:o)

A&L: D.14/7-´07

218 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Så kom dagen hvor jeg vil i gang med min tråd.. Fredag D.29/12-2006 skete det øjeblik jeg havde ventet på, og jeg fik sagt ja. Det har så resulteret i at vi skal giftes den 14. Juli 2007..Vi glæder os vildt meget! Vil nu forsøge at lave denne tråd - tror ik lige jeg har så let ved det, men forsøge det gør jeg da! Der vil Stille og roligt komme lidt på efter hånden som jeg ved lidt mere, og som planlægningen skrider frem..

Jeg må indrømme at jeg har tyv stjålet en huskeliste her inde fra bk, da jeg syntes den var vildt smart og indholdte det meste af det jeg skulle bruge til noget så den får i Lige her..

Midlertidig huskeliste:

* Færdigt

* I gang

* Ikke gjort noget ved endnu

-----------------------------------

* Prøvelsesattesten som sammen med fødsels-, dåbsattest vises til præsten. (skal skaffes TIDLIGST 4 mdr. før vielsen)

* Bestil plads i kirken- Vær Kirke

* Bestil Fotograf - PB Foto

*Musik -Har bestilt en Juke-Box fra TREKANTS TELTE(kan ikke anbefales) :balloon:

* Arranger transport til og fra kirken

* Bestil Frisør - husk at bestille prøveopsætning/klipning 2 uger før!

* Bestil Frisør til gommen

* Bestil tid til make-up- Det er den samme som frisøren(bliver gjort her hjemme)

* Bestil tid til negle påsætning

* Vielses ringe+ Indgravering i vielsesringe

* Brudebuket og knaphulsblomst - Dette er Anderses post, men ville da gi ham et hint)

* Oppyntning i kirken

* Ægteskabserklæring

* Invitationer - er sendt

* Frimærker til invitationer

* Udvælg salmer

* Salmehæfter / Kirkehæfter

* Skrive ønskeliste

* Gavekoordinator (Dette er vores mødre)

* Skrive gæsteliste

* Øv brudevalsen(har fået en dvd af svigermor, så det er lige til at gå til)

* Gå skoene til

Bruden:

* Kjole + Kjole tilretning

* Underskørt til kjolen - låner et der hvor jeg har købt kjolen

* Strømper/strømpebukser- tror ikke jeg vil ha strømper da det gerne skulle være Solskin

* Sko

* Strømpebånd

* Diadem

* Undertøj

* Taske - vil ikke have en alligevel

*Smykker

* Slør - vil selv sy et sammen med svigermor, når kjolen er bestilt

* Hårpynt

* Gammelt:min mor havde en "perle krone" på til hendes bryllp, så den skal jeg have i min brudebuket, lånt: En ægte perlekæde som min mor har arvet af min farmor, blåt: der sidder en blå sløjfe på strømpebåndet,Noget nyt: kjolen, sløret osv. osv.

Gommen:

* Jakkesæt

* Skjorte+ vest

* Manchetknapper- Fandt nogle søde små hos Cinderella, så dem fik Anders i gave

* Sko

* Strømper ( 2 par)

* slips/tørklæde

* Boxershorts

Louise:første brudepige

*Kjole+tilretning

*strømpebukser

*sko

*Hårklemmer

* Ringpude

* smykker (perlekæde+ perlearmbånd)

Metteanden brudepige

* Kjole (styre selv rasten af tilbehøret)

Til festen:

* Bordplan

* Toastmaster: Min mors Kusine(jordens dejligste dame)

* Velkomst/Velbekommesang m. menu

Til Jørgensens: (tages stilling til)

*velkomst drinks

* Forret

* Hovedret

* Dessert

* Natmad

* Drikkevarer

* Bryllupskage

* Topfigur til bryllupskagen

Pynt mm. til festen:

* Gæstebog

* Blomsterdekorationer( står jørgensens for)

* Menukort m. velkommen og velbekommensang på (skal bare printes ud)

* Bordkort

* Risposer

Redigeret af :o)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan fandt vi to så hinnanden:

(Håber ikke det kommer til at kede jer for meget, har snydt lidt og kopiret historien fra vores hjemmeside)

Jaa det hele startede med en komputer.

D.3 juni 2002, fik jeg internet, for min veninde havde det og så kunne det jo være smart hvis vi kune skrive sammen. Min Veninde skrev sammen med en masse på noget der hedder dating.dk, men svor at jeg aldrig ville bruge sådanne noget , for man kan jo aldrig være for sikker .. Men torsdag d. 6 juni 2002 blev jeg aligevel nys. og smuttede et kig ind i det her dating.dk.

Så at der var to som sad og rakkede siden ned og skrev underlige ting, så valgte at skrive til akrahn47, for at spørve hvorfor de nu gjorde som de gjorde*g*, han svarede bare jamen syntes at det er noget underligt noget, og er her kun sammen med min bror for at drille folk. Nå ja det var da fair nok, men inden jeg fik set mig om havde vi hinnandens msn og skrev der over...

Det stod på næsten dag og nat, vi skrev sammen flere timer om dagen, heldigvis kom Anders for Jylland så jeg var roligt for at han ikke ligeplusselig stod forand min dør....*s*

Men så den 21 juni 2002, ringede min telefon lige plusselig og det var Anders der var i røret( ved ikke hvorfor men jeg blev kæmpe rød i hovedet og flov, godt han ikke kunne se det)*gg*. Men han ville bare lige fortælle mig at han skulle på ferie med en masse gutter i løkken, så jeg ville ikke høre noget fra ham i ca en uges tid..... Nå ja men det var jo så bare i orden han skulle da også ha noget privat liv.

Så jeg bestemte mig for at køre ned og besøge mine forældre i campingvognen og så overnatte der. OG heldigvis havde jeg sat min tlf, på lydløs om natten for kl 2.30 havde jeg haft et opkald på min telefon. Nå ja men der var ikke nogen besked så tænkte bare at det var forkert nummer.. Jeg kørte så ned til marienlyst for at sige hej til nogle venner som lå i sommerhus der, og det var skt.hans aften så det passede fint med bål på stranden og hygge. Ligeplusselig ringede min fon igen med det nummer for natten i forvejen, så jeg to den og så var det Anders. Han havde lånt en telefon af en ven. Nå men vi snakkede hele tiden og jeg kørte hjem til Haslev igen. kl 4 sagde jeg til anders at jeg ville sove for jeg skulle noget samme dag og skulle være frisk, så vi sluttede samtalen... ( det skal lige siges at anders var godt fuld, og viste ikke rigtigt hvad han selv gjorde)*gg*

Nå men natten efter ringede anders igen, og vi blev enige om at jeg skulle komme til Løkken, så den 26 juni 2002, kørte jeg så til Løkken og havde taget en veninde med, for havde jo aldrig set manden...

Nå men vi kørte jo så afsted og var i Løkken omkring kl 21(av min bag, vi havde nu kørt flere hundrede kilometer)...

Jeg havde været ved at vende om et par gange , men min veninde hev i rattet og sagde nu har vi kørt så langt så skal du også møde ham...

Nå ja det måtte jeg vel*g*......

Da vi holdte i det sommerhus område hvor de bode ringede jeg til han kammerat for at snakke med anders.. Og jeg fik så Anders...

Øhhhh hej sagde han bare, han var vist mere ædrug end de natter han havde ringet til mig*g*... Så jeg spurte om han var klar til at møde mig, for ¨så ville jeg køre med det samme... Han forsvandt kort og sagde nAJJE ikke rigtigt det havde været lidt vildt i går så han var ikke rigtigt i humør, og de var taget til en fest hos nogle tøser... PUHA, den skulle lige sluges..

Øhh hør anders du kan ikke tilfældigt huske hvilken aftale vi lavede i går vel, nej det måtte han indrømme... nå ja okey, men vil bare lige fortælle dig at du bliver nød til at mødes med mig for vi holder i jeres sommerhus område.....*lol*.. Kunne så høre at han små panikkede lidt*g*... Jamen så må du jo komme her hen.. øhh ja tak det ville være rart....

Jeg fik så PADEN(anders kammi), i røret og han fortalte vejen...

Vi fandt der hen og der stod anders så og ventede på os.. tror aldrig jeg har været så nervøs før, men jeg gik hen og sagde hej og han gav mig et kram.. Puha så var alt ligeplusselig ligemeget med at han havde glemt aftale og at han ikke ville mødes...

Vi gik ind og hilste på folk som var der og smuttede så efter et par timer for at være lidt for os selv(selvfølgelig med min veninde i hælene).

Vi sad og snakket hele natten, og Anders besluttede sig for at afbryde sin ferie og ta med mig hjem, nååååre hvor var han sød....

Så vi kørte alle de kilometer hjem igen . Anders blev i 8 dage men måtte så ta hjem pga noget familie noget....(d. 4 juli 2002 tog anders hjem)

( i mellemtiden havde hans mor ringet til Løkken for at snake med anders men en kammi(sune) havde sagt til hende at han var taget med madammen til sjælland, så Lis så mig som en gammel kone og tænkte åhh nej hvad har han nu kastet sig ud i*gg*).

D. 7 juli 2002, tog jeg så til Horsens for at mødes med anders igen for ja jeg kunne jo ikke undvære ham*g*, og kan huske hans mor siger lettet da jeg træder ind af døren , JAMEN du er da ikke en gammel madamme...

hihi nej det er jeg bestemt ikke......

Tja så har vi været sammen lige siden, så det var jo ikke helt galt at mødes med sådanne en gut, for se hvad man får udaf det*ssss*+ Og vi fik os jo så en skøn datter i Dec´2004

Er i med endnu, eller gav i op på halvejen*ggg* :balloon:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Frieriet

Fredag D.29/12-2006 tog Anders sig sammen til at fri til mig og hun sagde JA :bunny_4:
Da jeg kom hjem fra arbejde med en times overarbejde stod de ikke i vinduet som de plejer, tænkte ikke mere over det for Louise har sovet lænde de sidste par dage så de sov nok. Men da jeg åbnede vores hoved dør hørte jeg Louise råbe mor så det var mig meget underligt at de så ikke stod og vinkede i vinduet, nå men de havde nok travlt med at lave eftermiddags mad eller lign. . Så jeg gik op af trappen og åbnede døren og der stod Louise først for med to langstilkede roser og sagde værsgo og Anders lå på knæ ligebag ved, med ti roser og sagde så :
vil du gifte dig med mig :biggrin: :biggrin:
I det samme blev Louise ked for hun mente at hun skulle ha roserne tilbage så jeg fik slet ikke svaret Anders for jeg tænkte mere over at Louise da skulle ha avide at det var mine og hun skulle jo ikke græde. Men til sidst fik jeg vist sagt til Anders ja det vil jeg godt. (det har jeg jo ventet på længe)
Så nu skal vi gang med at planlægge bryllup til den helt store guldmadalje http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Billeder er af Roserne jeg fik :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan kom vores indbydelser så til at se ud, meget enkelt, selve indbydelsen er skrevet på rosenpapir. Og de er blevet sendt i dag, så håber jeg ikke der er al for mangen der har bestilt ferie allerede... :balloon:

post-14536-1169202323.jpg

post-14536-1169202649.jpg

post-14536-1169202881.jpg

0

Del dette indlæg

Dette er så kirken vi skla giftes i, grunden for at det skal være der er at Anders er komfimeret der og hans forældre bor i sognet. Hvis vi skulle til den kirke jeg blev døbt og konfirmeret i skal vi helt til sjælland og det er ikke lige noget jeg ville kunne overskue nu ...

post-14536-1169205903.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja feststedet er jo også bestilt, så i skal da også lige se vores smukke sted...

Den sal vi skal være i hedder glas salen og er så romantisk, der bliver stillet runde borde op og der kommer baige duge på.. Værelset i ser er en luxus suite , som vi skal over natte i da det er en gave fra Hotellet... :balloon:

post-14536-1169206230.jpg

post-14536-1169206256.jpg

post-14536-1169206277.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloon: Så har min lille brudepige prøvet hendes kjole for første gang, så vi kunne se om der skulle sys meget om , men til vores store overraskelse så passer hun den næsten perfekt, s vi skal ike røre noget på den i dag men måske måneden op til.. Ihhh hvor er hun dejlig :bearhug: Redigeret af :o)
0

Del dette indlæg

:balloon: Så har min lille brudepige prøvet hendes kjole for første gang, så vi kunne se om der skulle sys meget om , men til vores store overraskelse så passer hun den næsten perfekt, s vi skal ike røre noget på den i dag men måske måneden op til.. Ihhh hvor er hun dejlig :biggrin:

Hej dato søster http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

En lille guld klump,- hun ligner en som allerede ved at hun skal stråle på den store dag til sommer :biggrin: ...

Super sød :bearhug:

Silotte :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Hej søde Lena

Vil da lige sende dig en hilsen.

En sød historie hvordan i møde hinanden -HAHA-

Hvordan gå det med brudekjolen?

Jamen det går sådan at jeg i dag skal ud og prøve en, og jeg skal love dig for at der er mange :butterfly: i min mave i dag, godt jeg er alene hjemme tror jeg kunne drive nogen til vanvid af bare glæde*ggg*

og ellers så skal jeg evt prøve en på næste fredag og så skla jeg i cinderella på lørdag d. 3 feb.. og ja der glæder jeg mig da lige så meget .. hehe http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

0

Del dette indlæg

:biggrin: Hej søde Lena

Vil da lige sende dig en hilsen.

En sød historie hvordan i møde hinanden -HAHA-

Hvordan gå det med brudekjolen?

Jamen det går sådan at jeg i dag skal ud og prøve en, og jeg skal love dig for at der er mange :butterfly: i min mave i dag, godt jeg er alene hjemme tror jeg kunne drive nogen til vanvid af bare glæde*ggg*

og ellers så skal jeg evt prøve en på næste fredag og så skla jeg i cinderella på lørdag d. 3 feb.. og ja der glæder jeg mig da lige så meget .. hehe :balloon:

Rigtig god kjoletur. -HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Og angående alle:butterfly: ,- så er de bare med til at gøre oplevelsen endnu større. :carrot: :carrot: :carrot:

:bearhug: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger...

Ja så var det endelig min tur til at få suset i maven, og har nu prøvet en kjole som jeg har fornemmelsen af at det er kjolen.. lægger lige lidt billeder ind af vidunderet og tilbehøret i vidunderet tihi

Hvad siger i piger, lige lidt træning på armene og nogle kilo væk ???? :yay:

(hehe tag jer ikke af ansigts udtrykket -HAHA- )

post-14536-1169840430.jpg

post-14536-1169840663.jpg

0

Del dette indlæg

Hej

flot kjole du har fundet.

Jeg bliver lige nåd til at spørge....... -HAHA- jeg kan se en bil i baggrunden på billedet hvor der står Thyregod-vvs. er du fra Thyregod? der bor jeg, måske vi kender/ved hvem hinanden er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Håber det er ok......

Tine

0

Del dette indlæg

HEEEEEJ Lena -HAHA-

Regner med du vil have et bundærligt svar, så her kommer lidt ros samt et kærligt spark... -HAHA--HAHA--HAHA-

Hold da op en forskel!! :toot::toot: Er du ikke bare vild glad for at du valgte en anden kjole -HAHA-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif Du blev så lige 10 kg lettere i denne her!!! :carrot: :bearhug:

Den er virkelig flot og dog alligevel enkel, på trods af de fine detaljer... :biggrin: En skøn skøn farve...gylden, som dit hår hvilket giver en god balance...

Synes den sidder en anelse stram :balloon: , men hvis du (har du selv skrevet) får strammet armene lidt op og slanket dig lidt på maven, så vil den sidde super flot på dig...og der skal faktisk ikke så meget til -HAHA- Er sikker på du bliver meget glad for den

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Hej

Den er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif flot til dig

Den klæder dig rigtig flot

-HAHA- Heidi

Tak Heidi, men bare rolig jeg kommer og hilser på dig på Lørdag *sssssss*....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer