Skattermus

Ringe hos hos netfirma

9 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen.

Ville lige fortæller om vores store nedtur.

Vi var inde på hjemmeside og kiggede på vielsesringe, og fandt det helt rigtige sæt.

Vi køber et prøvesæt hos dem, så vi er sikre på vores størrelser, vi finder den og bestiller vores ringe med skrift i.

Vi får så en email fra firmaet, om vi er sikre på vores størrelser, fordi de kan ikke byttes. Og ja det er vi jo, da vi har prøvet ud fra deres prøvesæt.

Vi får ringene og så passer de ikke :) . Størrelsen er for lille til os begge to.

Vores ringe er 6 mm brede og i guld og hvidguld. Vi undre os og prøver igen efter deres prøvesæt og deres passer størrelsen.

Vi begynder at gå alle sider igennem og til sidst finder vi et langt afsnit, hvori der står at hvis man bestiller brede ringe skal størrelsen var størrere. Vi savner noget information på dette område, de kunne da godt have skrevet i den mail at vi skulle være opmærksomme på dette.

Så nu står vi med 2 ringe som vi ikke kan passe og har ikke råd til nye ringe til vores bryllup.

Vi har undersøgt med at få dem udvidet, men ingen vil røre dem, fordi de siger at der er stor chance for at de går i stykker.

PS: Kan ikke skrive navnet på hjemmesiden, fordi jeg må ikke skrive noget negativt om et firma, for så bliver jeg smidt ud frs denne side.

Redigeret af Skattermus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Ej detvar da godt nok dårlig information!!!!!! Hvorfor egentlig lave nogle prøveringe som man alligevel ikke kan regne med?

Hvor jeg bare syntes det er dårlig behandling!!!

Føler virkelig med jer, og håber i finder en løsning på det.

Knus Eva

Ps: Vi har nogle venner som blev gift sidste år, deres ringe forestiller jeg mig lidt ser ud som dem du beskriver, men forstår bare ikke hvorfor de vil gå i sykker af at man laver dem større????

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om det er generelt eller bare ved vores guldsmed.

Men hun fortalte mig, at hvis man har fået nogle ringe helt fra ny.. Det vil sige "fabriksny" og som der ikke er gjort noget ved overhovedet.. Så kan man sagtens udvide dem i hvert fald 1 størrelse uden at der sker noget ved det..

Måske du skulle snakke med en guldsmed i nærhden og høre hvad man kan gøre. Det kan jo være, at man imod et mindre beløb kan få gjort dem lidt større..

Pøj pøj med det..

:)

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om det er generelt eller bare ved vores guldsmed.

Men hun fortalte mig, at hvis man har fået nogle ringe helt fra ny.. Det vil sige "fabriksny" og som der ikke er gjort noget ved overhovedet.. Så kan man sagtens udvide dem i hvert fald 1 størrelse uden at der sker noget ved det..

Måske du skulle snakke med en guldsmed i nærhden og høre hvad man kan gøre. Det kan jo være, at man imod et mindre beløb kan få gjort dem lidt større..

Pøj pøj med det..

:)

Vores ringe skal laves ca. 2 numre større. vi fik af vide af problemet er at det er ringe med 2 ringe i hvidguld og så en guldring i midten, og det er guldet de sider vil krakelerer når de skærer den over og udvider den.

hilsen skattermus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle sammen.

Vi var inde på hjemmeside og kiggede på vielsesringe, og fandt det helt rigtige sæt.

Vi køber et prøvesæt hos dem, så vi er sikre på vores størrelser, vi finder den og bestiller vores ringe med skrift i.

Vi får så en email fra firmaet, om vi er sikre på vores størrelser, fordi de kan ikke byttes. Og ja det er vi jo, da vi har prøvet ud fra deres prøvesæt.

Vi får ringene og så passer de ikke :) . Størrelsen er for lille til os begge to.

Vores ringe er 6 mm brede og i guld og hvidguld. Vi undre os og prøver igen efter deres prøvesæt og deres passer størrelsen.

Vi begynder at gå alle sider igennem og til sidst finder vi et langt afsnit, hvori der står at hvis man bestiller brede ringe skal størrelsen var størrere. Vi savner noget information på dette område, de kunne da godt have skrevet i den mail at vi skulle være opmærksomme på dette.

Så nu står vi med 2 ringe som vi ikke kan passe og har ikke råd til nye ringe til vores bryllup.

Vi har undersøgt med at få dem udvidet, men ingen vil røre dem, fordi de siger at der er stor chance for at de går i stykker.

PS: Kan ikke skrive navnet på hjemmesiden, fordi jeg må ikke skrive noget negativt om et firma, for så bliver jeg smidt ud frs denne side.

Der er nogle andre herinde der har prøvet det samme hos Chanti, men de fik dem byttet til den rigtige størrelse, da de tog kontakt til firmaet.

Held og lykke med det, håber I finder en løsning :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle sammen.

Vi får ringene og så passer de ikke :lol: . Størrelsen er for lille til os begge to.

Der er nogle andre herinde der har prøvet det samme hos Chanti, men de fik dem byttet til den rigtige størrelse, da de tog kontakt til firmaet.

Held og lykke med det, håber I finder en løsning :bearhug:

Jeg kunne godt tænkte mig at komme i kontakt med disse andre herinde, så jeg kunne få lidt mere af vide. hilsen skattermus
0

Del dette indlæg

hejsa - nu kan jeg jo så ligge 2 og 2 sammen.

Vi har købt rigtig meget ved dette sted også vores vielsesringe og har aldrig haft problemer.

Den dag vi prøvede ringede, var jeres fingre/hænder måske tykkere end normalt - det er tit mine er, det tog

jeg højde for da vi prøvede.

Nu købte vi heller ikke et fingermåler- vi fik nogle ringe hjem, som vi skulle kigge på (dog havde vi betalt - sikkerhed for dem);

men fingermåleren fulgte gratis med, så vi kunne få den rigtige størrelse.

Dog blev det ikke ringen som først antaget med en helt anden - og jeg fik en sten i.

Som noget ekstra godt, dik vi indgravieringen gratis.

Jeg var i kontakt med dem pr. mail og telefonisk, så der var absolut ingen problemer

Ringene er i dag 2 år gamle og de er lige så flotte som nye og vi sparede over 3000.- for et sæt - dejligt

Ring til dem - de er rigtig søde

0

Del dette indlæg

Vi har købt rigtig meget ved dette sted også vores vielsesringe og har aldrig haft problemer.

Den dag vi prøvede ringede, var jeres fingre/hænder måske tykkere end normalt - det er tit mine er, det tog

Nu købte vi heller ikke et fingermåler- vi fik nogle ringe hjem, som vi skulle kigge på (dog havde vi betalt - sikkerhed for dem);

Dog blev det ikke ringen som først antaget med en helt anden - og jeg fik en sten i.

Jeg var i kontakt med dem pr. mail og telefonisk, så der var absolut ingen problemer

Ringene er i dag 2 år gamle og de er lige så flotte som nye og vi sparede over 3000.- for et sæt - dejligt

Tak for din historie.

Det kunne være jeg skulle prøve at ringe til dem og høre om vi kan finde ud af noget.

skattermus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for din historie.

Det kunne være jeg skulle prøve at ringe til dem og høre om vi kan finde ud af noget.

skattermus

Har lige prøvet at ringe til dem, og syntes ærlig talt ikke at jeg fandt meget forståelse.

Jeg kunne sende de ringe tilbage som ikke passede og så kunne sende nogle andre mod et "mindre gebyr" som de kaldte det. Det ville koste minst 1400 kr., men vi skulle regne med noget mere fordi vores var nogle dyre ringe, ja så kan vi jo lige så godt købe nogle helt nye.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer