AnjaSL

God frisør + makeup i Sønderborg

6 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes Skt. Hans aften 2007.

Brylluppet skal stå i Aabenraa og festen på Ballebro Færgekro i Blans ved Sønderborg. www.ballebro.dk

Jeg sover på kroen natten inden og skal også klædes på der, så Sønderborg er hvor lokkerne skal sættes og ansigtet "spartles" http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Vielsen er kl 12, så jeg skal senest fra kroen omkring kl.11.30/40. (Det vil jo selvfølgelig være fint tidsmæssigt at få ordnet det hele i Aabenraa, men jeg nægter altså at iklæde mig brudekjolen i frisørsalonen eller tage hjem til mine svigerforældre, hvor hele familien opholder sig - de skal ikke se mig før kirken -HAHA- )

NÅ, MEN DET KORTE AF DET LANGE....... jeg bor i København og har absolut ingen pejling omkring frisørerne i Sønderborg. Jeg har været et smut i byen og talt med nogle enkelte frisører, men det er jo bedst at få frisørerne anbefalet - man kan jo ikke rigtig se deres opsætninger ved sådan et visit, og det er bestemt ikke alle frisører, der kan finde ud at at lave langhårsopsætninger.

Har søgt via frisørlauget i Sønderborg og via hjemmesiderne, men det bliver man jo ikke meget klogere af -HAHA-

Så derfor........... er der nogen, der har gode resultater med opsætninger og makeup i Sønderborg? Er der nogen, der kan anbefales?

Jeg har fået anbefalet Afrodite www.yourstyle.dk men hende, som har anbefalet frisøren, er alene blevet klippet der - så om frisøren kan sætte hår eller ej ved jeg ikke. Ej heller ved jeg om hun er ferm til at lægge makeup, men hun gør det i hvert fald iflg hjemmesiden, og det er jo et plus, så jeg sparer tid i min stramme tidsplan.

Men allerbedst vil det jo være, hvis der er en frisør og make-up-person, som kan tage til kroen og kredse om mig der i ro og mag.

Håber det vælter ind med gode anbefalinger ;o)

KH. Anja

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa anja..

jeg kan kun komme med en anbefaling om en frisør, men´s cut i sønderborg.

dem bruger jeg kun .

og dem er jeg meget tilfredse med, også når jeg skal ha sætte mit hår op.

ang. make op, det ved jeg godt nok ikke lige. men hvis du ringer til men´s cut

så vil de helt sikker gerne hælpe dig, for jeg syndes de er meget søde.

hilsen christina. -HAHA-

0

Del dette indlæg

hejsa anja..

jeg kan kun komme med en anbefaling om en frisør, men´s cut i sønderborg.

dem bruger jeg kun .

og dem er jeg meget tilfredse med, også når jeg skal ha sætte mit hår op.

ang. make op, det ved jeg godt nok ikke lige. men hvis du ringer til men´s cut

så vil de helt sikker gerne hælpe dig, for jeg syndes de er meget søde.

hilsen christina. -HAHA-

Hej igen Christina

Det er super med en lokal på stedet til at anbefale steder mv. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Jeg har faktisk været inde og forhøre mig hos Men's Cut og de virkede umiddelbart rigtig søde - men det er jo det med at man ikke kan se hvad de kan - dejligt med en anbefaling. Ringer til dem og hører, om de også lægger makeup - ellers har jeg faktisk bestilt tid hos cosmetologen ved Matas, men det er jo det med tidsfaktoren - skal ikke have for meget stres den dag, med at løbe frem og tilbage mellem frisør og makeup -HAHA-

Tak igen.

Mange hilsner

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Christina

Nemlig, men jeg overvejer bare scenariet med mit opsatte hår og slør - løbende ned gennem mylderet af mennesker for at nå til kosmetologen - og hvad så hvis frisøren bliver forsinket... det er mere for at have tingene samlet. Men jeg kan jo høre om kosmetologen kan komme til salonen, eller om salonen lægger makeup -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer