solbrud

Brudesvend og brudepige

3 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Er der nogen af jer som har et godt tip til hvor man kan købe noget billigt brudesvend-tøj eller gerne leje det i Nordjylland?

Det samme med brudepige-tøj. Har tænkt lidt på at finde en fin sommerkjole i hvid el. sart lyserød til datteren fx. i H&M.

:biggrin:

Synes faktisk det er lidt dyrt med tøj og sko til børnene, når jeg tænker på de kun skal være med i få timer om eftermiddagen.

Hvad gør I andre med børnenes tøj?

Solbrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit råd er at tænke på børnene. Det skulle helst også være deres fest når deres mor bliver gift. Mit råd er drop det lejede tøj og drop H&M (hø & møg) og giv børnene noget flot tøj som de føler sig rigtig flotte i og som andre også siger til dem er flot. Spar på noget andet fx fotografen maden dit eget tøj hotelovernatning bryllupsrejse eller noget andet som går ud over dig selv hvis du bliver nød til at spare 2000 kr i den samlede regning. Men børnene ???!? :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Aldrig i livet! Jeg kunne i hvert fald ikke tænke mig at give mine børn noget lejet tøj eller noget billigt bras og så vise dem børn mit bryllupsalbum om 15 år. Så er de gamle nok til at se at deres mor har brugt en en masse penge på sig selv og sit bryllup men givet dem noget billigt bras på. Men sådan er vi selvfølgelig så forskellige.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer