Guest Miss-mus

Louise & Jimmy 25. august 2007

389 indlæg i dette emne

Hej Louise...

selvfølgelig vil vi gerne kommenterer på jeres indbydelser! De er vildt elegante fordi den meget dybe kongeblå farve får dem til at fremstå helt royale... skriften I har valgt passer rigtig godt til det mørkeblå og den måde i har klippet de lyse sider på! det hele ser som en helhed bare rigtig fint ud... Der har I ramt hovedet på sømmet!!! :bask:

Synes det virker som om der er mange sider..er der det? eller er det bare mig der lider lidt af synsbedrag!?

Mange smil og tillykker med de fine indbydelser... :thumbsupsmileyanim: (hvad er egentlig forskellen på invitationer og indbydelser?? er der overhovedet nogen???)

- Mette :thumbsupsmileyanim:

Ja, sikke en redelighed du lige fik lavet der *GG* :balloons:

Er glad for du synes om vores invitationer/indbydelser, ja hvad er egentlig forskellen??

Der er "kun" de 2 sider som du kan se (altså indeni) :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superflotte invitationer! Virkelig flot arbejde - dejligt enkle og alligevel personlige og smukke :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er helt vild med dine hår-muligheder... Kunne også godt bruge noget i den stil... Skal du have slør på? (Ja undskyld hvis det står et eller andet sted, men jeg har nogle gange lidt svært ved at huske trådene fra hinanden :thumbsupsmileyanim:)

0

Del dette indlæg

Superflotte invitationer! Virkelig flot arbejde - dejligt enkle og alligevel personlige og smukke :thumbsupsmileyanim:

Og jeg er helt vild med dine hår-muligheder... Kunne også godt bruge noget i den stil... Skal du have slør på? (Ja undskyld hvis det står et eller andet sted, men jeg har nogle gange lidt svært ved at huske trådene fra hinanden :thumbsupsmileyanim:)

Hi hi ja, det kan være svært at huske hvem der skal ha hvad på og hvem der gør hvad herinde :balloons:

Jeg har købt et slør, som jeg håber jeg kan have på. Men det kan jo være frisøren kan se andre muligheder.

Får taget et billede af sløret imorgen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hi hi ja, det kan være svært at huske hvem der skal ha hvad på og hvem der gør hvad herinde :balloons:

Jeg har købt et slør, som jeg håber jeg kan have på. Men det kan jo være frisøren kan se andre muligheder.

Får taget et billede af sløret imorgen :bearhug:

Jeg skal have slør på, og det er købt, så det bliver ikke valgt fra. Synes bare, det er lidt svært at finde frisurer i min stil, som egner sig til slør. Det ksal nemlig helst være lidt pjusket/rodet, Og sløret skal sidde 'bag' på hovedet og ikke hverken nede eller oppe - ja man har jo sine krav...

Men mon ikke frisøren har alle løsningerne inde i hovedet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mexico WAUW... hvor ser det bare lækert ud! - Må man spørge om prisen for sådan en rejse... det lyder vildt dejligt! Vi skal til Rom eller Paris... men vi har også små børn og vil ikke tage væk fra dem i 14 dage ad gangen... Men herligt at kunne det!

Mange tanker og smil fra Mette

post-23814-1172475369.jpg

post-23814-1172475403.jpg

Redigeret af MetteTejlmann
0

Del dette indlæg

Mexico WAUW... hvor ser det bare lækert ud! - Må man spørge om prisen for sådan en rejse... det lyder vildt dejligt! Vi skal til Rom eller Paris... men vi har også små børn og vil ikke tage væk fra dem i 14 dage ad gangen... Men herligt at kunne det!

Mange tanker og smil fra Mette

Vi glæder os også rigtig meget. Tiden må gerne gå lidt hurtigere...

Vi skal give ca 25.000 for rejsen, men så er det også all inclusive. Det der skal betales udover er: 1. klasse på flyet, svømning med delfiner, udflugter og shopping :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til opsætning af hår og make up. Jeg skal til prøve ca 1 måned før. Alt det skal jeg give 1250 for. Det synes jeg ikke er så galt.

Her er nogle idder til hvordan mit hår skal sidde:

hvor skal du have sat hår henne? i Holbæk et sted eller?

Ja det blir i Holbæk. Da det jo er mange år siden jeg har boet i Holbæk, har jeg været nødt til at trække på andres erfaringer mht. frisører. Da jeg boede i Holbæk brugte jeg skovgårdsalonen i Vipperød. Men på dagen bliver det hos Annie D på Munkholmvej. De skulle være rigtig gode til festopsætninger.

Ved du hvor du skal?

ja, det bliver clip in oppe i slotscentret, der kan jeg både få lagt makeup og sat hår, annie d har jeg også hørt om, men det har ikke været helt positivt, men det er jo hvem man spørger om det, annie d ligger faktisk nede for foden af den vej jeg bor på, så verden er lille... ville ellers enormt gerne have haft frisør jørgen til at sætte hår, de ligger også på munkholmvej næsten lige ved siden af annie, men det var ikke noget de gjorde fik jeg at vide, derfor var jeg nødt til at se mig om efter en anden og det blev så clip in i slotscentret...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til opsætning af hår og make up. Jeg skal til prøve ca 1 måned før. Alt det skal jeg give 1250 for. Det synes jeg ikke er så galt.

Ja det blir i Holbæk. Da det jo er mange år siden jeg har boet i Holbæk, har jeg været nødt til at trække på andres erfaringer mht. frisører. Da jeg boede i Holbæk brugte jeg skovgårdsalonen i Vipperød. Men på dagen bliver det hos Annie D på Munkholmvej. De skulle være rigtig gode til festopsætninger.

Ved du hvor du skal?

ja, det bliver clip in oppe i slotscentret, der kan jeg både få lagt makeup og sat hår, annie d har jeg også hørt om, men det har ikke været helt positivt, men det er jo hvem man spørger om det, annie d ligger faktisk nede for foden af den vej jeg bor på, så verden er lille... ville ellers enormt gerne have haft frisør jørgen til at sætte hår, de ligger også på munkholmvej næsten lige ved siden af annie, men det var ikke noget de gjorde fik jeg at vide, derfor var jeg nødt til at se mig om efter en anden og det blev så clip in i slotscentret...

Ok. Dem kender jeg ikke. Men det er rigtigt nok, at man får både positive og negative ting at vide om de forskellige ting. Og der vil jo altid være nogen som kan klage over noget.

Jeg håber bare at jeg får en god oplevelse hos dem, og så er jeg ligeglad med hvad jeg hører rundt omkring :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ellers vil jeg lige rose dig for både sko, og slør og diadem.... KORS det ser godt ud... håber på at kunne lave mit slør lige så flot, ja jeg laver jo mit selv, det er altså en del billigere... :thumbsupsmileyanim:

men det ser kanont flot ud Louise... hmm sig mig du har ikke gået på realskolen vel?

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

ellers vil jeg lige rose dig for både sko, og slør og diadem.... KORS det ser godt ud... håber på at kunne lave mit slør lige så flot, ja jeg laver jo mit selv, det er altså en del billigere... :thumbsupsmileyanim:

men det ser kanont flot ud Louise... hmm sig mig du har ikke gået på realskolen vel?

Takker :respekt:

Uha er slet ikke kreativ nok til selv at lave noget som helst :bearhug: Men glæder mig rigtig meget til at se dit når det er færdigt.

Nej har gået på Østre Skole og Bjergmarksskolen. Men kender en der gik på realen??

Gik du på handelsskolen eller gymnasiet?? (har jeg mon fået det at vide?? :rolleyes: )

0

Del dette indlæg

Ved du hvor du skal?

Ok. Dem kender jeg ikke. Men det er rigtigt nok, at man får både positive og negative ting at vide om de forskellige ting. Og der vil jo altid være nogen som kan klage over noget.

Jeg håber bare at jeg får en god oplevelse hos dem, og så er jeg ligeglad med hvad jeg hører rundt omkring :thumbsupsmileyanim:

altså jeg kender også ihvertfald en der udelukkende bruger annie d, så det kommer jo meget an på hvem man spørger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ellers vil jeg lige rose dig for både sko, og slør og diadem.... KORS det ser godt ud... håber på at kunne lave mit slør lige så flot, ja jeg laver jo mit selv, det er altså en del billigere... :rolleyes:

Takker :bearhug:

Uha er slet ikke kreativ nok til selv at lave noget som helst :bearhug: Men glæder mig rigtig meget til at se dit når det er færdigt.

Nej har gået på Østre Skole og Bjergmarksskolen. Men kender en der gik på realen??

Gik du på handelsskolen eller gymnasiet?? (har jeg mon fået det at vide?? :respekt: )

jeg gik på realskolen indtil 9 klasse, skiftede så til stenhus i 10. og fortsatte derefter på gymnasiet, efter et års fjummer, fortsatte jeg så på den 1. årige HH på holbæk handelsskole.... kan det være der et eller andet sted? ellers kan jeg fortælle at mine forældre bor ude i tjebberup, og der har jeg boet de første 19 år af mit liv... tænker stadig over hvor dælen jeg har set dig før...

0

Del dette indlæg

ellers vil jeg lige rose dig for både sko, og slør og diadem.... KORS det ser godt ud... håber på at kunne lave mit slør lige så flot, ja jeg laver jo mit selv, det er altså en del billigere... :rolleyes:

Takker :bearhug:

Gik du på handelsskolen eller gymnasiet?? (har jeg mon fået det at vide?? :respekt: )

jeg gik på realskolen indtil 9 klasse, skiftede så til stenhus i 10. og fortsatte derefter på gymnasiet, efter et års fjummer, fortsatte jeg så på den 1. årige HH på holbæk handelsskole.... kan det være der et eller andet sted? ellers kan jeg fortælle at mine forældre bor ude i tjebberup, og der har jeg boet de første 19 år af mit liv... tænker stadig over hvor dælen jeg har set dig før...

Tror helt sikkert det er på handelsskolen. Jeg startede der i 1999 på HH. Gik der kun på 1 & 2. år. Tog det 3. år på Roskilde Handelsskole

0

Del dette indlæg

så kan det dårligt være der, for jeg startede på handelsskolen i 2001, der burde du så være flyttet til roskilde... har du haft nogen fritidsinteresser her i holbæk før i tiden?

Hm... nå okay. Det var da irriterende :thumbsupsmileyanim:

Jeg har spillet bowling og spillet tromme i Holbæk Garden. Men der tror jeg ikke jeg har set dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kan det dårligt være der, for jeg startede på handelsskolen i 2001, der burde du så være flyttet til roskilde... har du haft nogen fritidsinteresser her i holbæk før i tiden?

Jeg har spillet bowling og spillet tromme i Holbæk Garden. Men der tror jeg ikke jeg har set dig :rolleyes:

nej det kan ikke rigtigt have været der... jeg har været KFUK spejder og søspejder og så spillede jeg håndbold i en kort periode...

det er faktisk lettere irriterende det her:)

det må bare være fra det almindelige byliv, eller fra en af de tankstationer jeg har stået på i sin tid, der ser man jo så mange

0

Del dette indlæg

Jeg har spillet bowling og spillet tromme i Holbæk Garden. Men der tror jeg ikke jeg har set dig :rolleyes:

nej det kan ikke rigtigt have været der... jeg har været KFUK spejder og søspejder og så spillede jeg håndbold i en kort periode...

det må bare være fra det almindelige byliv, eller fra en af de tankstationer jeg har stået på i sin tid, der ser man jo så mange

Ja, det må det simpelthen være :respekt:

Har sikkert også set dig i en eller årsbog eller noget :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hm... nå okay. Det var da irriterende :rolleyes:

Jeg har spillet bowling og spillet tromme i Holbæk Garden. Men der tror jeg ikke jeg har set dig :respekt:

Ja, det må det simpelthen være :bearhug:

Det må være sådan noget, skal vi ikke vedtage det? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hm... nå okay. Det var da irriterende :rolleyes:

Jeg har spillet bowling og spillet tromme i Holbæk Garden. Men der tror jeg ikke jeg har set dig :respekt:

Ja, det må det simpelthen være :bearhug:

Det må være sådan noget, skal vi ikke vedtage det? :thumbsupsmileyanim:

Jo, det gør vi :griner:-

Hvordan går det med planlægningen egentlig?? Det ku forresten være jeg sku komme til globryllup -HAHA- Hvis jeg altså har nerver til det :)

0

Del dette indlæg

jamen for mit vedkommende står den ret stille lige nu, har en anatomi og fysiologi eksamen på fredag jeg fosøger at læse op til, så det er Karsten der har styr på alt det der lige nu... men han gør det så også godt, han har fået styr på menu kort og invitationerne er stort set også færdige, det er nu rart med en mand der gider det her lige så meget som mig... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

du skal være mere end velkommen til globryllup, kirken er jo også mere end stor nok til et par stykker mere, vi bliver jo kun ca 30 til selve festen, så mon ikke der bliver et par pladser til overs :rolleyes:

har forresten da også selv tænkt på at komme til globryllup... det kunne være lidt sjovt, og jeg burde jo ikke rigtigt have nerver på til den tid længere...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer