nla

Hvad med hunden?

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Vi skal giftes d. 18. august og holder receptipnen hjemme i vores have.

Vi er så heldige at have den sødeste golden retriver han, på ca. 35 kg.

Vi er lidt i tvivl om hvad vi skal gøre med ham til receptionen, da alle der normalt

passer ham er tilstede. Jeg frygter nemlig at han vil lege og lige hopper op af min kjole.

Hvad har i andre gjort eller vil gøre?

Knus fra Nethe

post-23641-1171451414.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Hvis der absolut INGEN er, han i forvejen kender, er det nærliggende at sende ham på "hunde-hotel" for en nat ;o)

Så tag ud og besøg et par pensioner i nærområdet, og bestil "værelse" på den, I føler passer bedst til jer og lille vaps...

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor sjovt--- vi skal også giftes den 18 aug og har også reception hjemmei vores egen have (skal også giftes der), og vi har også en hund som vi ikke rigtig ved hvordan... så jeg følger lige med her ;) er ikke selv så meget for det der med hunde'pension'.... håber der er nogen der kan og vil passe ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Nethe

Vi har en brun labrador på 2 år, som er den mest overgearede og glade hund i hele verden. Så jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville hoppe rundt og stjæle al opmærksomheden + grisse den fine kjole til ;o)

Så vi har valgt at sende ham på "hotel" en enkelt nat (Så henter mine forældre ham dagen efter og passer ham i de 14 dage, vi er på bryllupsrejse).

Men det er virkelig en tillidssag at få sin hund passet sådan et sted. Så vi kører gladeligt til den anden ende af Sjælland, i Jyderup, på noget der hedder Breinholtgaard. Det er en kennel/pension, som ejes af et ægtepar, og de tager KUN retrievere ind. De har mange års erfaring og "mental-tester" alle hunde, så de ved, hvem der kan gå sammen osv. Min kærestes forældres hund er blevet passet deroppe i mange år, så vi kender dem ret godt efterhånden. Det er det eneste sted, jeg har lyst til at efterlade min hund, for jeg ved, han har det super godt der. Så det kunne måske være en mulighed?

Du får lige et link her: Breinholtgaard

- Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Nethe

Vi har en brun labrador på 2 år, som er den mest overgearede og glade hund i hele verden. Så jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville hoppe rundt og stjæle al opmærksomheden + grisse den fine kjole til ;o)

Så vi har valgt at sende ham på "hotel" en enkelt nat (Så henter mine forældre ham dagen efter og passer ham i de 14 dage, vi er på bryllupsrejse).

Men det er virkelig en tillidssag at få sin hund passet sådan et sted. Så vi kører gladeligt til den anden ende af Sjælland, i Jyderup, på noget der hedder Breinholtgaard. Det er en kennel/pension, som ejes af et ægtepar, og de tager KUN retrievere ind. De har mange års erfaring og "mental-tester" alle hunde, så de ved, hvem der kan gå sammen osv. Min kærestes forældres hund er blevet passet deroppe i mange år, så vi kender dem ret godt efterhånden. Det er det eneste sted, jeg har lyst til at efterlade min hund, for jeg ved, han har det super godt der. Så det kunne måske være en mulighed?

Du får lige et link her: Breinholtgaard

- Mie

:hug: det link er bare super.. nu ved jeg hvor vores hund skal passes... og han er en Retriever..

vores fest bliver holdt lidt uden for jyderup...

så det passer helt super.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer