safina

dygtig fotograf i københavn

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Safina

Hvor mange penge vil I bruge på det? sådan ca.... ???

Der er jo en del annoncører på denne side, også en masse med gode hjemmesider, hvor du kan se billeder.

Det kunne også være, at fotos som Muus-foto, var noget. Det er lidt smag og behag, de er i hvert fald lidt anderledes. prøv at tjekke hjemmesiden:

www.muusfoto.dk

God jagt!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi har booket stjernestudiet. De er fantastiske. Vi kiggede meget rundt, men vi syntes, at Stjernestudiet er klart de bedste. De laver utraditionelt, men det er op til en selv, hvad man vil have, og så gør de det :thumbsupsmileyanim:

Du kan se deres fantastiske billeder på:

www.stjernestudiet.dk

-Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, du er meget velkommen til at se på min hjemmeside, måske stilen vil være noget for jer...

Min pris er 2800,- for fotograferingen, derefter koster det 200,- pr. billede i op til A4 str. Vil man have alle billederne på en CD koster den 500,- med et minimum af 10 billeder.

Bedste hilsner,

Charlotte

0

Del dette indlæg

Hej, du er meget velkommen til at se på min hjemmeside, måske stilen vil være noget for jer...

Min pris er 2800,- for fotograferingen, derefter koster det 200,- pr. billede i op til A4 str. Vil man have alle billederne på en CD koster den 500,- med et minimum af 10 billeder.

Bedste hilsner,

Charlotte

Er det så 'bare' for efter-kirken fotografering? Altså jeg mener det er vel ikke også i kirken og til festen osv, vel?

0

Del dette indlæg

Bedste hilsner,

Charlotte

Er det så 'bare' for efter-kirken fotografering? Altså jeg mener det er vel ikke også i kirken og til festen osv, vel?

Mon ikke det "bare" er portrætfotos - ellers er det da i hvert fald usigelig billigt ;)

Det er i øvrigt da nogle RIGTIG flotte billeder Charlotte. Smukke og "anderledes" når det nu også er det, Safina efterspørger!

Og prisen er også rigtig god synes jeg - også selv om jeg regner med, at det "kun" er for portrætfotografering.

0

Del dette indlæg

Vi har booket stjernestudiet. De er fantastiske. Vi kiggede meget rundt, men vi syntes, at Stjernestudiet er klart de bedste. De laver utraditionelt, men det er op til en selv, hvad man vil have, og så gør de det :thumbsupsmileyanim:

Du kan se deres fantastiske billeder på:

www.stjernestudiet.dk

-Lisette

JEg vil helt klart også anbefale stjernestudiet... Vi havde Anna Kjærulff derfra til at fotografere på vores store dag og hun gjorde det til UG med kryds og slange... Vi fik både de traditionelle med mor og sådan på og de lidt mere utraditionelle...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er masser af annoncører på siden her, så det er jo svært at vælge nogen ud frem for andre... Dog falder jeg tit over Rune Johansens side - prøv at tjekke:

Rune Johansen

Jeg synes det er fantasifulde billeder og teknisk flot arbejde

Føj for nogle fede billeder!!! Tror lige jeg skal høre kæresten om ikke lige vi kan finde pengene til ham...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føj for nogle fede billeder!!! Tror lige jeg skal høre kæresten om ikke lige vi kan finde pengene til ham...

Ja, de er fede ikke? :thumbsupsmileyanim:

JO! Han er desværre - som vores førstevalg - på Roskilde Festival på vores bryllupsdag... Har lige snakket med ham :cheerleader3:

jeg kan varmt anbefale kajsfoto.dk

de ligger i vanløse, her får du en super personlige billeder. og samtidig regtige gode billeder.

og så er han billiger en så mange andre.

Sjpovt - han bor næsten lige nedenunder os :cheerleader3: Det kunne da være, man skulle spørge ham ad - han hedder Frans, gør han ikke?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan varmt anbefale kajsfoto.dk

de ligger i vanløse, her får du en super personlige billeder. og samtidig regtige gode billeder.

og så er han billiger en så mange andre.

Du har vel ikke nogle af hans billeder, som jeg må se?

0

Del dette indlæg

Nej de 2800,- er for fotografering i kirken, fra start til slut og også efter kirken, men vælger man en ekstra lokation koster det lidt ekstra, alt efter hvor langt vi skal. Det koster så 200,- pr. billede inkl. billedbehandling. Vil man have en CD med alle billederne, skal man minimum vælge 10 billeder for at købe CD'en for 500,- kr.

Tak for komplimentet om mine billeder på min hjemmeside. :thumbsupsmileyanim:)

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer