AnitaHjære

Anita & Henriks planlægningstråd 11. august 2007

122 indlæg i dette emne

ØHHHHH nu synes jeg for det første det er lidt mærkeligt at "ligge" sådan en besked i vores planlægningstråd... og for det andet, så svare jeg da gerne folk, hvis jeg synes der er noget at svære på...

Og hvis du ikke har lyst til at kommentere mine indlæg, er du da så velkommen til at lade være..

Håber da ikke er der er andre som synes jeg ikke svare... :cheerleader3: er da virkelig ked af at hører det..

Knus Anita

Redigeret af AnitaHjære
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anita

Det ser da godt nok ud til at i har styr på tingene.

Temaet er super romantisk, lyserød er ikke lige min farve, men meget sødt :cheerleader3:

Det hele passer sammen.

Smuk ring han friede med, selvom billedet er sløret - kan man godt danne sig et indtryk af den :hug:

Glæder mig til at følge med i din videre planlægning

- Hanna

0

Del dette indlæg

For det første tillykke med det forestående bryllup :cheerleader3:

Og tillykke med huset kommer selv fra Langeskov, bor p.t. i Odense C, men vi flytter tilbage til

Langeskove d. 1. juli. :balloon:

Og så friede din kæreste til dig på Malta, jeg elsker den ø, jeg er holdt op med at tælle hvor ofte jeg har

været på ferie der, både som barn men også som voksen. Og til december skal min kæreste og jeg til bryllup

derned hos vores venner som vi har kende siden jeg var på ferie derned første gang :bearhug:

Jamen sikken en lille verden :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anita

Det ser da godt nok ud til at i har styr på tingene.

Temaet er super romantisk, lyserød er ikke lige min farve, men meget sødt :cheerleader3:

Det hele passer sammen.

Smuk ring han friede med, selvom billedet er sløret - kan man godt danne sig et indtryk af den :bearhug:

Glæder mig til at følge med i din videre planlægning

- Hanna

Hej..

tak.. ja gaveæskerne tog lidt tid, men synes det er hyggeligt... Jeg er også selv helt vild med min ring.. den er lige mig... Jeg er (desværre) en rigtig lyserrød pige.. totalt piget... :balloon:

0

Del dette indlæg

:bestwishes: hej Anita....

Ville bare høre om du ikke syntes tiden den render stærkt.... lige pludselig så er det vores tur... :boohoo:

Er I ved at have styr på tingene, eller går du konstant rundt med spekulationer i hovedet...( det gør jeg nemlig....)

:cheerleader3: og mange tanker fra Belinda

0

Del dette indlæg

:super: hej Anita....

Ville bare høre om du ikke syntes tiden den render stærkt.... lige pludselig så er det vores tur... :shooter:

Er I ved at have styr på tingene, eller går du konstant rundt med spekulationer i hovedet...( det gør jeg nemlig....)

:griner:- og mange tanker fra Belinda

Puhhh jo det lyder lige som mig....Jeg synes nu vi har ret godt styr på brylluppet, men alligevel er jeg ved at få stress, har lige været til en rigtigt L... eksame, hvor jeg regner med at dumpe, så har jeg eksame mere her inden længe, vi skal flytte og har lige hørt at min re-eksame er samtidigt med vi er på bryllupsrejse :lol: p...

nå, men tilbage til brylluppet... hihi.. glæder mig sååååååå meget, men er da også lidt bange indimellem.. hvad med jer? styr på det?

knus Anita

0

Del dette indlæg

6-12 måneder før brylluppet

Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet ( 11. august 2007 )

Reserver kirke ( Ullerskev Kirke )

Lav et bryllupsbudget

Lav en foreløbig gæsteliste

Reserver restaurant ( Eventyr Golf, Odense )

Book fotograf og/eller videooptagels

Arranger transportmiddel til dagen

Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret

Book bryllupsrejsen ( sydfrankrig )

3-6 måneder før brylluppet

Brudekjolen, skoene og tilbehøret er købt (evt. tilretning af kjolen er i gang)

Køb tøj til brudgom

Køb vielsesringene

Skriv en ønskeliste

Skriv en gæsteliste

Få designet invitationer, vielsesprogram, bordkort, menukort, festprogram og takkekort

Send invitationerne ud (senest 3 måneder før brylluppet)

Vælg en toastmaster ( Lena, min veninde )

Fastsæt/bestil bryllupsmenuen

Bestil bryllupskagen ( Eskelund bageren, Langeskov )

Vælg farvetema (på f.eks. blomsterne, pynten, invitationerne) ( Rosa,lyserød & lyng )

Aftal med blomsterhandleren, hvad der skal leveres (brudebuket, knaphulsblomster, hårpynt bordpynt og kirkepynt)

2-3 måneder før brylluppet

Indhent og udfyld en ægteskabserklæring som I får fra jeres kommune

Forbered tale/event til din tilkommende

Sy risposer eller design anden pynt

Lær at danse brudevals

1 måned før brylluppet

Gennemgå vielesritualet og andet med rådhuset

Brudekjolen er færdig

Tjek at brudgommens tøj er ok

Tjek at vielsesringene passer

Tjek at prøvelsesattesten er kommet fra kommunen og afleverer den til vielsesstedet

Gå brudeskoene til så de ikke klemmer på dagen

Aftal detaljer med fotografen

Aftal detaljer med feststedet (f.eks. regler for at stå på stole m.m.)

Aftal detaljer med transporten

Aftal aftenens forløb med toastmasteren

Lav bordplan

Giv feststedet besked på hvor mange gæster der kommer

Køb engangskameraer til at lægge på bordene

1-2 uger før brylluppet

I er nu eksperter i at danse brudevals

Prøv tøjet en sidste gang måske det skal finjusteres

Konsulter en skønhedsekspert, så hud, hår og negle er helt i top til dagen

Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden

Forbered hvad I skal have med på bryllupsrejsen

Dagen før brylluppet

Pak en taske med det tøj, som I skal have på dagen efter brylluppet

(sørg for at det bliver transporteret til overnatningsstedet)

Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske

Brudgommen lakerer sine tånegle så de ser smarte ud når hans sokker klippes

Gå tidligt i seng så I er udhvilede til jeres store dag

Redigeret af AnitaHjære
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været ved blomsterbinderen, hun var bare super sød, og hjælp mig rigtigt meget :thumbsupsmileyanim:

Min buket bliver i lyserøde og creme farver uden for meget grønt. Hun fortalte os at hvis hun måtte ville hun gerne sætte en hjerteranke i buketten, fordi at vi får resten af ranken med hjem, og den har jo en sød symbolik (hjerte = kærlighed (bryllup)) og da jeg jo nok kaster buketten synes Henrik og jeg at det kunne være meget sjovt at have den stående :denmarkflag:

Nu håber jeg bare at når buketten kommer at den så er så flot som det lyder til...

puha jeg GLÆDER mig helt vildt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg sættet og arbejdet lidt på sang og tale til min skat. det er meningen at jeg skal have sangeren til at synge "from this Moment" for Henrik, men han er ikke så god til engelsk, derfor har jeg oversat teksten på papir til ham, som han så får, måske bruger jeg noget af teksten i talen, jeg har lige vedhæftet den her... synes den siger så meget om mine følelser for ham..

from_this_moment.doc

0

Del dette indlæg

Øv, vores gæstebog kunne ikke leveres, ved ikke hvorfor. så nu skal jeg finde en anden..

Henrik har også lavet aftale med præsten nu, så vi skal til samtale ved ham den 9 august kl 16.00.

ellers tror jeg faktisk der er ved at være styr på det meste. der er nogle små ting som først kan laves færdig lige den sidste uge, men mon ikke det går.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I søndags havde vi sidste svar frist, manglede stadigt svar fra to, dem skrev Henrik så til. Det var (engang) hans ven, og de ville ikke komme, da de mener at vi har sagt ja flere gange til noget ved dem, uden at komme.. spørg lige om vi lignede et stort ? tegn. Aldrig har jeg noget sådan lort før, men altså faktisk så var og er vi ligeglæde, for vi har ingenting med ham at gøre mere, han ligger så langt fra vores personlighed, havde kun inviteret ham fordi han var en del af den fyre gruppe min kæreste er i.

synes bare godt de kunne havde overholdt svar datoen.. ellers er vi ved at være ret godt med.. der er jo kun 24 dage til nu...

skal over til Billum imorgen at have rettet min kjole til, så det bliver spændende...

0

Del dette indlæg

Hej Anita

Det var rigtig hyggeligt at møde dig idag.

Du bliver en fantatisk smuk brud - jeg glæder mig allerede til at se billeder af jer som :cheerleader3:

Hav nu en fantastis dag d.11.august - nyd hvert et minut - det kommer aldrig igen :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Heidi

0

Del dette indlæg

Hej Anita,

Sikken en fantastisk kjole!

Der ser ud til at du har styr på det meste, men der efterhånden heller ikke langt tid til....spændt?

Kameraerne er rigtig fine :cheerleader3: , var de svære at lave? Tog det lang tid? Vi skal også have nogle engangskameraer på bordene, men jeg ved ikke om jeg kan overskue at lave dem så fine :cheerleader3:

Og risposerne er også rigtig fine, det matcher rigtig fint....men det er vel også meningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige atter en gang komplimentere din kjole - den er vel nok smuk!

Den sidder som støbt på dig, og du bliver en rigtig eventyrprinsesse i den :cheerleader3:

Din mand falder da bagover når han ser dig...

Glæder mig til at se billeder af dig med det samlede udstyr på!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer