aura

servietter og lys

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

jeg leder med lys og lygte efter servietter og lys i vårgrøn. Har i nogle råd til hvor jeg kan finde det? Sætter lige billeder ind af ca farve samt bordopdækning der minder om det jeg godt kunne tænke mig. :thumbsupsmileyanim:

Mener at have set dem ved butik 112 - prøv at ringe til dem og forhør, har vist også internethandel. http://www.butik-112.dk/

kh Louise

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig farve!!!

Vi har fundet vores servietter i de mest mærkelige butikker... Godt nok er vores farve lilla men man kan altså få de mest mærkelige ting i butikker som søstrene grene og tiger butikker...

Bare et forslag... ellers søg på servietter på google. Jeg fandt dette link til dig... De har ihvertfald lys i spandevis. KLIK HER

Håber du finder noget der kan bruges...

Knus Rebecca

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

jeg leder med lys og lygte efter servietter og lys i vårgrøn. Har i nogle råd til hvor jeg kan finde det? Sætter lige billeder ind af ca farve samt bordopdækning der minder om det jeg godt kunne tænke mig. :thumbsupsmileyanim:

Lige netop den farve servietter og lys havde de i Inspiration i Køge da jeg var derinde i går.... Lagde specielt mærke til dem fordi farven bare er så lækker og frisk. Det var en vildt lækker kvalitet middagsservietter, meget tyk og ligesom trykt i et flot relief. Jeg stod og beundrede det til en kommende barnedåb vi skal holde (fadntes i lilla, lyserød, blå og grøn - synes personligt de også skulle have haft den i kaffefarvet...hehe).

De var ret pebrede i prisen (12 stk for 60 kr. ) Men fantastisk flotte og lækre, og på trods af prisen finder jeg nok ikke nogen jeg er lige så forelsket i...

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer