vibse78

farvning af corsage top

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej..

Jeg har en rembo styling corsage top som jeg havde på ved mit bryllup d.24.02.07.

Tænkte at få den farvet, er der nogen af jer piger der ved hvor men kan få det gjort henne og evt. kender resultatet.

Med venlig hilsen Vibse 78.

Hej,

Jeg har fundet hende her - og jeg synes at ha læst, at andre havde fået det gjort der, og at det var en succes! :-) Men er ikke sikker...og ved selvfølgelig ikke lige hvor i DK du bor: http://www.kamillamarie.dk/

/Tanja

0

Del dette indlæg

Der er flere tråde herinde om farvning af kjoler. Kan ikke lige finde dem. For at farvningen kan lade sig gøre er det imidlertid et MUST at stoffet er naturmaterialer, dvs. fx silke eller bomuld. Er stoffet i fx brudepolyester kan den ikke farves. Det er også vigtigt, at tråden, corsagen er syet med er i naturmaterialer - ellers tager den ikke imod farve.

0

Del dette indlæg

Der er flere tråde herinde om farvning af kjoler. Kan ikke lige finde dem. For at farvningen kan lade sig gøre er det imidlertid et MUST at stoffet er naturmaterialer, dvs. fx silke eller bomuld. Er stoffet i fx brudepolyester kan den ikke farves. Det er også vigtigt, at tråden, corsagen er syet med er i naturmaterialer - ellers tager den ikke imod farve.

Tak for jeres svar, har ringet til butikken hvor jeg har købt den og de anbefaler ikke at man farver den...

Lidt meget øv..

Hilsen Vibse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken farve er toppen?

Syntes da ellers godt du kan have den på hvis bare nederdel, bukser er en anden farve - hvid er jo også fed til sommer...! Rembo plejer jo heller ikke at skrige BRUDEKJOLE på prinsesse måden!

Anna

0

Del dette indlæg

Hvilken farve er toppen?

Syntes da ellers godt du kan have den på hvis bare nederdel, bukser er en anden farve - hvid er jo også fed til sommer...! Rembo plejer jo heller ikke at skrige BRUDEKJOLE på prinsesse måden!

Anna

Toppen er elfenbensfarvet, og har selv tænkt på det medbare at bruge den som den er til sommer, synes det er så ærgeligt hvis den bare skal hænge i skabet.

Har prøvet at sætte billeder ind men kan desværre ikke finde ud af det.

Hilsen Vibse 78

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer