Guest stjernen81

Brudebuketten...

12 indlæg i dette emne

Hejsa Tøser :cheerleader3:

Jeg har brug for jeres hjælp :thumbsupsmileyanim:

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er blevet i tvivl efter at ha snakket med svigermor :cheerleader3:

Jeg mener jo at brudebuketten skal ligge i kirken til mig lige inden mig og min far skal ind, men svigrmor mener at jeg skal have buketten før, sådan så jeg har den med i limosinen på vej til kirken.

Hvad gør i andre?

Og hvad med brystbuketterne? ( Skal min far så først ha den på i kirken inden vi går ind, hvis den ligger sammen med buketten? )

Mange hilsner Stjernen81

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brug for jeres hjælp :thumbsupsmileyanim:

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er blevet i tvivl efter at ha snakket med svigermor :cheerleader3:

Jeg mener jo at brudebuketten skal ligge i kirken til mig lige inden mig og min far skal ind, men svigrmor mener at jeg skal have buketten før, sådan så jeg har den med i limosinen på vej til kirken.

Hvad gør i andre?

Og hvad med brystbuketterne? ( Skal min far så først ha den på i kirken inden vi går ind, hvis den ligger sammen med buketten? )

Mange hilsner Stjernen81

:bearhug:

Jeg mener at det er som du har bekrevet. Brudebuketten og brystbuketten ligger klar i kirken. Det er i hvert fald sådan vi gør det. Det er jo også (for det meste) gommen der henter blomsterne og tager dem med til kirken :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg har brug for jeres hjælp :cheerleader3:

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er blevet i tvivl efter at ha snakket med svigermor :bearhug:

Hvad gør i andre?

Mange hilsner Stjernen81

:lol:

Jeg mener at det er som du har bekrevet. Brudebuketten og brystbuketten ligger klar i kirken. Det er i hvert fald sådan vi gør det. Det er jo også (for det meste) gommen der henter blomsterne og tager dem med til kirken :heart:

Ditto :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg mener at det er som du har bekrevet. Brudebuketten og brystbuketten ligger klar i kirken. Det er i hvert fald sådan vi gør det. Det er jo også (for det meste) gommen der henter blomsterne og tager dem med til kirken :cheerleader3:

Hejsa.

Det er helt klart også min oplevelse af det. :thumbsupsmileyanim: Jeg har sunget som kirkesanger til mange bryllupper og der har blomsterne langt de fleste gange ligget klar til både bruden og hendes far nede i våbenhuset.

Mvh Pernille. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De fleste jeg har været til bryllup ved har også haft buketten til at lægge i våbenhuset, men jeg har min buket med hjemmefra.

Det gør vi simpelthen fordi, ellers bliver der en masse unødig kørsel, fordi jeg skal ha min buket fra en hel tredje by, end den jeg skal giftes i og den jeg befinder mig i.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, altså min tilkommende henter brudebuket og knaphulsblomster osv., og afleverer diskret brudebuket og knaphulsblomst til min far og bror på mine forældres adresse, hvor jeg skal sove. :lol:

Men jeg har ikke hørt om, at der er nogle traditioner eller overtro på området, altså ud over det med, at gommen skal købe/aflevere brudebuketten...

0

Del dette indlæg

Hvis det nu skal ligge i våbenhuset, så kommer gæsterne da til se se dem? det er da ikke fair de ser det før jeg gør!?

Jeg er helt enig.

Nu får vi en lidt anden bryllupsdag, da vi ikke bare sover sammen natten op til vores bryllup, men også er sammen den dag. Min mand ønsker ikke at tage hjem til sine forældre. Den officielle grund er at vi allerede ER gift, vi har to børn sammen og så er vi begge oppe i 30´erne. Den reelle forklaring er, at Peder ikke vil have sit tøj til at hørme af røg. Hans far er storryger, og der er ikke nogen hos os der ryger. Derfor er hans forældre inviteret hertil sammen med mine forældre og min søster med familie. Det bliver hamrende hyggeligt.

Peder henter min og pigernes buketter, og de tre knaphulsbuketter, og så kommer de hjem til os.

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer