AnitaHjære

Anita & Henriks planlægningstråd 11. august 2007

122 indlæg i dette emne

Hej.. så har jeg endelig fået taget mig sammen til at oprette et tråd..

Her er de ting vi har på plads ;

1. Datoen.. 11.08.2007 denne dag er det 6 år siden vi fandt sammen til en sommerfest med vores daværende fælles arbejdtsplads.

2. Vi skal giftes i Ullerslev kirke kl. 14.00 jeg er konfirmeret i den kirke, og vi bor i Ullerslev. (en hvid landsby kirke )

3. Festen skal holdes på eventyr golf i Odense.

4. Vi skal have taget billeder i området ved eventyr golf, mens vores gæster skal have lidt og drikke og kransekage, som min far laver.

5. vi har inviteret 54 mennesker, nærmest familie & venner.

6.indbydelserne er sent ud.. de ser sådan ud..

post-24695-1171878830.jpg

Redigeret af AnitaHjære
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hej,

og velkomment til. Det bliver spændende at følge jeres planlægning, men I er da godt i gang.

Smuk invitation - har I selv været kreative? Er de sendt ud?

Hilsen Solsikken :thumbsupsmileyanim:

Hej. vi har bestilt indbydelserne, men lavet det som står inden i på rosa papir... er ikke ret kreative anlagt.. desværre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med din nye planlægningstråd!

Jeg har hørt, at de er super søde i Billum, så kan sørme godt forstå, du skal ha' kjole dér... Det er vigtigt!

Glæder mig til at følge dig! Vi deler jo dag... Jeg tillader mig også lige at minde dig om, at vi har vores helt egen 11/8-tråd. Den ligger under "Bryllupsforberedelser"...

Kram herfra!

0

Del dette indlæg

Hej Anita!

Velkommen til BK og tillykke med jeres forestående bryllup!

Har du købt dine invitationer færdige eller har du selv kreeret? - de er meget fine og jag kan ret godt li' roserne... det ser helt afsindigt romantisk ud!

Endnu engang VELKOMMEN!

Mange hilsner fra Mette

Hej..

Vi har bestilt indbydelserne udefra, men printet navne på, inden i har vi selv skrevet, det som skal stå på papir som ligner roserne udenpå.. vi er desværre ikke så kreative, så da vi så de indbydelser var vi helt enige om at der skal være dem, fordi de er enkelte, men romantiske...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er bryllupsrejsen bestilt... den skal gå til Nice, hvor vi har lejet et mobilhome..Vi rejser ugen efter brylluppet og er afsted i lidt over 14 dage.. :thumbsupsmileyanim:

Det bliver desværre ikke en af de der store luksus rejser, for vi regner med at få købt hus lige inden, og holder derfor lidt igen lige med rejsen... :bearhug: men tror nok det skal blive romantisk i det syd franske.. bare Henrik & mig... glæder mig allerede rigtigt meget...

0

Del dette indlæg

:):cheerleader3:

Så har vi fået vores hus...

For et år siden sætte vi vores rækkehus i Odense S til salg, vi regnede med det ville tage lidt tid at få solgt. Vi havde drømme om at skulle ud og bygge hus i en lille landsby...

Det tog tre dage at få solg rækkehuset, 3 mdr. senere flyttede vi ud, boede ved mine forældre, og imens gik det i vasken med at bygge... så siden har vi ledt og ledt efter et hus til rimelige penge...

For en mdr. siden begyndt vi at forhandle om et hus, som vi gerne ville have.

Og igår faldt det så på plads, idag skal vi ud med vores tømre, og venter på svar fra banken, men hvis alt går som det skal.. så fra den 15. juni så er dette hus vores..

vi når lige at flytte ind og få lidt på plads inden brylluppet.. jeg er bare så glad vi godt dette indlæg ikke har noget med brylluppt at gøre, men ville lige dele min glæde med jer...

post-24695-1173347894.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3::denmarkflag:

For et år siden sætte vi vores rækkehus i Odense S til salg, vi regnede med det ville tage lidt tid at få solgt. Vi havde drømme om at skulle ud og bygge hus i en lille landsby...

Det tog tre dage at få solg rækkehuset, 3 mdr. senere flyttede vi ud, boede ved mine forældre, og imens gik det i vasken med at bygge... så siden har vi ledt og ledt efter et hus til rimelige penge...

Og igår faldt det så på plads, idag skal vi ud med vores tømre, og venter på svar fra banken, men hvis alt går som det skal.. så fra den 15. juni så er dette hus vores..

vi når lige at flytte ind og få lidt på plads inden brylluppet.. jeg er bare så glad vi godt dette indlæg ikke har noget med brylluppt at gøre, men ville lige dele min glæde med jer...

Pyt da med det - det er jo din tråd, så du må skrive om lige hvad du vil. :denmarkflag:

Og jeg synes det ser ud til at være et rigtig dejligt ud hus, krydser fingre for at det bliver jeres :)

Hvor ligger det henne?

Hilsen Solsikken :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Tak det ligger i Langeskov på fyn..

:cheerleader3::denmarkflag:

Pyt da med det - det er jo din tråd, så du må skrive om lige hvad du vil. :denmarkflag:

Og jeg synes det ser ud til at være et rigtig dejligt ud hus, krydser fingre for at det bliver jeres :)

Hvor ligger det henne?

Hilsen Solsikken :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

så har vi fået skrevet under på huset.... :balloons:

Vi skal overtage den 15 juni, men regner med at få nøglen engang i maj.. kan næsten ikke vente... også er det rart det er nogle mdr. før brylluppet så vi kan få ordnet lidt og se hvad vi evt. skal ønske os....

men er bare super glad lige nu.. :balloon:

0

Del dette indlæg

Vil da lige sige HEJ til endnu en 11-8 brud...hvor fedt...

:balloon: tillykke med huset, så er det lige lidt nemmere at lave en ønskeseddel, for nyt hus = med nye ting..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Glæder mig til at se dig lave turbo planlægning.... :blink::) , nej selvfølgelig når du det...hvorfor skulle du ikke det..!!

:balloons: fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Tillykke med huset.. Det er da bare vildt fedt.. Og det ser godt ud det billede du har lagt ind...

Læste et andet sted at du også går på DSH-O, det er lidt sjovt, så er vi faktisk 3 fra skolen herinde nu...

Knuz Mia :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer