Louiseh79

Kjoler fra Thailandsk bryllupsmagasin

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu er jeg ikke helt vild med dem alle sammen... nogle af dem er bare ikke min stil, men andre.... WAAAAAAAAAUW... men meget sjovt at se hvilken stil de køre med i en anden verdensdel *SS*

0

Del dette indlæg

Nu er jeg ikke helt vild med dem alle sammen... nogle af dem er bare ikke min stil, men andre.... WAAAAAAAAAUW... men meget sjovt at se hvilken stil de køre med i en anden verdensdel *SS*

Ja, netop!

Det eneste man kan sige sådan generelt er vist, at de er ret glade for blonder...

Her er lige det sidste billede - gider ikke lige scanne hele bladet :)

post-22121-1173376065.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du siger bare til hvis du vil sælge det blad ikke :cheerleader3: jeg tror der er en del i som jeg liiige kunne bruge lidt af :)

Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg scannede billederne fra den sidste fotoserie. Der er nogle rette flotte slør imellem i din stil :denmarkflag:

Men ærligt så er der ikke ret meget mere i bladet end det, jeg har lagt ind her. Og man kan ikke læse et ord af hvad der står, fordi det hele står på thai...

0

Del dette indlæg

du siger bare til hvis du vil sælge det blad ikke :cheerleader3: jeg tror der er en del i som jeg liiige kunne bruge lidt af :)

Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg scannede billederne fra den sidste fotoserie. Der er nogle rette flotte slør imellem i din stil :denmarkflag:

Men ærligt så er der ikke ret meget mere i bladet end det, jeg har lagt ind her. Og man kan ikke læse et ord af hvad der står, fordi det hele står på thai...

øv, så er der nok ikke andet jeg kan bruge, det er ellers nogle fede slør og hår opsætninger med blomster de der WOOOW

0

Del dette indlæg

øv, så er der nok ikke andet jeg kan bruge, det er ellers nogle fede slør og hår opsætninger med blomster de der WOOOW

Jeg kan lige kigge det igennem engang til med dig i tankerne :denmarkflag: Hvis der er mere hår/slør/mm,kan jeg smide det ind... Men det bliver ikke lige i dag :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøj hvor er der mange fede kjoler i den her tråd Louise... Det er simpelthen så super med så mange gode ideer og det går lige i hjertekuglen på mig... ÆÆÆÆÆLSKER bare kjoler... men er temlig vild med Josefin's... det er derhen ad, men så alligevel langt fra...

-Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer