Frk. Sif

Bryllupsrejsen

82 indlæg i dette emne

Bryllupsrejse er jo en dejlig ting, men vil gerne høre hvad i andre gør helt præcist.

Har derfor følgende spørgsmål:

1) Hvor skal I hen?

2) Hvor længe skal i være afsted?

3) Hvad koster det?

4) Hvilket selskab rejser I med?

Håber I vil lege med!

:balloon: / Christina

Redigeret af chme
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har endnu ikke bestilt - men vi vil gerne til Thailand i en måned - måske bliver det kun 3 uger, da min kommende mand ikke ved om han kan klare at være væk så længe....*smiler* :bearhug:

Vi regner med at bruge ca. 50.000 kr.

Selskab har vi ikke styr på endnu, regner dog med at få bestilt rejsen i næste måned, skal afsted februar 2008. :balloon:

0

Del dette indlæg

Hej Christina

Vi tager 14 dage til Thailand. Vi rejser dagen efter vores bryllup (heldigvis først om eftermiddagen - puha!) og flyver med Thai Airways til Bangkok, hvor vi har 3 dage, og så flyver vi til Phuket og har de sidste 10 dage.

Vi skal bo på Hotel Century i Bangkok - med tag-pool på 63. etage :oD På Phuket skal vi bo på Kata Beach, på Kata Beach resort. Ren luksus lige ned til vandet :carrot:

Vi skal give lige omkring 20.000 kr. incl morgenmad for os begge to, og vi har valgt Startour, fordi der kunne vi flyve med Thai og kombinere med Bangkok. Vi kunne slet ikke overskue 10 timer i et lille bitte sas-fly, men med Thai er det en jumbo = masser af benplads og underholdning undervejs :balloon:

Billeder kan ses i vores planlægningstråd (Se signaturen)

- Mie & Christa

0

Del dette indlæg

Nu har jeg jo godt nok skrevet om vores mini-bryllupsrejse et par gange før ( :balloon: ), men det skal da ikke afholde mig fra at fortælle om det igen:

1. Vi skal til Spanien - vi flyver til Madrid mandagen efter brylluppet og kører så sydpå til vi rammer Malaga 5 dage senere, hvor vi flyver hjem igen

2. Ja - 5 dage så - på 5 forskellige hoteller

3. Det bliver 6.500,- for de 5 overnatninger, fly tur-retur samt billeje

4. Vi flyver med Spanair ud, hjemrejsen har jeg ikke bestilt endnu. Bilen booker jeg på nettet, og overnatningerne bliver på den spanske kæde Paradores' hoteller. De er kendt for primært at være indrettet i gamle borge, klostre osv. Et af hotellerne:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsrejse er jo en dejlig ting, men vil gerne høre hvad i andre gør helt præcist.

1) Hvor skal I hen?

3) Hvad koster det?

Håber I vil lege med!

:super: / Christina

Hejsa.. selvfølgelig vil vi lege med... :)

Vi skal til toscana og bo på en vingård, som nogle venner har anbefalet. Vi kører så et par dage til Venedig, hvor vi skal ind og prøve de berømte gondoler... :loveshower:

Har ik bestilt endnu, men regne med at finde et billigt rutefly... vi skal være afsted ca. 8 dage... kender ik nogen pris endnu!!!

Opdatering: Vi har ændret planer... fordi jeg lige er sluttet med min strålebehandling lige før brylluppet og jeg må hverken få sol eller bade i hav eller pool i 8 uger efter... :td: Derfor har vi bestilt en suite på Rold skov storkro i 7 dage med fuldpension... til ca. 7500,- Vi skal så spise romantisk middag i skoven, sejle i kano, ride på islændere og studere dyrelivet og kilderne i skoven... Det glæder vi os rigtig meget til :balloons:

Venedig rejser vi så ned til på vores 1 års bryllupsdag... :bearhug:

:super:

Redigeret af skye
0

Del dette indlæg

Hejsa. :bearhug:

Vi skal til Mauritius i 11 dage :balloons: .Det er en bryllupsgave fra mine forældre som egenlig skulle være en hemmelighed men min mor kom til at tale lidt over sig en dag :td: Vi ved derfor ikke hvilket rejseselskab vi skal med eller hvad rejsen helt præcist har kostet men det er vist et sted mellem 25.000 og 30.000 kr Det skal så måske lige siges at det er med halvpension :super:

:) Christine som glæder sig vanvittigt til at komme ud at rejse bare med sin MAND uden børn :super:

0

Del dette indlæg

vi skal også til mauritius, det er bare ren lukus og forkælelse!

Vi regner med at bestille gennem travelonline, da det var dem vi har fået det bedste tilbud fra. Prisen bliver omkring 25-30.000 for os begge med halvpension og 6 overnatninger, og er en pakkeløsning med flybillet, transport fra lufthavn til hotel m.m..

Vi tager afsted om mandagen, da vi kun kunne få tidlig afgang søndag, det synes vi alligevel blev for presset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Zide :balloons:

Nu ved jeg ikke hvor i landet I kommer fra men hvis I kommer fra Fyn eller Jylland kan det godt svare sig at at flyve fra Hamburg i stedet for Kastrup. Ved at mine forældre har på den måde har sparet 3000 kr bare for flybilletterne og for os som kommer fra Horsens er det faktisk helt fint at skulle køre derned i stedet for Kastrup.

Hvornår skal I afsted ? Vi skal afsted i juni.Absolut lavsæson men mon ikke vejret er ok alligevel :)

:bearhug: Christine

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt en rejse til Aruba i det sydlige Caribien.

Det er 10 dage.

Vi har bestilt hos Tjæreborg - pris ca 21.000kr.

MEN MEN MEN...i går ringede de fra Tjæreborg og fortalte, at vi ikke kan rejse om onsdagen, men først om fredagen, hvilket giver en del problemer i forhold til min kommende mands arbejde - ferieafholdelse...

Vi kan enten beholde rejsen med afrejse to dage senere, bestille en anden rejse hos dem eller få pengene retur....

Så jeg er i fuld sving med at finde rutefly fra Dk til Aruba, og så har jeg mailet til hotellet ang. ledigt værelse på det ønskede tildspunkt. Det er ca. 1000kr billigere end med Tjæreborg (så vidt jeg kan se indtil videre), men så er det uden transport fra lufthavn til hotel. Desuden giver det os mulighed for at bestille en Honeymoon pakke med en helt masse skønne ting, som vi ellers ikke ville have mulighed for hos Tjæreborg.

Så vi er meget spændte på, hvad det ender med, at vi gør :balloons:

Vi har også overvejet at rejse til Tobago, Seyzellerne og Mauritius - men vi har tabt vores hjerter til Aruba...

0

Del dette indlæg

Vi har bestilt en rejse til Aruba i det sydlige Caribien.

Det er 10 dage.

Vi har bestilt hos Tjæreborg - pris ca 21.000kr.

MEN MEN MEN...i går ringede de fra Tjæreborg og fortalte, at vi ikke kan rejse om onsdagen, men først om fredagen, hvilket giver en del problemer i forhold til min kommende mands arbejde - ferieafholdelse...

Vi kan enten beholde rejsen med afrejse to dage senere, bestille en anden rejse hos dem eller få pengene retur....

Så jeg er i fuld sving med at finde rutefly fra Dk til Aruba, og så har jeg mailet til hotellet ang. ledigt værelse på det ønskede tildspunkt. Det er ca. 1000kr billigere end med Tjæreborg (så vidt jeg kan se indtil videre), men så er det uden transport fra lufthavn til hotel. Desuden giver det os mulighed for at bestille en Honeymoon pakke med en helt masse skønne ting, som vi ellers ikke ville have mulighed for hos Tjæreborg.

Så vi er meget spændte på, hvad det ender med, at vi gør :bearhug:

Vi har også overvejet at rejse til Tobago, Seyzellerne og Mauritius - men vi har tabt vores hjerter til Aruba...

Prøv at tjekke rejsefeber.dk. Mener bestemt de også rejser til Aruba med rutefly....

:balloons: Chme

0

Del dette indlæg

Vi skal til Tunesien og rejser dagen efter brylluppet - skal køre fra kroen senest kl. 10, for vi skal flyve fra Billund.

Vi skal være afsted i en uge.

Vi rejser med Bravo Tours - se her hvor vi skal hen

http://www.bravotours.dk//Default.aspx?ID=1213

Rejsen koster samlet for os begge to 7.300 kr - det er så et hotel med all inklusive, så al mad og drikke på hotellet er med i prisen, men mon ikke vi alligevel tager ud og spiser et par gange

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1) Hvor skal I hen?

3) Hvad koster det?

Håber I vil lege med!

:balloons: / Christina

Hej Christina!

Vi skal også på bryllupsrejse. Jeg har skrevet om det før, men gør det gerne igen! :bearhug:

1: Vi skal til Cuba

2: Vi skal være afsted i 16 dage, mener jeg.

3: Vi skal give omkring 25.000 for os begge. Vi har bestilt ekstra benplads i flyet, hvilket koster lidt ekstra.

4: Vi skal rejse med Apollo

Hotellet er 5-stjernet, all-inclusive og har privat strand. Vi regner med at tage et par dage til Havana. Vi skal dykke i grotter, svømme med delfiner og dase på stranden... Og vi glæder os bare så meget! :)

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig vil vi det.

Vi skal giftes d. 5 maj i år og rejser først i juni. Vi skal 2½ uge til Florida.

Prisen er ca: 23000. For det får vi rejsen, billeje, hoteller med morgenmad.

Vi rejser med FDM Travel.

Vi skal ud og svømme med delifiner, opleve Disney og Sea World og se NASA.

Vi glæder os helt vidt meget til det hele.

Venlig hilsen, Michael.

0

Del dette indlæg

Endelig kan vi skrive med om bryllupsrejse!! Har lige reserveret de to sidste billetter (hvor heldig har man lov at være :balloons: )

Vi skal til Phuket i Thailand. Vi skal bo tre uger på 5-stjernet hotel med havudsigt...(og gaver til brudeparret... :bearhug: ). For det skal vi give 27.500 kroner.

Vi rejser med Startour.

-Lisette

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig vil vi det.

Vi skal giftes d. 5 maj i år og rejser først i juni. Vi skal 2½ uge til Florida.

Prisen er ca: 23000. For det får vi rejsen, billeje, hoteller med morgenmad.

Vi rejser med FDM Travel.

Vi skal ud og svømme med delifiner, opleve Disney og Sea World og se NASA.

Vi glæder os helt vidt meget til det hele.

Venlig hilsen, Michael.

Uhhhha... Så ka' I godt glæde jer! :balloons: Ska' I svømme med delfiner i Discovery Cove? - Det gjorde vi - det sted er paradis på jorden!!! (Det lyder som om I ska' bo i Orlando?)

Vil osse klart anbefale jer at sejle med air boats og ta' et par dage i Universal Studios. Titanic Museet er absolut osse et besøg værd. Sig bare til hvis du vil høre mere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha, føler mig helt ynkelig.

Vi bor i Kbh og bryllup og fest skal holdes i Jylland, derfor låner mine forældres sommerhus i ugen før og efter brylluppet. Festen afholdes på restaurent 1 km fra sommerhuset, så det er helt perfekt:o)

Pris 0,- men det koster lidt at komme over broen.

Selvfølgelig ville vi da gerne rejse, men vi er begge nød til at bruge alle sparepenge for overhovedet at få råd til selve brylluppet. Vi er dog rigtig godt tilfreds alligevel:o)

0

Del dette indlæg

Vi skal på backpacker/dykker-rejse til Mexico og Guatamala i tre uger. -HAHA-

Vi har backpacket meget i de sidste mange år, så det er for os den perfekte bryllupsrejse.... og så elsker vi at dykke -HAHA-

Vi regner med at bruge 25.000kr. alt incl. men bruger altid lidt mere end budgettet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Jeg glæder mig allerede... Næsten ligeså meget som til brylluppet!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

1) Hvor skal I hen?

Til USA: Vi kører rundt i New England i 12 dage og afslutter med 12 dage i New York http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Her er ruten vi skal køre:

post-6514-1169813422.gif

24 dage + rejsedage

3) Hvad koster det?

ca. 40.000,- + Lommepenge

Vi skal flyve med Icelandair.

Fly, hotel i Boston og bilen er booket via FDM Travel.

Resten har vi selv booket online -HAHA-

Lige lidt billeder fra turen vi skal på skal i da også have:

Niagara Falls (Hvor vi skal ud og sejle på The Mist)

Postet billedePostet billede

Og her er udsigten, når man står lige foran indgangen til vores Hotel i New York - Udsigt til Empire state building

Postet billede

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi skal på ishotel i lapland. http://icehotel.com/

Vi bruger cirka 5 dage deroppe - og prisen er (AV!) ca.30.000 kroner. Men så skal vi også bo på ishotellet, på snescooter safari, bo i Lavu, og bliver hentet i lufthavnen med hundeslæde.

Vi overvejer derefter at tage til stockholm og tage et fly til fx. Thailand eller måske til Caribien for at forlænge lidt...

/Fortuna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi rejser 6 dage efter bryllupet, i en uge. Vi tager på Kos, og det koster os ca. 8500 for os begge to, for hotellet og flyet. Også er der selvfølgelig oplevelser osv oveni.

Ville gerne være væk i længere tid, men kan ikke rigtig lade sig gøre pga. min kommende mands arbejde...

Men pyt, vi har en uge til at nyde hinanden ..... og resten af livet :balloons:

0

Del dette indlæg

Vi skal på ishotel i lapland. http://icehotel.com/

Vi bruger cirka 5 dage deroppe - og prisen er (AV!) ca.30.000 kroner. Men så skal vi også bo på ishotellet, på snescooter safari, bo i Lavu, og bliver hentet i lufthavnen med hundeslæde.

Vi overvejer derefter at tage til stockholm og tage et fly til fx. Thailand eller måske til Caribien for at forlænge lidt...

/Fortuna

AV det lyder godt nok dyrt :bearhug:...men smukt :balloons: Lapland er skøn!

Hvor fik i ideen fra?

-Sophie

0

Del dette indlæg

1) Hvor skal I hen?

Vi skal til Grønland, helt præsis østgrønland. På en rundrejse over ti dage. Hvor fem af dagene er på hundeslæde, i isbjørnenes rige. :balloons:

Det er ti dage.

3) Hvad koster det?

Det kommer til at koste mellem 40.000,- til 50.000,- kr.

Vi regner med at rejse med Profil Rejser.

0

Del dette indlæg

Vi tager en storbysferie! - en forlænget weekend! men vi er i tvivl om det bliver Paris eller Rom... skal giftes i maj '08 så der er tid nok... Vi skal give ca. 5000 kroner ekskl. lommepenge! og bestiller fly+hotel hjemmerfra gennem et af de mange billige rejseselskaber der findes...

Vi er så væk i tre/fire dage... vi har to små børn på (til den tid) 5år og 1½år... den store kan sikkert godt klare at vi er væk..men den lille... er vi lidt i tvivl om - så derfor forlænget weekend!

Ellers var vi taget til Australien i 3/4 uger... men de kære børn....

post-23814-1170837883.gif

post-23814-1170837961.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer