Guest Michael/Hanna

Michael & Hannas bryllup 26 maj 2007

390 indlæg i dette emne

Hej alle i ligeså tossede bridezillaer :cheerleader3:

Så må det vist være min tur til at komme med en tråd, har indtil videre kommet med indlæg og kigget på alt hvad der nu hører sig til herinde - dejligt at vi kan dele vores tanker, kreative idéer og de mange spørgsmål vi nu har når vi skal giftes.

Det er så spændende at planlægge denne fantastiske dag, nu er vores planlægning ved at lakke mod enden og tiden nærmer sig den. 26 maj - kan godt mærke at det er ved at være snart og tankerne kredser mere og mere om det - havde mit første mareridt omkring selve vielsen i nat, og der var flere scenarier i drømmen - skræmmende :toot: men det er vist meget normalt med sådanne drømme.

Jeg er 25 år og er skouddannet og arbejder også i butik - min tilkommende er 32 år og er leder i TDC.

Vi mødtes i Metro i 1999 hvor vi på det tidspunkt begge arbejdede og fandt ret hurtigt sammen, og siden er det bare blevet bedre og bedre - det er SKØNT :kiss:

Vi har boet sammen i 7 år nu, og har et andelshus - men ingen børn, endnu

Det var lige kort omkring os - her kommer vores planlægning;

Den tekst med rød farve = er de emner der er på plads/booket

Den tekst med mørkeblå farve = er de emner vi næsten har på plads

Dato : Pinselørdag den. 26 maj 2007 kl. 15.00 i Sct. Pauls kirke i Århus C

Vi har booket en dygtig musik konservatorie studerende til at synge 'Come what may' under vielsen - vi har også booket en violinist studerende til at spille sammen med orgelet til indgangen, det bliver fantastisk

Vi har valgt Pachelbel Canon til indgangen - og Charles Marie Widor Toccata til udgangen

Kirkepynt : Vi har snakket med kirken omkring flere levende lys og blomster ved bænkerækkerne, dette skal vi selv sørge for, har "booket" Michaels mor og mormor til dette. Vi skal have skiftevis lys og blomst

Salmer : Den signede dag, I blev skabt som mand og kvinde og tilsidst Det er så yndigt