Guest Klyver

Altid billige kjoler

1 indlæg i dette emne

Velkommen til Tine´s

Hvilken kvinde har ikke et ønske om lækkert tøj? Lækre flotte kjoler nu når man endelig skal til fest, eller giftes?

Ofte sætter prisskiltet sine begrænsninger, og kjoledrømmen kan ofte ende med en middelmådig mainstream kjole, hvad vi alle har prøvet til hudløshed!

Det prøvede jeg, da jeg skulle finde min brudekjole, jeg valgte at købe min kjole på nettet, og jeg sparede mange penge.

Flere tusinde kroner, kan man nemt komme til at betale for en festkjole. Bagefter ærgrer man sig over, at man har brugt så mange penge på en kjole, man kun har i skabet.

Tine´s udspringer fra en ide om lækkert festtøj og brudekjoler til en pris, hvor alle kan være med.

Hos Tine´s kan du selv vælge farven på din kjole, ud fra farvekortet.

Jeg køber ikke ind til lager. Jeg bestiller varer ca. 2 gange om måneden, derved kan jeg holde prisen nede på mine varer.

Mange syntes måske, at det er svært at købe tøj via nettet, da de måske tidligere har haft dårlige erfaringer med kvaliteten mm, MEN hos Tine´s har du altid fuld returret i 14 dage, på kjoler i standart mål, så er du ikke tilfreds med kjolen sender du den bare retur, det koster kun portoen.

På kjoler efter dine mål, er der ingen returret. Men så skal du ikke bruge penge på tilretning.

Kærlig hilsen

Tine Klyver

www.tineskjoler.dk

Redigeret af Klyver
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annoncer