryds i kalenderen. Så ringede min veninde og sagde hun glædede sig SÅ meget og bla bla bla - vild skønt. Vi lagde på (efter 2½ time) og så ringede hun igen efter ca en time.....hun var lige gået forbi Nicolais brudekjoler og de havde udsalg - op til 75 % - og ja - 1 2 3 - så tog vi derind i dag.

Min mor kunne desværre ikke være med :td::(:bunny_4:

Jeg prøvede 6-7 kjoler - og 2 af dem var SUPER skønne..... Det var så vild en oplevelse at prøve dem - jeg var så spændt at morgenmaden først blev indtaget 13.30.

Ved ikke om jeg kan vedhæfte dem (ikke så skrap til det her computer) - ellers er det nummer 1 og 80. (måske kan en af jer skrappe tøser....)

Desværre måtte man kun tage billeder hvis man kørte dankortet igennem, men mor manglede og kan heller ikke lide at være under pres - vil gerne ud de 3 ekstra gange jeg har bestilt. (Selvfølgelig er der risikoen for at dem jeg har prøvet når at blive solgt - men jeg kan ikke beslutte mig inden lørdag - hvor deres udsalg stopper)

Ups - nu fik jeg da også indhentet det jeg ikke skrev i morges - men alt i alt en SKØN dag.

Nu skal jeg ligge det her bryllup på hylden da jeg har 2 eksamner som jeg skal have overstået først (havde jeg ellers lovet mig selv - som I kan se er min selvdisiplin lig nul) - så efter d. 23 januar - hvis jeg kan holde det.....

Glæder mig bare så meget til næste gang - nu har jeg ligesom en ide.....

Knus fra mig :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer