Møffe

frisør/stylist i Vejle......

7 indlæg i dette emne

Det er ren nedtur for mig, jeg skal finde mig ny frisør, da ham jeg har haft i Århus de sidste 10 år er flyttet til Grenaa :thumbsupsmileyanim: og der er altså for langt at kører fra Vejle. Så jeg prøver lige igen - er der da slet ingen Vejlefolk her på Bk som kender gode frisører/stylister i Vejle ??? Eller kender nogle gode i området, som evt. tager ud til folk ? Ja, jeg håber.

Det er altid rart at opsøge en, som andre har gode erfaringer med fremfor bare at tage telefonbogen....

Kh Louise

Redigeret af Møffe
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan prøve at kigge på www.festfagbogen.dk der skulle der måske være nogle du kunne bruge.

tak skal du have - meeen, det råd fik jeg også da jeg spurgte for en måned siden og det gav ikke rigtig noget....for mig er frisør valg et meget personligt valg og noget af en tillidssag - derfor er det også vigtig for mig at komme til en, der er anbefalet af andre, som har haft gode erfaringer med vedkommende. Min frisør i Århus var en gammel garvet fyr, som virkelig havde sans for at klippe mig, så det blev pænt....ja, jeg er faktisk frygtelig nervøs for at blive klippet fuldstændig håbløst......

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Hejsa gæve piger,

Nu har jeg sørme fået to positive tilbagemeldinger fra frisører/makeup artister der kan hjælpe mig på vores famøse helligdagsbryllupsdag.....helt fantastisk, det ser ud til at jeg ikke behøver at trække en sæk over hovedet og ellers blot fremvise min kjole, som ellers er så fin :thumbsupsmileyanim:

Sikken det hele flasker sig.....

Kh en glad Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kan ikke huske, om det er dig, jeg har skrevet til tidligere... Jeg bor godt nok ikke i Vejle mere, men da jeg gjorde brugte jeg Henrik Stjernholm - han har vist stadig salon i centrum af Vejle og kan abolut anbefales - han kan både lave det helt traditionelle og er også god til at lave noget der er lidt anderledes og passer til den enkelte - klar anbefaling herfra :thumbsupsmileyanim:

Håber det kan hjælpe dig, for det er virkelig svært det der med frisører - det er bare den ultimative tillidssag.

Nina-pigen

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ved selvfølgelig ikke om det er for sent med et svar - men her kommer alligevel et...*S*

Jeg er fra Vejle og kan klart anbefale Henrik Stjernholm - SUPER dygtig. Han tager 975,00 kr for en brudeopsætning incl prøveopsætning......

Håber du finder hvad du skal bruge og får dit livs dag :thumbsupsmileyanim:

Gitte

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ved selvfølgelig ikke om det er for sent med et svar - men her kommer alligevel et...*S*

Jeg er fra Vejle og kan klart anbefale Henrik Stjernholm - SUPER dygtig. Han tager 975,00 kr for en brudeopsætning incl prøveopsætning......

Håber du finder hvad du skal bruge og får dit livs dag :thumbsupsmileyanim:

Gitte

Hejsa Gitte,

Tak for din anbefaling. Jeg prøvede faktik at finde ud af hvor han holder til - læs: får kontakt med ham, men det er ikke lykkedes. Det ser ud til at hans salon kun er åben efter aftale, eller hvordan ?

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer