bride2be

Messalina

7 indlæg i dette emne

Jeg har været ude og købe min brudekjole idag. Jeg havde bestilt tid i 2 butikker. Først i house of brides og senere i Messalina. Vi ankom (Min svigermor, min mor, min veninde og mig ) til house of brides da de åbnede. Vi kom op til prøverummet og fik prøvet 4 kjoler, hvoraf den ene var super flot. Men betjeningen var rigtig ringe. Så jeg ville ikke ligge mine penge der. :cheerleader3:

Så ankom vi til Messalina som bare var super søde, og som havde forberedt sig rigtig godt. De havde fundet en hel masse kjoler frem til mig. Da vi så kommer ind i prøverummet og får skørt og kjole på. Siger hun lige et øjeblik, hun kommer tilbage med halskæde diadem og slør. Alt hvad hun kunne finde, Jeg blev behandlet som en prinsesse. :thumbsupsmileyanim: Jeg fik lov til at prøve lige hvad jeg ville og mange af dem flere gange hvis jeg var usikker. Men jeg fandt KJOLEN.. Det var en superfed oplevelse. Jeg kan stærkt anbefale denne rare butik. SUPER SUPER SUPER :thumbsupsmileyanim:

JEGELSKERMESSALINA :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det var også helt klart det bedste sted jeg oplevede, da jeg var på kjole-jagt, desværre havde de ikke min kjole, men betjeningen var super :thumbsupsmileyanim:

De er utrolig hyggelige og går med op i at man er tilpas og 100 % i centrum. Jeg var derinde med min fars kæreste, vi skulle begge prøver kjoler, og i den anledning havde de fået en ekstra ekspedient til at hjælpe (en veninde) så vi kunne få den betjening vi skulle have :cheerleader3:

Den der ikke prøvede kjoler, fik kaffe og hyggesnakkede, og så fik de min fars kæreste til at tude flere gange, fordi de fandt de smukkeste kjoler til hende, kjoler hun ikke troede ville passe hende :thumbsupsmileyanim:

Som sagt så var det marginalerne der gjorde at vi ikke fandt vores kjoler derinde, men skulle jeg vælge et sted at købe min kjole ud fra betjeningen, så skulle det helt klart være Messalina :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har kun været i Messalina for at prøve brudesko, men selvom jeg ikke havde betilt tid, tog de sig alligevel tid til mig, selvom de også betjente en konfimand.

Jeg var i øvrigt heller ikke særlig begejstret for betjeningen i HoB, men det er jo altid en smagssag og et spørgsmål om kemi, men jeg følte mere, at det var ekspedienten end mig, der var i centrum :)

Jeg elsker også god betjening og hader dårlig!!! Specielt når det drejer sig om SÅ mange penge.

Messalina ligger i øvrigt i begyndelsen af Islands Brygge mod Langebro

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer