Guest Miss-mus

Louise & Jimmy 25. august 2007

389 indlæg i dette emne

Ja, nu går den ikke mere. Nu har jeg luret herinde RIGTIG længe uden at lave min egen planlægning, så det går jeg så i gang med nu.

Jeg hedder Louise og jeg er 25 år. Jeg bor i Taastrup sammen med min forlovede Jimmy, som blir 26 lige om lidt :hug:, og vores 2 katte Emil og Oliver

Til daglig arbejder jeg i huslejeafdelingen i et boligselskab i København og Jimmy er webudvikler i et firma der ligger på Holmen i København.

Vi mødte hinanden på nettet for over 5 år siden, og ja vi har holdt ved lige siden :hug:

Jeg skal nok sætte billeder ind af diverse ting efterhånden :cheerleader3:

Redigeret af Miss-mus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

vi har forresten købt hus i Karlslunde. Helt nybygget Lind og Risør hus. Det forventes færdig til oktober i år. Vi glæder os bare rigtig meget. Nu har vi boet i lejlighed på 2. sal i 4 år, så nu vil vi rigtig gerne ned til jorden :cheerleader3:

Har vedhæftet billeder af hvordan det kommer til at se ud når det er færdigt.

post-18610-1171638993.jpg

post-18610-1171639004.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende jeg købte kjolen af har været så sød at spørge om hun må lave vores bryllupskage, og det sagde vi selvfølgelig ja til med det samme. Vi regner med at fyldet skal være det samme som der er i Bettys berømte bryllupskage :cheerleader3:

Har sat et billede ind af en anden hun har lavet, og vores skal også se sådan ud, bare med lyserøde roser i stedet for lilla, og en anden topfigur (måske :hug:)

post-18610-1171639781.jpg

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejsen er skam også bestilt. Vi skal 14 dage til MEXICO :cheerleader3:

Vi skal bo på et hotel der hedder Catalonia Riviera Maya. Der er all inclusive, så vi skal bare spise, drikke og nyde hinanden i 14 dage :hug:

I nærheden af hotellet ligger der en marina hvor man kan svømme med delfiner. Det har jeg haft en kæmpe drøm om siden jeg var helt lille, så det skal vi da selvfølgelig :hug:

Her et par billeder fra stedet

post-18610-1171640373.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: Heeeeej og velkommen til, selvom du jo allerede er en ivrig bruger :biggrin:

Uhh, er slet ikk misundelig over jeres bryllupsrejse :hug: Hvor ser det dog fantastisk ud - kan godt forstå du glæder dig.

Og så kan jeg kun sige :cheerleader3: til Karlslunde, er slev fra Greve og har familie i Karlslunde, og blev som 14-årig døbt i Karlslunde Kirke. Hvor er det de er ved at bygge de huse henne? I landsbyen, eller?

Glæder mig til at følge din planlægning

:hug: Mia

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :cheerleader3:

Jeg bliver da helt misundelig, når jeg ser de lækre billeder af, hvor I skal hen på bryllupsrejse - det ser da bare for lækkert ud. Uh, man kunne drømme sig langt væk i disse mørke februardage.

Håber, du bliver glad for at være her.

:hug: Camilla.

0

Del dette indlæg

Hejsa,

:cheerleader3: Velkomme til din egen tråd. :hug:

Der er vist ved at være styr på det vigtigste kan jeg se.

Og hold da helt op en kirke, den er godt nok stor og flot. :hug:

Sikken er lækkert sted I skal på bryllupsrejse. Må man spørge hvor meget det koster? Vi skal nemmelig ud og snakke med Nyhavn Rejser omkring vores i dag.

Glæder mig til at følge mere med i din tråd.

Redigeret af MTF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hug: hallo hvor det bare kører for dig...du har da bare styr på så godt som alt... Men pyhhaa hvor tiden også kan gå stærkt..

Det er da den vildeste rejse i skal på.. :hug: , hvor ser det bare honey moon´s agtigt ud... :hug::biggrin: .

Glæde mig til at følge dig på sidelinien...

:cheerleader3: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Hejsa,

:hug: Velkomme til din egen tråd. :hug:

Der er vist ved at være styr på det vigtigste kan jeg se.

Og hold da helt op en kirke, den er godt nok stor og flot. :hug:

Sikken er lækkert sted I skal på bryllupsrejse. Må man spørge hvor meget det koster? Vi skal nemmelig ud og snakke med Nyhavn Rejser omkring vores i dag.

Glæder mig til at følge mere med i din tråd.

Vi har bestilt en pakkerejse gennem Apollorejser, og beløbet lander på ca 25.000, men så er der jo også All inclusive. Det der kommer oveni er når vi skal svømme med delfiner, hvis vi vil på ture, shopping og 1. klasse ombord på flyet :cheerleader3: Jeg synes nu det er billigt nok :biggrin:

0

Del dette indlæg

:hug: Heeeeej og velkommen til, selvom du jo allerede er en ivrig bruger :biggrin:

Uhh, er slet ikk misundelig over jeres bryllupsrejse :hug: Hvor ser det dog fantastisk ud - kan godt forstå du glæder dig.

Og så kan jeg kun sige :cheerleader3: til Karlslunde, er slev fra Greve og har familie i Karlslunde, og blev som 14-årig døbt i Karlslunde Kirke. Hvor er det de er ved at bygge de huse henne? I landsbyen, eller?

Glæder mig til at følge din planlægning

:hug: Mia

Ja, det er i landsbyen det kommer til at ligge. Har vehæftet et billede af området.

Sætter også lige et billede ind af den type hus vi har valgt indvendigt.

post-18610-1171705204.jpg

post-18610-1171705219.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer