CarlaLiv

Brude - 2. juni 2007

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej piger

.......Er jeg den eneste herinde der skal giftes den 2. juni 2007??

- Synes sjovt nok slet ikke jeg er støt på andre herinde, der har valgt denne dato til deres store dag... :thumbsupsmileyanim:

Hejsa.....

Nej du er ikke alene, vi skal sandelig også giftes d. 2. juni 2007. Og faktisk er det jo lige om lidt, så vi har travlt på den gode måde ikk ?

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Hej piger

- Synes sjovt nok slet ikke jeg er støt på andre herinde, der har valgt denne dato til deres store dag... :cheerleader3:

Hejsa.....

Nej du er ikke alene, vi skal sandelig også giftes d. 2. juni 2007. Og faktisk er det jo lige om lidt, så vi har travlt på den gode måde ikk ?

Knus Pia

Hej Pia

Ja, det er ved gud liiiiige om lidt - sådan føler jeg det også - og kan godt få en smule stress over det, selvom vi jo faktisk har styr på det meste til dagen nu :thumbsupsmileyanim: så mangler der alligevel også stadig mange detaljer...

Vi skal holde festen i et stort telt i haven, og maden, fotografen, kjolen og tilbehøret, brudepigekjolen, transporten, musikken og farvetemaet er bestilt/besluttet/booket.

Vi mangler til gengæld: Gommen og brudesvendens tøj (det skal matche, så før min søde kæreste bestemmer sig kan vi ikke købe tøjet til vores søn :huh: )

Invitationerne er endnu ikke sendt ud, men bliver det indenfor den næste uges tid, bryllupskagen har vi besluttet skal komme fra Føtex, men vi leder stadig efter det helt rigtige billede at tage med til samtale med konditoren. Og så er der ellers en BUNKE vigtige detaljer, såsom mit brudehår ;) , der endnu ikke ligger fast - så ja, jeg kan godt blive ramt af en smule bryllupsstress engang imellem..

Hvordan ser det ud med planlægningen hos jer?

Knus Carla

0

Del dette indlæg

Hej piger

- Synes sjovt nok slet ikke jeg er støt på andre herinde, der har valgt denne dato til deres store dag... :cheerleader3:

Hejsa.....

Knus Pia

Hej Pia

Ja, det er ved gud liiiiige om lidt - sådan føler jeg det også - og kan godt få en smule stress over det, selvom vi jo faktisk har styr på det meste til dagen nu :thumbsupsmileyanim: så mangler der alligevel også stadig mange detaljer...

Vi skal holde festen i et stort telt i haven, og maden, fotografen, kjolen og tilbehøret, brudepigekjolen, transporten, musikken og farvetemaet er bestilt/besluttet/booket.

Vi mangler til gengæld: Gommen og brudesvendens tøj (det skal matche, så før min søde kæreste bestemmer sig kan vi ikke købe tøjet til vores søn :huh: )

Invitationerne er endnu ikke sendt ud, men bliver det indenfor den næste uges tid, bryllupskagen har vi besluttet skal komme fra Føtex, men vi leder stadig efter det helt rigtige billede at tage med til samtale med konditoren. Og så er der ellers en BUNKE vigtige detaljer, såsom mit brudehår ;) , der endnu ikke ligger fast - så ja, jeg kan godt blive ramt af en smule bryllupsstress engang imellem..

Hvordan ser det ud med planlægningen hos jer?

Knus Carla

Hej......

Jamen umiddelbart sys jeg da vi har styr på mange ting....smiler.....men blir alligevel usikker og stresser når jeg læser om andre herinde fra.

Kirke (er selv kirkesanger der) kom hurtigt på plads, lokaler, musik, mad og servering er også på plads. Lars har alt sit tøj på plads, og jeg fandt sgu lige fine sko til ham i Kvickly forleden sat ned fra 500 til 150 pga en lille ridse så dem nappede jeg og de passer perfekt og ridsen skjules af bukserne. Min kjole er prøvet og betalt, men sko, taske, slør, skørt, undertøj, hår mv er ikk på plads. Jeg skal se og komme i HoB igen snart og få de ting på plads og så er det en meget nær veninde af mig som er frisør der skal klare håret, men vi skal jo prøve, og jeg kan ikke blive enig med mig selv om det skal være med blomster eller diadem. Lars kan ikk li diadem men min far som var med mig da jeg prøvede kjole sys jo det var smukt med sådan en, så......øh...... Mht kage har Lars sin helt egen ide om at det skal være jordbær tærter i etager og det vil han klare med bageren, ja hvad mangler vi så.... jo borddækningen.....det kan jeg ikke beslutte helt endnu. Hører så meget om farven på dugen, og jeg vil egentlig gerne undgå velour og ha rigtige duge, men det koster en bondegård at leje dem så vi må se hvad vi finder ud af....og jo så er der smykkerne, ja dete kan jeg da slet ikk finde ud af.....griner......så jo lidt stress ind imellem.......

Hvor skal i giftes ?

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer