Louise1981

Perlemors perler

12 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne lave sådan nogle kranse på de bloklys der skal bruges til vores dekorationer til vores bryllup. Til det skal jeg bruge masser af perlemors perler, men i Panduro har de kun 10 - 20 perler i en pakke og det bliver lige lovlig dyrt så. Er der nogen der ved hvor man kan købe større mængder perlemors perler?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne lave sådan nogle kranse på de bloklys der skal bruges til vores dekorationer til vores bryllup. Til det skal jeg bruge masser af perlemors perler, men i Panduro har de kun 10 - 20 perler i en pakke og det bliver lige lovlig dyrt så. Er der nogen der ved hvor man kan købe større mængder perlemors perler?

Hejsa

ville lige spørge om det var sådanne nogle perler du tænkte på??post-15149-1174565103.jpg

for så ved jeg hvor man kan få 100 stk for 48,75 kr med moms

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej igen

de sidste jeg fandt er så plastperler og mange forskellige slags. der står at der ca er 800 stk i ca 250g post-15149-1174565632.jpg

men de ser små ud str 3 til 6 mm

pris med moms 98,75

Hilsen Camilla

men send en pm hvis du vil vide mere

Redigeret af Camilla1981
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske at de havde nogen i tigeren engang... men jeg ved ikke om de har dem mere, eller om de ville kunne bruges - men det ville måske være forsøget værd :boohoo:

I tigeren får man også kun en lille pose med 10-20 perler i..

tror ikke det var det hun søgte efter

Hilsen Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har altså bestilt via panduro du kunne købe en hel spand med forskellige størrelser for ca 50kr.

Hvor underligt, for jeg spurgte endda derinde, og også om de ikke havde et større antal der kunne bestilles hjem, men det kunne de ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Louise !

Sad selv og kiggede efter perler i Panduro og fandt dem jeg tror du søger .

Jeg har ikke noget bilede med jeg har bestilling nr til dem de er på side 327 i hovedkataloget .

1. 3 mm pk med ca. 500 stk 566503 det er i flere størelser op til 12 mm ,alle pakker koster 29 kr.

Det er også andre på samme side .

CCHOBBY.DK har også forskællige perler voksperler i perlemo 4 mm 400 stk for 43,75 det er da ret billigt .

Håber det hjalp lidt .

:super: Alexandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer