Mtune

15. september 2007.. Meld jer her

163 indlæg i dette emne

Hej

Jamen jeg fik da taget et billede og det skulle jeg måske ikke have gjort for nu er jeg pludselig blevet i tvivl. Jeg har faktisk ligget vågen hele weekenden og spekuleret på om jeg nu alligevel havde været for hurtig i min beslutning. Synes pludselig den skinner ret meget (mener ikke den gjorde det i virkeligheden) og så er den selvfølgelig for stor, men det rettes jo til.

Nå men ringede op til Bride Fashion og sagde de alligevel ikke skulle bestille den hjem endnu, da jeg lige ville prøve noget mere.

Det var helt okay, heldigvis.

Nå, men her er billederne.

Knus

Pernille

Hej Pernille.

Rigtig flot kjole til dig, men jeg kan godt se at den skinner en del. Jeg ville tage op og prøve den igen, hvis du stadig er vild med modellen. Jeg tror nu at det kan være blitzen og lyset som gør det. Jeg tog jo også nogle billeder af min kjole og jeg synes at der ret gullig ud på billederne, men den er i Ivory og mere lys i virkeligheden, så billederne kan godt snyde en del.

Pøj pøj med jagten på den rette kjole..... :)

Vi følger spændt med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Piger,

Så er der kun et halv år til! :balloons:

Hva' siger I....tiden går stærk.

Jeg glæder mig helt vildt.

6 måneder!!!!

Jeg bliver helt stresset. Synes stadig vi mangler meget.Har hverken kage, musik, fotograf, blomster, invitationer, ringe eller KJOLEN endnu. Kjolen håber jeg dog at få klaret denne weekend.

knus

lief, ,

:balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Nu har jeg været ude at prøve kjole igen, denne gang i Lilly. Det er en helt anden stil, meget romantisk, men synes bare den var såååååååå yndig på. :cheerleader3:

Åhhh det er bare så svært. :bearhug:

Imorgen skal jeg i House of Brides og så er jeg simpelthen nødt til at træffe en beslutning. Tror også man kan prøve for meget.

nå, men her er den fra idag. Sætter den lige op mod, den fra Bride Fashion. Hvad synes I? :carrot:

Knus

Pernille

post-24585-1174158998.jpgpost-24585-1174159994.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Totalt skørt :cheerleader3:

Nu har jeg været i House of Brides og endelig, endelig var det der sug i maven der. Jeg har slet ikke kunne forstå hvad folk snakkede om, når de fortalte at de bare vidste det da de fik den på, men nu er den der :thumbsupsmileyanim:

ENDELIG HAR JEG FUNDET KJOLEN :carrot:

Det bliver den jeg har vedhæftet men med en strop rundt om halsen. Den er bare sååååååå smuk og jeg er slet ikke i tvivl længere. :cheerleader3:

Det er en helt anden stil end Remboen, som jeg stadig synes er meget meget smuk, men jeg fik bare slet ikke de samme sommerfugle i maven som med denne her. Det er en Marylise.

post-24585-1174396518.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er kommet til Danmark

Jeg snakkede med dem forleden dag, dem er Os2 i Ribe, og de sagde at min kjole er kommet hjem.. Så nu skal jeg bare finde en dato hvor min brudepige og jeg kan komme derover og jeg kan komme i den.

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ser godt nok ud som om jeg kommer på lidt sent, men jeg skal også giftes den 15. september.

Vældig lærerigt at følge jer allesammen.

Jeg må dog med skam sige at jeg ikke er nået så langt, så jeg må vist hellere kridte skoene.

Der skulle gerne ske lidt i næste uge, hvor vi skal ud og kigge på et feststed og jeg skal til skrædder og kigge kjole.

Så er jeg da lidt i gang ikk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sanne..

Jamen velkommen til BK og her i vores tråd for 15. september brude.. Om du er sent ude er jo op til den enkelte, så hvis du synes i har tid nok så er det jo det vigtigste.. Jeg tilføjer dig i det første indlæg, så må du jo sige til når du får lavet en planlægningstråd så jeg kan lave et link til den

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er spændende..

Gad vide hvor mange vi ender med at blive der skal giftes på denne dato? Jeg synes vi er mange allerede..

Er der slet ingen der har noget nyt at berette?

Knuz Mia :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEG har nyt at berette... -HAHA-

Jeg har nemlig købt kjole i forgårs... :thumbsupsmileyanim:

Vi var i Panayotis i Vejle - kom bare lige forbi, da vores tid hos en anden forretning var blevet aflyst pga sygdom, så vi tog faktisk bare derind for at kigge. MEN, til mit held havde de lige fået en aflysning og havde tid til at hjælpe mig... :cheerleader3::cheerleader3:

Så vi fandt et par kjoler frem som jeg gerne ville prøve.

Og der var den bare - KJOLEN -HAHA-

Jeg prøvede kun én inden, som jeg i første omgang var lige ved at tro, at det skulle være den, men så fik jeg kigget på den næste og så var der bare ingen tvivl - og da slet ikke efter at jeg havde haft den på... :td:

Det var bare en skøn dag. Søde mennesker der hjalp med kjolen og alt tilbehøret, og bestemt liige havde forstand på hvad jeg kunne tænke mig... :cheerleader3::toot:

puha... får stadig helt sommerfugle i maven, af at tænke på den... (var da faktisk liige ved at fælde en lille tåre da jeg så mig i spejlet).. ;) Og min mor ligeså...

Desværre har jeg ingen billeder af den endnu - men de kommer... -HAHA-

sommerfugle-i-maven-hilsner til alle jer andre brude...

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja :smilie_oster03:

Tillykke med at du har fundet din kjole.. Det er da fantastisk.. Nu glæder jeg mig så bare til at se nogle billeder af den snart.. Hvis ikke du har med dig selv i den så prøv at find kjolen på deres hjemmeside så vi i det mindste kan se hvad det er for en kjole du har valgt

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den så :boohoo:

Tag jer ikke af mine fjollede udtryk -tror bare, at jeg var så rørt/glad, at jeg helt havde glemt hvordan man ser 'normal' ud :thumbsupsmileyanim:

Skal nok samle mig lidt mere, og smile når vi når til semptember... :biggrin:

Here goes:

Og det er jo selvfølgelig mig i kjolen :thanks:

post-23658-1176024266.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mere :thumbsupsmileyanim:

(kan ikke rigtig finde ud af at lave dem mindre... ) Men på den anden side- jeg elsker at se mig selv i den kjole :thanks::biggrin:

Er lige ved at rette på sløret - derfor armen i vejret :boohoo:

post-23658-1176024564.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er smuk Anja

Sikke en kjole du er kommet i, helt fantastisk og hvad gør det du var ved at tude? Det er da kun et godt tegn at du er glad for din kjole.

Tak for billederne

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MANGE tusind tak for ordene.... :boohoo:

jeg følte mig også rigtig smuk- kan næsten ikke vente til at skulle have den på igen...

Glæder mig til at se jer andre i jeres kjoler... :thumbsupsmileyanim:

man kan vist roligt sige, at 15. september er dømt til at være smuk-brud-dag... :thanks:

Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Anja..

Jeg har jo en tråd med billeder af min kjole under brudekjolesnak.. Og det er det eneste sted der kommer til at ligge billeder af kjolen, for det fora har David lovet ikke at kigge i..

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer