sarahkruuse

stregtegninger

749 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sara

Jeg har prøvet et par gange, at få kontakt til dig uden held. Jeg ville blive overlykkelig hvis du gad hjælpe mig med en stregtegning af Vallensbæk kirke, sjælland hvis du kan lave det større må du meget gerne det.

Håber billedet er ok, skulle du støde på et bedre billede er det mere end velkommen.

Tak :thumbsupsmileyanim:

Helene

Septemberbryllup

post-23732-1183457688.jpg

Redigeret af Elkjær-Pedersen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sara

Jeg har prøvet et par gange, at få kontakt til dig uden held. Jeg ville blive overlykkelig hvis du gad hjælpe mig med en stregtegning af Vallensbæk kirke, sjælland hvis du kan lave det større må du meget gerne det.

Håber billedet er ok, skulle du støde på et bedre billede er det mere end velkommen.

Tak :thumbsupsmileyanim:

Helene

Septemberbryllup

Vallensbæk Kirke

Jeg har også lagt nogle her.

post-22726-1183498387.jpg

post-22726-1183498393.jpg

post-22726-1183498398.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa. Jeg er helt ny her i dette forum, men synes det er nogle vildt fede stregtegninger der er blevet lavet af kirkerne her :iloveyou:

Så jeg kunne da godt tænke mig at spørge om jeg kan lokke en hjælper frem til at lave af vores kirke? :cheerleader3:

Jeg ville blive jublende glad hvis det er tilfældet :cheerleader3:

post-28856-1183936336.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hvis der er nogle af jer der mangler stregtegning af kirke eller lignede - så vil jeg gerne hjælpe - og give Tikkitiks en afhjælpende hånd.

Hilsen Sarah

Hej Sarah,

Hvor er det dejligt, at du hjælper. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en stregtegning af Frederiksborg Slotskirke (Hillerød, Sjælland).

Kan simpelthen ikke finde det nogen steder.

På forhånd mange tak for hjælpen,

Kit

Har prøvet at finde et nogenlunde billede her.

0

Del dette indlæg

Hej

Hvis der er nogle af jer der mangler stregtegning af kirke eller lignede - så vil jeg gerne hjælpe - og give Tikkitiks en afhjælpende hånd.

Hilsen Sarah

Hej Sarah

Ej, hvor er det skønt du hjælper os kommende brudepar :griner:-

Jeg skal giftes den 1. september (jeg ved godt det er i sidste øjeblik) men har du tid til at lave en stregtegning af Vallensbæk Kirke? Jeg har prøvet at vedhæfte et billede men det vil ikke rigtig lykkedes - håber du kan finde et - ellers må du skrive så skal jeg nok prøve igen :-)

Mange hilsner

Katja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer