cea

Ebay brudekjoler

24 indlæg i dette emne

Hej

Er der nogen der har erfarringer ang at købe en brudekjole over Ebay? Her mener jeg dem hvor man skal sende sine forskellige mål.

Jeg har nemlig set et par stykker derinde jeg er interessert i, men vil jo gerne vide lidt mere om det.

Og hvis der er nogen der har prøvet at købe sådanne en kjole til størrepiger derinde, kunne jeg også godt tænke mig at høre nogle erfarringer da jeg selv er en stor pige.

Håber at I kan hjælpe

/Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Christina,

Hvad str bruger du?

Vil fraråde dig at købe din brude kjole via nettet.

Brudekjolen er den eneste kjole i ens liv, som virkelig SKAL få en til at føle sig som en prinsesse.. og selvom at Ebay har rigtig mange flotte kjoler, er det altid bedst at du får prøvet kjolen rigtigt inden du køber.

Jeg begik selv den fejl at jeg fandt en kjole i udlandet, ansatte i syerske i danmark til at få den syet.. og blev så skuffet.

Ja den var rigtig smuk. syersken havde klaret det godt. Men.. uanset hvor meget modellen på billederne ser ud til at have samme figur som en selv, er det ikke det samme.

Jeg følte mig ikke som en prinsesse.. og endte med at gå i lilly (2 dage før brylluppet), hvor jeg prøvede en masse forskelligt og fandt så den helt rigtige... det er farlidt at gå på ebay fordi at du ikke kan prøve den før køb..

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Christina,

Hvad str bruger du?

Vil fraråde dig at købe din brude kjole via nettet.

Brudekjolen er den eneste kjole i ens liv, som virkelig SKAL få en til at føle sig som en prinsesse.. og selvom at Ebay har rigtig mange flotte kjoler, er det altid bedst at du får prøvet kjolen rigtigt inden du køber.

Jeg begik selv den fejl at jeg fandt en kjole i udlandet, ansatte i syerske i danmark til at få den syet.. og blev så skuffet.

Ja den var rigtig smuk. syersken havde klaret det godt. Men.. uanset hvor meget modellen på billederne ser ud til at have samme figur som en selv, er det ikke det samme.

Jeg følte mig ikke som en prinsesse.. og endte med at gå i lilly (2 dage før brylluppet), hvor jeg prøvede en masse forskelligt og fandt så den helt rigtige... det er farlidt at gå på ebay fordi at du ikke kan prøve den før køb..

Knus

Hej

Jeg vil tro at jeg skal ahve en str 48-50 i kjole.

Jeg vil også gern ligne en drøm på dagen men jeg ved også at jeg ikke har så mange penge at bruge på den, samtidig har jeg det sådan at kjolen skal jeg kun have på en dag, og så vil jeg måske heller bruge lidt flere penge på en rejse bagefter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er rigtig smuk.. den på ebay..

Kan godt forstå du er forelsket. men.. altså det er jo dit valg :-) Men måske kunne du tage ud og bare prøve lidt kjoler for at få en ide om hvad der passer helt perfekt til dig? og så bestille den på ebay?? :-)

men ja.. den er rigtig smuk :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er forelsket. men.. altså det er jo dit valg :-) Men måske kunne du tage ud og bare prøve lidt kjoler for at få en ide om hvad der passer helt perfekt til dig? og så bestille den på ebay?? :-)

Jeg er heller ikke sikker på at jeg køber den, men det var bare en masse penge jeg kunne spare...

Jeg kan se har du har til din salg og at det er i Aalborg. Er den købt hos lilly i Aalborg? jeg bor nemlig der og vil finde ud af om de har tid til en prøvning nu her. Men så var det jeg tænkte om du kunne fortælle mig om dem og de er gode osv.

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke sikker på at jeg køber den, men det var bare en masse penge jeg kunne spare...

Jeg kan se har du har til din salg og at det er i Aalborg. Er den købt hos lilly i Aalborg? jeg bor nemlig der og vil finde ud af om de har tid til en prøvning nu her. Men så var det jeg tænkte om du kunne fortælle mig om dem og de er gode osv.

Jeg har købt min i Lilly i Aalborg. De var rigtig søde og gav sig god tid til at finde den rigtige kjole til mig.

Er selv en str. 48 og ville også have ærmer. Endte med en kjole med stropper der går ud over skuldrene og ingen ærmer. De var gode til at se muligheder.

Var oven i købet så heldig at den kjole der var bedst til mig var på tilbud til 2000kr.

Håber du får en dejlig dag.

Redigeret af Vivian
0

Del dette indlæg

Jeg har købt min i Lilly i Aalborg. De var rigtig søde og gav sig god tid til at finde den rigtige kjole til mig.

Er selv en str. 48 og ville også have ærmer. Endte med en kjole med stropper der går ud over skuldrene og ingen ærmer. De var gode til at se muligheder.

Var oven i købet så heldig at den kjole der var bedst til mig var på tilbud til 2000kr.

Håber du får en dejlig dag.

Det lyder jo rigitg godt, så må jeg se om de kan hjælpe mig, håber dog med noget med ærmer da jeg ikke vil have at man kan se mine overarme.

Var det da de havde udsalg at den var så billig?

0

Del dette indlæg

hmm. Nu er jeg nok ikke helt "almindelig" Har haft min brudekjole liggende i 4 år :cheerleader3:

Mener at jeg købte den i Juni eller juli måned.

Har selv kraftige overarme, men sløret dækker jo også lidt...

Er sikker på at du nok skal finde en skøn kjole. Ellers må du låne min :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Vivian
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm. Nu er jeg nok ikke helt "almindelig" Har haft min brudekjole liggende i 4 år :cheerleader3:

Er sikker på at du nok skal finde en skøn kjole. Ellers må du låne min :thumbsupsmileyanim:

okay det var godt nok lang tid, men hvis du vidste at det var den rigtige kjole til det så kan jeg godt forstå det.

Grunden til at jeg gerne vil have mine arme dækket er at jeg har mange strækmærker på overarmene og dem vil jeg heslt skjule, samtid kan det være lidt kølig i okt hvor jeg skal giftes.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

okay det var godt nok lang tid, men hvis du vidste at det var den rigtige kjole til det så kan jeg godt forstå det.

Grunden til at jeg gerne vil have mine arme dækket er at jeg har mange strækmærker på overarmene og dem vil jeg heslt skjule, samtid kan det være lidt kølig i okt hvor jeg skal giftes.... :cheerleader3:

Købte kjolen fordi vi ville giftes og holde barnedåb samtidig. Har faktisk planlagt vores bryllup 3 gange :cheerleader3: - og besluttet at vente... Jeg kan ikke fordrage at være midtpunkt samtidig med at jeg jo har visse ideer om hvordan et bryllup skal være. :cheerleader3: Nu har kæresten bestilt kirke og feststed, så denne gang skal det være. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Det er SÅ fristende at købe sin kjole online til de billige penge, og det kan du også sagtens. Men du skal ud og prøve en model med samme snit, for du kan ikke gå efter at bare fordi den hedder pluz size at den er go til netop dig.

Jeg ville selv ha købt min online, med et af de snit man anbefaler til store piger.....tænkte jeg lige ville ud og prøve lidt for at se de forskellige snit....men ingen af dem man anbefaler til store piger sad pænt på mig :cheerleader3:

Så hvis du gerne vil ha den så skal du ihvertfald ud og prøve en kjole der kommer så tæt på så mulig, idag er jeg glad for jeg tog ud i en brudekjoleforretning og fik min, for havde jeg købt den anden var jeg aldrig kommet i den for den markerede alt det jeg gerne ville skjule :cheerleader3:

Seadancer

0

Del dette indlæg

De er rigtig søde i Lilly. Jeg ringede den samme dag som jeg kom derind, og der var en tid ledig..

De var rigtig søde og venlige. tod sig god tid til mig, og de satte enda ærmer i min kjole på 24 timer (fordi at der var gået koks med min rigtige kjole var jeg først i lilly 2 dage før brylluppet). De har mine varmeste anbefalinger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg vil bare lige fortælle at jeg også købte min kjole online (dog ikke Ebay), og jeg var 100% sikker på at det var den stil jeg ville have.

Jeg ELSKER min kjole, også selvom jeg ikke har været i 10 forskellige butikker for at prøve forskellige kjoler.

Jeg vil dog sige at det for de flestes vedkommende nok kan være en god ting at tage i butikker og prøve først, inden man beslutter sig.

Når man så har fundet den stil der passer en, så er det også lidt nemmere at se hvad man skal gå efter hvis man stadig hælder til at købe kjolen online. ;)

Mvh, Betina.

PS. Kjolen kan ses i min tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa....ENDELIG fandt jeg en der skal giftes samme dag som mig - var ved at tro jeg var den eneste der havde valgt oktober...*G*

Jeg er selv en str 52 og min mave er også mit "store" problem, men men men har fundet KJOLEN og den er bae så smuk.

Min er købt hos www.askepot-modeller.dk - super betjening og hun har mange i store str. det ligger omkring skanderborg, så ved ikke om du evt vil køre så langt.....men det er det værd..*S*

Håber du finder drømme kjolen :(

frkfalk

0

Del dette indlæg

Hvis man køber en kjole på nettet (uanset hvorfra) synes jeg man bør gøre det i god tid - og måske ikke altid for at spare pengene.

Der er jo mange risikoer. Så hav en back-up plan parat hvis man er uheldig......

Held og lykke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg vil give alle ret i at det er en god ide at tage ud og prøve nogle kjoler for at se hvad der passer bedst til en, altså modeller mener jeg. Jeg har altid troet at pga. min ikke ret store barm, at så kunne jeg bare ikke have en kjole med corsage, men jeg tog fejl, de sidder faktisk pænt selvom man ikke har noget "at fylde dem ud med".

Jeg har selv købt 2 galla-kjoler på ebay, i kina, og har lige bestilt en mere til min steddatter til vores bryllup.

Har dog ikke købt min brudekjole der, men det kunne jeg sagtens have gjort, var lidt nervøs men det behøvede jeg ikke.

Jeg er blevet glædeligt overrasket da jeg modtog dem, de er bare så flotte, skal dog sys lidt ind taljen (tror det har lidt at gøre med at deres mål er i inches og de mål jeg sendte var i cm, måske der er gået lidt tabt i "oversættelsen"), men da jeg ikke har givet mere end mellem 350-500 for kjolerne, så er der råd til lidt skrædderabejde.

Har vedlagt nogle billeder, med og uden blitz, så derfor farve forskellen.

post-2246-1177349730.jpg

post-2246-1177349743.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, jeg er så nok en af de eneste herinde, der har købt min kjole på Ebay. Jag faldt pladask for den, og har i intet sekund fortrudt købet. Hvis du har modet på det, så køb en derfra.. :) Jeg har en tid hos Lilly i Aalborg d 26 maj, hvis kjolen ikk lever op til forventningerne :carrot:

0

Del dette indlæg

:) Først vil jeg lige sige at den er super smuk den kjole fra ebay og jeg forstår ude mærket at du er faldet for den :cheerleader3:

Jeg kommer til at købe min kjole i kina... dels fordi at jeg har fundet den kjole jeg bare må eje.... jeg er ikke bange for at satse da det er en sælger med flotte tilbage meldinger fra købere... jeg køber den et år før så der er tid til back up planer også en af de største faktorer jeg ELSKER at spare penge... men men jeg tager ud og prøver kjoler først for det er nemlig aldrig lige til at vide hvad der passer bedst til en i snit osv. det er nemlig det rigtige snit der gør den store forskel om man er stor eller lille... Pøj pøj med det

0

Del dette indlæg

ja jeg overvejde også et køb fra kina kraftigt... men var for meget en kylling... så drog ud og fandt drømmekjolen i stedet for hos HOB (den lignede så den fra kina i stilen) så i princippet fik jeg hvad jeg ville have. Det der skræmte mig mest var hvis den gik tabt i tolden... Håber det kommer til at fungere for alle jer modige kvinder :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer