Guest tayana

af finde en solo-sanger til kirken

9 indlæg i dette emne

Hvorfor synes jeg, det er svært at finde en solo-sanger her på Sjælland.....som ikke koster en månedslån :biggrin:

Jeg har kigget blandt annoncørerne her på siden - efter et lille hint i en anden tråd :balloons: - men dem man får frem derinde er nok liiiige lovlig professionelle og dermed også møg dyre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Findes der mon ikke en "amatør" sanger som kan synge en smuk sang i kirken.

Jeg tænkte lidt på News "Du er" selv om jeg ikke kan hele teksten, og den skal naturligvis lige studeres, før endeligt valg af sang

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke hva en timeløn er - men har f.eks. set to priser - en på Sjælland og en i Jylland....på Sjælland var det så 400 kr dyrere end i Jylland. Det synes jeg er mange ekstra penge at betale for en sang, fordi man ikk lige bor i Jylland.

Spørger måske dumt nu, men hvem er Nicole??

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi er i den heldige situation, at vores kirkesanger gerne vil synge en sang eller to i kirken. Hun er konservatorieuddannet og underviser i sang. Den dejligste sopran. Hun vil gerne, og da vi kender hende privat, børn i samme børnehave og friskole, er det noget hun gerne gør.

Kender I kirkesangeren, så spørg da ham eller hende...

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke hva en timeløn er - men har f.eks. set to priser - en på Sjælland og en i Jylland....på Sjælland var det så 400 kr dyrere end i Jylland. Det synes jeg er mange ekstra penge at betale for en sang, fordi man ikk lige bor i Jylland.

Spørger måske dumt nu, men hvem er Nicole??

Nicole Flycht: http://***IKKE TILLADT***/

Her kan du også høre nogle af hendes sange og der ligger mange anbefalinger fra andre brudepar som har brugt hende. Min egen datter DJ Zelina Stump (på 7 år) er helt vild med hende, men det er nok også fordi hun har hørt og talt meget med Nicole ude på en messe vi deltog i sidste år. :)

Vedr. det med prisforskelle så tror jeg egentlig ikke det handler så meget om Jylland eller Sjælland. Det handler vel mere om transportafstand, hvor man må formode at der prismæssigt er forskel på om der skal køres 30 km. eller 300 km. i forbindelse medet bryllupsjob. Det gælder ihvertfald for vores og de fleste kollegers vedkommende.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Hejsa,

Hvad med et opslag, forespørgsel på musikkonservatoriet - der er da givetvis en studerende, der både har stemme og motivation til at prøve sådan noget, hvis I har mod på det.

Eller ville jeg spørge kirkesangerne, det "lokale" kor (kig i dagbladene). Dem der profilerer sig via hjemmesider osv.. er selvfølgelig professionelle og dermed vældig, vældig meget dyrere.

Held og lykke med det - og sikken en god ide! :)

kh Louise

0

Del dette indlæg

En lille kommentar: Det er nu ikke altid de studerende er billigere end de etablerede sangere rundt omkring. Hvis jeg sammenligner eksempelvis kollegaer som Sanggavens priser med de sangere jeg kender fra musikkonservatoriet, er der virkelig ikke den store forskel. De fleste kons. studerende tager tariffen fra DMF (Dansk musikerforbund) som ligger omkring 1000-1500.

I min "egen" kirke kører vi også efter disse tariffer ved solooptræden, uanset om det er en trompetist, violinist eller sanger. Alt i alt tror jeg faktisk man får hvad man betaler for....

Og de dygtige ved som regel hvad de vil have :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maria Holm Maria Holm Maria Holm!!!!!!

Jeg kan absolut anbefale hende!!!!! Hun kom og sang i kirken til vores bryllup d. 29.7.06 - det var alle pengene værd og vi ser tilbage på hendes sang og blive optræden med stor glæde og gæsterne taler også stadig om hende og hvor god hun var.

Hun sang "From this moment" og det var SÅ GODT.

Ugen efter vores bryllup var jeg til en venindes bryllup og hun havde booket en sangerinde (ikke Maria)til at synge "Du er" og der var stor enighed om at den ikke var egnet til at blive sunget i kirken - men smag og behag er heldigvis forskellig.

Så jeg stemmer for Maria Holm.

Knuz

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer