cea

Christina og Roberts bryllup den 13 okt. 2007

124 indlæg i dette emne

Da der efterhånden ikke er så langt tilbage længere til vores bryllup skal stå, har jeg besluttet mig at få lavet vores brylluppsplanlægnings tråd.

:bearhug:

Lidt om os:

I tidernes morgen, det vil sige for godt 10 år siden mødtes vi første gang i Staby Ungdomsklub tilbage i '96. Vi lærte hinanden at kende gennem vores fællesven Louise. Og det var så ellers det, de næste 8 års tid har vi haft fælles omgangskreds og efterhånden som det tyndede ud i omgangskredsen (det vil sige folk fandt sammen og blev kærester) kunne vi jo godt se hvad klokken var slået.

En novemberdag i 2004 blev der chattet så tasterne glødede. Og dagen efter begyndte vi at komme sammen. I sommeren 2005 flyttede vi i en lejlighed sammen i Aalborg, og i sommeren 2006 flyttede vi i en anden lejlighed også i Aalborg. I februar 2006 på Valentines dag blev vi så forlovet, 25 år og en dag efter Roberts forældre blev det. :balloon:

DATO

KIRKE

FESTSTED

FORLOVER OG BRUDEPIGER

GÆSTELISTE

BRUDEKØRSEL

FOTOGRAF

VIELSESRINGE DEN ENDELIGE RING

KJOLEN

MUSIK

SKO

INDBYDELSER

BRUDESMYKKER

TOPFIGUR

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dato:

Vi har valgt datoen 13 oktober, da det er mine forældres bryllupsdag, og den 13 har en speciel betydning i vores hjerter, da vi begyndte at komme sammen den 13. nov 2004 og mange andre ting er også sket den 13 i andre måneder. :bearhug::balloon:

0

Del dette indlæg

Kirke:

Vi har valgt at brylluppet skal stå i Staby kirke, da Robert's forældre er fra Staby, og Robert både er døbt og konfimeret i den kirke (jeg har ikke et forhold til de steder jeg er blevet døbt og konfirmeret). Så den 13 okt. 2007 kl 15.00 skal vi giftes.

post-24155-1169295133.jpg

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Feststed:

Stedet hvor festen skal holde er i Husby, byen hvor mine forældre bor i ( Staby og Husby ligger 5 km fra hinanden). Samtidig er min mor den der tildagligt står for Husby Sognegård. Og som en ekstra ting til Robert og jeg, vælger hun at give maden til brylluppet. :balloon:

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudekørsel:

Robert har en kammerat hvis forældre er med i en klub med gamle amerikanske biler, så vi er ved at finde ud af om vi kan få en til at køre os.

EDIT: Vi har endelig fået fat på en bil og det bliver denne lækre hardtop Cadillac 1960

post-24155-1174830049.jpg

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsesringe:

Vi havde jo skåret vielses ring ud af vores budget da vi ikke helt kunne finde pengene til det, men så skete det at jeg vandt konkurrencen herinde om et gavekort til vielsesringe fra All4love så nu kan vi få nogle flotte ringe :balloon:

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Velkommen til! I har godt styr på tingene allerede, man jeg sige :balloon: Dejligt!

Glæder mig til at følge jer frem mod den store dag!

Takker for velkomst.

Ja der er efterhånden sket en del, men vi har også vist at vi skulle giftes siden sidste forår, så jeg finder ud af nogle små ting sådan engang imellem.

Og nu vi er kommet ind i 2007 begynder man at kunne planlægge mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så... endelig... så er vi på vej. I dag er den 13 feb og dermed er der kun 8 mdr til vores bryllup. :carrot:

Endelig begynder tiden at gå hurtigt, selvom jeg ikke er kommet videre i planlægning. MEN

Det er min mor dog. Fik lige snakket med hende i weekenden og hun har fået tænkt på mad, og hvordan vi kunne sidde til middagen og andre ting.

Hun forslog et tag selvbord, da det ikke er helt almindeligt til et bryllyup og der skulle være en masse slags fisk, senere dyreryg og oksetyndsteg og andre slags kød og flere slags kartofler og så et salatbord. Til dessert kunne vi server kage og isbord mm.

Dette er bare nogle af tingene hun snakkede om og manden sys jeg lyder rigtig godt.

Samtidig sagde hun at hun også ville betale bordpynt mm så der er noget jeg kan tage fra vores liste og budget :thumbsupsmileyanim:

Ellers er jeg også så småt begyndt at se hvad for en brudekjole jeg gerne vil have, så jeg har en lille ide til når jeg om nogle måneder skal ud og kigge.

Men uhhh hvor jeg begynder at glæde mig nu.

Hilsen cea, som har 1 års forlovelses dag i morgen og 2 år og 3 mdrs dag idag. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Kjolen:

Så nu begynder der efter hånden at ske nogen med planlægningen....

Jeg har nemlig fået købt kjole, skørt, bolero, diadem, sko og taske, så jeg er ved at have styr på en del,

Og her er et billede af min kjole som er fra Lucca bride i Sindal.

post-24155-1174829661.jpg

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Musikken:

Musikken er også kommet på plads. Vi har bestilt, efter mange tlf opringninger til en masse der ikke kunne, Kom On fra Ringkøbing som skulle være rigtige gode og have spillet en masse steder rundt i Vestjylland.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Din mors idéer til mad lyder rigtig lækre! :thumbsupsmileyanim: Og SIKKE en SMUK kjole, du har fundet dig!! :cheerleader3:

Det er dejligt at "se" endnu en efterårsbrud.

:heart

Maja

Tark for din søde kommentar :cheerleader3: jeg er også rigtig glad for den.

0

Del dette indlæg

Så for den nu begynder tiden pludselig at gå hurtigt for i dag er der kun 6 måneder til den store dag. :denmarkflag:

Vi er så småt ved at begynder at lave indbydelser da jeg gerne vil ha sendt dem ud inden sommerferien da største delen af begge familier ikke lige bor i nærheden og nogen i USA så vil gerne at folk ikke skal planlægge for meget den dag.

Men 6 måneder er jo et godt stykke tid endnu, men det kribler bare i mig for at lave noget til bryllupet, så derfor er jeg også begyndt at sy gave poser til gæsterne og lave gæstebog og ris poser, Så skal jeg heller ikke sidde inde hele sommeren for at nå det hele :blush

Og nå ja, så har vi da også lige 2 år og 5 månederes dag idag

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :)

Hold da helt ferie, hvor har du fart på. Der er godt nok styr på tingene herinde.

Rigtig flot kjole - og er helt vild med dine sko!!!!!!!!!! :denmarkflag:

Glæder mig til at følge din tråd.

Og Tillykke med det forestående bryllup :boohoo:

Ja der sker en masse :boohoo: ej jeg vil helst bruge den tid der er nu til at få lavet en masse så jeg ikke hænger med det til sommer og når jeg begynder i skole igen til sep. Lige nu går jeg nemelig kun på noget grundforløb på teknisk skole, da jeg ikke har vidst hvad jeg skulle give mig til.

Og tak for den søde kommentar men kjolen og skoene :heart:

0

Del dette indlæg

Hvad læser du til?

Lige nu går jeg på teknologi og kommunikation på web integratorforløbet men regner med at komme ind på multimedie designer uddannelse fra sep da det er mere kreativt rettet det det jeg går på nu
0

Del dette indlæg

Indbydelser:

Så er der indbydelser for alle pengene! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

nu er kæresten og jeg langt om længe færdig med vores indbydelser, 37 stks så vi invitere 68 mennesker og så kommer der jo også lige os 2.

Vi regner med at vi sender dem ud i løbet af en månedes tid.

post-24155-1178117546.jpg

post-24155-1178117631.jpg

post-24155-1178117643.jpg

post-24155-1178118086.jpg

Redigeret af cea
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer