August 2007

Kortdesign.com

30 indlæg i dette emne

Har lige fået vores indbydelser fra kortdesign, og de er bare så fine :thumbsupsmileyanim:

Ligger lige billederne ind af dem -HAHA-

:o

Fra Heidi

Hej Heidi,

hvor er de bare blevet fine! Er I ikke meget tilfredse med dem? Jeg glæder mig til at vi skal i gang. Men min kæreste synes vist det er lige tidligt nok hvis de førs skal sendes ud sidst i april... :whistle:

Jo vi var MEGET tilfredse med dem, vi har også fået stor ros for dem :bearhug:

Vi havde dog kommet til at lave en lille skrive fejl, der manglede lige et r i derfor så der kom til at stå defor, men sjovt nok det er der ingen der har opdaget :blushsmiley: Nok fordi man ved hvad der skal stå..

Så husk at læse teksten GODT igennem inden i bestiller indbydelserne :balloon:

GP

Fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu er vi kommet så langt så vi skal skal til at bestille. Men jeg skal lige høre, har I andre bestilt bordkort samtidig med invitationerne? Jeg ved godt at man selvfølgelig ikke ved helt nøjagtig hvem der kommer, men man sparer jo nogle penge hvis man bestiller det hele samlet. Hvad gjorde I andre?

0

Del dette indlæg

Vi bestilte bordkortene samtidigt, men vi vidste også, at alle kom, da vi har måtte tale med alle gæsterne for at vide, hvor mange der skulle have værelse på kroen til overnatning. For det viste sig, at der er to selskaber mere på kroen den dag, så vi kunne risikere, at værelserne blev booket, så vi måtte være hurtig ude. Det viste sig da også at vi skal bruge 12 ud af 20 værelser, så godt vi ikke ventede.

Men nu bliver vi også "kun" 28 til festen, så uanset hvad ville vi have bestilt bordkortene. Det kommer jo også an på hvor mange man inviterer og hvor mange man derved kan risikerer der ikke kommer, om man vil ofre pengene på bordkortene hvis nu de ikke kommer allesammen. Nu kan jeg ikke huske hva bordkortene koster, hvor mange penge man evt. smider væk

0

Del dette indlæg

Ja okay, så kan jeg sagtens forstå det.

Vi bliver jo så lidt flere, cirka 80 personer. Men de koster 3,5 pr. styk så selvom 10 personer skulle melde fra så vil det kun koste 35 kr. Vi har dog sagt det til stort set alle så vi regner med at det er meget få der melder fra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer