Sign in to follow this  
Followers 0
gazia

HJÆLP til hudpleje

8 posts in this topic

Hej tøser

Nu er der under to måneder til den store dag, så jeg tænkte det nok var på tide at tænke lidt på sit udseende, men jeg mangler lidt hjælp. Jeg har aldrig døjet med uren hud andet end en enkelt bums i ny og næ, men jeg kunne godt tænke mig en mere lækker hud. Jeg har ikke de store erfaringer med ansigtsmasker, peeling osv, så hvad kan I anbefale af den slags både til ansigt og krop. Som teenager prøvede jeg engang en maske med grove korn i - er det ikke lidt for hårdt mod huden? Det skal helst være noget jeg kan gøre hjemme pga budgettet, selvom mange vil anbefale en kosmetolog.

Håber I vil hjælpe en nybegynder på området...

Camilla

0

Annonce ♥

Hej Camilla

Jeg har prøvet flere forskellige mærker og serier, men har nu fundet en som altså bare er super!

Det hedder Melissa, er en økologisk creme/serie, som man kan købe hos Matas til en ret fornuftig penge.

Jeg er startet med at investere i en dagcreme og en øjengele....og det virker!

Så prøv det, prøv det....

Hilsner

Tinne

0

Nu ved jeg godt du skriver at det helst skal være noget du selv kan ordne, men du kan faktisk få en ansigts-behandling til under 200kr... Hvis du finder et sted som laver elev-behandlinger. Jeg har selv fundet en kosmetologskole her i Odense som jeg har tænkt mig at bruge en 2uger inden brylluppet. Der koster en ansigtsbehandling 149kr og det er jo ikke mere end man ofte giver for en crem man ikke ved om virker...

En kosmetolog kan også give dig råd om hvordan du bedst selv passer på din hud. Så kan du jo altid bagefter finde nogle billigere produkter med samme "evner" som dem en kosmetolog anbefaler...

Camilla

0

Hejsa,

Nogle klinikker har deciderede brudepakker (sikkert vældig fordyrende fordi der står brude- foran :thumbsupsmileyanim: ) hvor du får ansigtsbehandling, manicure og makeup på dagen.

Jeg ville helt klart også gå på klinik og ofre et par hundrede kr. på en lækker ansigtsbehandling.

Kh Louise

0

Annonce ♥

Nu ved jeg godt du skriver at det helst skal være noget du selv kan ordne, men du kan faktisk få en ansigts-behandling til under 200kr... Hvis du finder et sted som laver elev-behandlinger. Jeg har selv fundet en kosmetologskole her i Odense som jeg har tænkt mig at bruge en 2uger inden brylluppet. Der koster en ansigtsbehandling 149kr og det er jo ikke mere end man ofte giver for en crem man ikke ved om virker...

En kosmetolog kan også give dig råd om hvordan du bedst selv passer på din hud. Så kan du jo altid bagefter finde nogle billigere produkter med samme "evner" som dem en kosmetolog anbefaler...

Camilla

Hejsa Camilla

Hvor ligger den skole henne??

Bor i svendborg så kunne jo godt tage et smut til Odense.

Mange hilsner fra Sanne

0

Ja syntes det er en god ide med noget "rigtig" pleje hvor de kan rådgive dig.. hvis du ellers skulle få en bums, kan tandpasta godt tage den!

Anna

Den havde jeg godt nok ikke hørt før - det må prøves - har også hørt, at en rest øjendråber er gode at have ved hånden til røde hævede bumser. Skulle få blodkarene til at trække sig sammen.

Kh Louise

0

Jeg er selv næsten ferdig uddannet kosmetolog. Jeg vil virkelig anbefale dig at aftale tid med en kosmetolog for en hudanalyse, flere steder kan du få det gratis, altså bare en analyse, ikke en hel ansigtsbehandling. En kosmetolog/kosmetiker kan fortælle dig om din hudtype og hudtilstand (hvilket altså er to forskellige ting). Derfra vil du selv kunde vælge produkter - i den dyre ende hos specialforhandlere, eller i den billige hos Matas eller andre. Jeg har utrolig tit klienter med problemhud, uren, tør - you name it, som bruger massevis af penge på produkter fra de anerkendte mærker. Problemet er bare at de bruger ting som ikke er tilpasset deres hudtype, så giver det jo ikke så meget. Hvis du virkelig vil ha resultat til dagen, og du har uren hud, kan en god dybderens hos kosmetologen virkelig gøre underværker. Men det vil en dygtig altså kunde fortælle dig mer om ved en konsultation. Held og lykke med det!

0

Annonce ♥