Guest Hønse

Henriette&Claes 25. august 2007

635 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg jo luret rundt herinde i et godt stykke tid efterhånden, så nu må det være tid til at jeg får lavet min egen planlægning! :thumbsupsmileyanim:

Hvis jeg først lige skal introducere mig selv lidt, så kan jeg fortælle at jeg er 22 år og bor på Nørrebro i en fantastisk dejlig andelslejlighed, sammen med min kommende mand Claes(27).

Jeg blev uddannet bankassistent i 2005 og har siddet som kunderrådgiver for de rige kunder indtil december sidste år. Der besluttede jeg mig for at der skulle ske noget nyt. Så derfor sagde jeg op! Det synes min chef ikke jeg skulle, så istedet tilbød hun mig at jeg kunne få orlov i et år.

Claes har eget firma... Entreprenør! Så nu hvor han har fået ansatte og har lavet A/S og APS og alt det der, så sidder jeg nu og hjælper ham med alt det administrative og regnskabsmæssige, hvilket er rigtig hyggeligt!

Vi blev kærester i september 2005, men har egentlig "kendt" hinanden i mange år. Vi kommer begge fra Greve og har faktisk gået på samme skole, dog med 5 års forskel :cheerleader3:

Vi blev introduceret til hinanden gennem min veninde også fra Greve, som har kendt Claes hele livet.... Så da jeg var blevet single igen, synes han at jeg trængte til lidt opmuntring og vi gik ud sammen... Ja og så sidder vi nu her i dag og planlægger et bryllup..! :cheerleader3:

Her kan i lige få et billede af os, fra vores ferie på Phillipinerne i sommers, hvor han friede til mig på min fødselsdag.! :cheerleader3:

post-21291-1174385415.jpg post-21291-1174385628.jpg post-21291-1174385423.jpg

To do liste: (Opdateret 13/8)

Klaret

Igang

Mangler

Slet ikke styr på

Kirke - Greve Kirke den 25/8 kl. 13.15

Feststed - Skodsborg Kurhotel & Spa

Transport - Hestekaret fra mine forældre til kirke og fra kirke til mosede Havn, hvor der her venter en speedbåd som skal sejle os til skodsborg strand

Fotograf - Keld, som en af gæsterne kender og har anbefalet

Bryllupskage - Er bestilt hos Kagekompagniet. Bliver leveret på stedet. Kagen består af chokoladekage, med passionsfrugt og mangomousse.

Min brudekjole - Er købt og betalt. Sidste tilretning ca. 2 uger inden, hvor jeg også får den med hjem.

Mit tilbehør - Alt er nu købt

Frisør og Make-up - Min venindes veninde kommer og gør min mor, min brudepige og mig lækre.

Borddekorationer - Min veninde Mia laver dem

Musik - Vores gode ven Mikkel, som også er gædt til brylluppet er DJ

Kjole til Louise(Brudepige) - Er i hus. En smuk grøn sag

Bordplan - Sidste tilretning efter SU

Invitationer - er sendt den 30/5. 63 har svaret d.d. 58 kommer

Afl. prøvelsesattest og aftale møde med præst - mandag den 20. august kl. 10

Pianist til at spille hele aftenen - Anders Cribb spiller fra kl. 18-24, medbringer selv klaver

Mogengave - billeder af hans lækre kone(nøj hvor lyder kone dog bare forfærdeligt :cheerleader3: )

Rute til karetkørslen er lavet

Ønskeliste

Tøj til C

Hjemmeside

Risposer til kirken

Sejle en prøvetur til skodborg og finde ud af hvor vi kan komme i havn( på søndag )

Aftale nærmere omkring menu og forløb af dagen/aftenen( aftale med Skodsborg den 10/8 kl. 10)

Gæstebog

Gaveæsker

Kjoler til de små brudepiger(Min venindes mor er ved at sy dem)

Tale til C

Lille reception ved kirken bagefter - Er ved at arangere noget med et par "veninder" som kan komme og hjælpe. Forlovers far hjælper med opsætning/nedtagningaf pavilion.

Bestille buketter til mig, brudepiger og mænnerne(C´s opgave)

Lave menukort, bordkort og kirkeprogrammer

Budgettet :cheerleader3::cheerleader3:

:cheerleader3:

Redigeret af Hønse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi skal jo som skrevet giftes den 25. august i år :thumbsupsmileyanim:

Vi havde ret forskellige meninger om hvordan brylluppet skulle stå. Vi var dog begge enige om at det var Greve kirke der skulle danne ramme om vielsen. Eftersom vi begge er døbt og konfirmeret der og resten af min familie stadig bor i Greve. Så kl 13.15 den 25. august er det her vi skal sige ja til hinanden. :cheerleader3:

Her er lige et billede af den smukke kirke:

post-21291-1174386056.jpg

Derudiver var vi også enige om at vi bare ville have en dag vi begge kunne nyde og uden man skulle stresse rundt og holde styr på maden, tjenerne osv. SÅ da feststedet skulle findes var vi ikke i tvivl om hvor det skulle være. Skodsborg kurhotel & spa! Vi havde i sommers været på et weekendophold der og det hele var bare fantastisk. Der er så smukt og restauranten er hel fantastisk.

Billede igen:

post-21291-1174386340.gif

0

Del dette indlæg

Skodsborg kurhotel & spa ligger på skodsborg strandvej lige ud til vandet og med den flotteste udsigt. Vi ville gerne have holdt det i deres selskabslokaler "villa Rex", som er bygget af Frederik VII, men øv det var allerede booket. :o

MEN den søde dame i den anden ende af røret havde en dejlig nyhed... De er ved at få bygget et flot lokale oven på det hele. Altså helt på toppen, hvor man meget bedre kan nyde den smukke udsigt over øresund. SÅ det ville hun gerne booke til os... :cheerleader3::cheerleader3: Det bliver bygget i engelsk ballroom stil, med højt til loftet, lysekroner og det hele :thumbsupsmileyanim:

Vi var deroppe forbi i weekenden og der står stadig stillads :cheerleader3: , men de lover at det står færdigt til maj, så nu krydser vi bare fingre for at de når det... .Ellers har vi et meget stort problem. :cheerleader3:

Eftersom at Claes og jeg ikke helt har de samme tanker om et bryllup, så har han overladt det hele til mig og jeg kan få det lige som jeg vil... SÅ skal der være bryllup så lad der være bryllup! :smolf:

Vi har fået lavet os en gæsteliste med nøje besvær og mange overvejelser og er kommet frem til at der bliver inviteret 64. Hele arrangementet er med overnatning til alle gæster og brudesuite til os. Næste morgen er der morgenmad i restauranten, hvor vi også vil åbne gaver. :cheerleader3:

:cheerleader3: Jeg har altid drømt om et rigtigt prinsessebryllup og nu får jeg lov til at leve det ud og det er bare så fantastisk! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIN KJOLE:

Siden den 18. august 2006, hvor min fantastiske kæreste friede til mig, har jeg gjort mig rigtig mange tanker om hvordan min kjole skulle se ud!

Da jeg ikke er særlig stor, hverken højde eller drøjde, skulle det ikke være en kæmpe kjole, da det jo så ville blive kjolen der kom med mig og ikke omvendt!

Den første kjoleprøvning var i House of Brides i Taastrup. Jeg prøvede seks forskellige... Desværre ingen billeder, da de var meget strekse hvad det angår og man ikke måtte tage billeder. :cheerleader3:

Den sidste jeg prøvede var vi alle tre(min mor, min veninde og jeg) helt forelskede i og den var bare super flot. MEN der var jo stadig 10 måneder til og vi ville ikke tage nogle forhastede beslutninger.

Så da jeg for 1000 gang kiggede på dette billede post-21291-1174387991.jpg på nettet, blev vi enige om den måtte jeg altså prøve... Til min store overraskelse var det kun Askepot-modeller i Skanderborg der havde den, så vi måtte helt til det jydske. :thumbsupsmileyanim: Det var faktisk også en rigtig hyggelig udflugt og jeg fik prøvet kjolen og var bare slet ikke i tvivl om at dette bare var KJOLEN! :cheerleader3:

Så efter 20 min. var min mor blevet næsten 10.000 kr. fattigere :cheerleader3: søde mor!

Her får i lige et større billede af den... Men billeder af mig i den bliver først til juni, hvor hun får den hjem i min størrelse og vi skal hen og have rettet den til :cheerleader3:

post-21291-1174388256.jpg

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: DERES KJOLER: :cheerleader3:

Farven på deres kjoler var ret svær at finde ud af.... Da Louise er rødhåret, ville jeg ikke putte hende i en lyserød kjole og Helena synes heller ikke at lyserødt er fedt lige pt. :cheerleader3: SÅ det er blevet til grøn... Ja hvad kalder man den grønne... Sage tror jeg nok den hedder... Jeg har kun et billede af kjolen til Louise i rød med det bliver den samme farve som pigerne.

post-21291-1174389871.jpg post-21291-1174390016.jpg post-21291-1174389934.jpg

Så har jeg en idé om at skal være et lyserødt bindebånd om maven ligesom på dette billede:

post-21291-1174390186.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa Henriette

:cheerleader3:Velkommen :cheerleader3:

Tillykke med din helt egen planlægningstråd, som allerede har taget fart.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er super vild med dine smykke, de er bare så flotte...var der ikke noget med, du havde fået dem lavet i udlandet...hvis jeg husker korrekt? :cheerleader3:

Hammer lækker hestekaret !! Skal selv transporteres sådan. Ville selv gerne have en hvid, men dem i nærheden, havde dem kun i sort....so be it. Hestekaret skulle jeg have :cheerleader3:

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Endelig, det var på tide Henriette :cheerleader3:

Synes godt jeg kan genkende Claes, men er ikke helt sikker, kender du ikke det :cheerleader3:

Glæder mig til at følge med, og så må jeg jo lige rose jeres helt fantastiske smag i kirke og dato :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Juhuuuu!

Min kære kæreste har endelig set sig tid til at holde en enkelt fridag. Så imorgen eftermiddag kører vi på weekendtur til Jylland. Dog med en smule arbejde fredag... Møde med banken, som ligger i Ikast. Men ellers er det bare ren afslapning og vi kan nyde hinanden helt til lørdag formiddag, hvor vi må hjem igen... :cheerleader3:

Vi skal bo på det her hotel i Ikast... Hmmm tror egentlig aldrig jeg har været i Ikast før :cheerleader3:

post-21291-1174465729.jpg

Vi har været sammen i halvandet år på fredag og jeg tror at jeg vil købe en gave til ham... Ved bare ikke helt hvad???? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Har I nogle gode forslag???

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Hønse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også et stort velkommen til dig fra mig!!!

Og en advarsel - det er en rigtig tidsrøver, du er blevet fanget i her :thumbsupsmileyanim:

Takker! :carrot:

Ja bare spørg min kære kæreste... Han er ved at blive sindsyg... Hvordan kan du bruge så lang tid på det bryllup???

-Ja du skulle bare vide, skulle du :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa Henriette

:balloons:Velkommen :bearhug:

Tillykke med din helt egen planlægningstråd, som allerede har taget fart.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er super vild med dine smykke, de er bare så flotte...var der ikke noget med, du havde fået dem lavet i udlandet...hvis jeg husker korrekt? :td:

Hammer lækker hestekaret !! Skal selv transporteres sådan. Ville selv gerne have en hvid, men dem i nærheden, havde dem kun i sort....so be it. Hestekaret skulle jeg have GP

Kram

Melanie

Tak for ordene :blink:

Du husker helt rigtigt! Vi fik dem lavet i Tyrkiet. Halvpris af herhjemme :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Endelig, det var på tide Henriette :balloons:

Synes godt jeg kan genkende Claes, men er ikke helt sikker, kender du ikke det :bearhug:

Glæder mig til at følge med, og så må jeg jo lige rose jeres helt fantastiske smag i kirke og dato :biggrin:

:bearhug:

Tak for det Gitte :blink: Ja det er nu en skøn kirke... Der er jo bare ikke så meget plads! :td:

Jeg kender det alt for godt... Men jeg synes nu godt at jeg kan kende dig... Ikke på det billede på din "profil" men nogle af dem du har lagt ind hvor du prøver kjoler :thumbsupsmileyanim:

GP

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer