Lillianbini

hjælp til Stregtegning - jeg opgiver!

14 indlæg i dette emne

Nu har jeg prøvet og prøvet i flere dage på at få det her.... *biiip* program til at fungere og gøre som jeg vil - og det kan jeg bare ikke! :cheerleader3:

Så derfor...

Er der en sød og rar og venlig sjæl derude som vil være fantastisk nok til at lave en stregtegning af Simmelkær kirke. Og som også vil være sød at få den til at "fade" ud i kanterne så det ikke bare er en fast og lige kant? (eventuelt gøre billedet rundt?)

Jeg håber virkelig at der er en der har lyst til at hjælpe mig! :cheerleader3:

Venlig hilsen Linda

Ps. jeg har været ude og tage billeder af kirken... men jeg kan ikke vedhæfte dem... så øh, hvis I har nogle ideer til hvordan I kan få billederne (hvis I ikke kan finde nogen på internettet), eller til hvordan jeg gør dem mindre, ville jeg også blive meget glad!

Jeg er en spade til det her.. heeh :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet og prøvet i flere dage på at få det her.... *biiip* program til at fungere og gøre som jeg vil - og det kan jeg bare ikke! :balloons:

Så derfor...

Er der en sød og rar og venlig sjæl derude som vil være fantastisk nok til at lave en stregtegning af Simmelkær kirke. Og som også vil være sød at få den til at "fade" ud i kanterne så det ikke bare er en fast og lige kant? (eventuelt gøre billedet rundt?)

Jeg håber virkelig at der er en der har lyst til at hjælpe mig! :bearhug:

Venlig hilsen Linda

Ps. jeg har været ude og tage billeder af kirken... men jeg kan ikke vedhæfte dem... så øh, hvis I har nogle ideer til hvordan I kan få billederne (hvis I ikke kan finde nogen på internettet), eller til hvordan jeg gør dem mindre, ville jeg også blive meget glad!

Jeg er en spade til det her.. heeh GP

Hej søde Linda! :thumbsupsmileyanim:

Prøv at reducere billedstørrelsen - billedet må ikke fylde mere end 90 Kb (ad gangen), hvis det skal ind på siden her...

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Nu har jeg prøvet og prøvet i flere dage på at få det her.... *biiip* program til at fungere og gøre som jeg vil - og det kan jeg bare ikke! :td:

Så derfor...

Jeg håber virkelig at der er en der har lyst til at hjælpe mig! GP

Venlig hilsen Linda

Jeg er en spade til det her.. heeh :thumbsupsmileyanim:

Kære Linda.

Fortvivl nu ikke!!! Vi har alle været nye her.....

Du går ind i paint hvor du åbner det billede du skal bruge. Herefter trykker du på billeder og stræk/vrid. Skriv 40 i de øverste to kasser - lad de nederste stå.

Husk at gemme. Herefter trykker du på gennemse, vælger billedet og tryk vedhæft. Så kommer billedet frem.

Ang stregtegning, så smid et billede ind i tråden øverst oppe. Så vil tikkitiks sikkert hjælpe dig..........

Håber det kan hjælpe

:bearhug::balloons::bearhug::biggrin:

Redigeret af wisbech
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for hjælpen :bearhug: men jeg har faktisk prøvet det med at strække og vride dem - men jeg kan ikke få dem ned under 766 kb :bearhug:

Hmm - jeg ved ikke om jeg kan gøre andet - men det er den eneste ide jeg havde overhovedet :balloons:

GP... så skal du lige huske at "Gem som" ("Save as") enten jpg eller gif format. Det gør du ved at gå i "Filer-Gem som". Så fremkommer der et vindue op, hvor der forneden står "Fil navn" og nedenunder står der "Filtype". Til højre er der en lille drop-down pil, den trykker du på, og her kan du vælge i hvilket format du vil gemme. Skriv bare igen, hvis du ikke kan greje den. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for hjælpen :thumbsupsmileyanim: men jeg har faktisk prøvet det med at strække og vride dem - men jeg kan ikke få dem ned under 766 kb :bearhug:

Hmm - jeg ved ikke om jeg kan gøre andet - men det er den eneste ide jeg havde overhovedet GP

OK!!!! Husker du at gemme det billede du har lavet i paint??? Altså under et nyt navn? Ellers fatter jeg det altså ikke...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer