Oktober2007

Pynt med lyng

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I krirken kan man måske nøjes med nogle lyngstilke ved stolestaderne, evt. med et matchende tyndt silkebånd omkring. Man kan måske også vælge kun at have det i hver anden stol og så lys i hver anden også.....

På bordet.....Her kunne man jo igen samle små bundter af lyng bundet sammen med silkebånd(eller alternativt med tyl. Men så iøvrigt lægge dem ud fra midten af bordet, hvor der jo sagtens kunne ligge noget tyl langs bordet på midten. Og så kunne der stå nogle lækre flotte store bloklys imellem. (gav det nogen mening? - ellers å bare spørg, har billedet i mit hoved...LOL)

Lidt a´la dette billede, bare andre farver og med lyng omkring tyllen/ud fra tyllen, og med store lys i stedet for lysestagerne???

post-1282-1175195135.jpg

(Har også sat et billede af en brudebuket med lyng ind i din post under Bryllupsforberedelser, den kan måske også give lidt inspiration til lidt?)

0

Del dette indlæg

Du ska da väre sådan en....ja, hva hedder det...weddingplanner..?? :thumbsupsmileyanim: . Så du mener små buketter med lyng der ligger på bordet??? Har jeg forstået det rigtigt?? Og så nogle lilla bloklys... Det lydder ikke så tosset.. :cheerleader3: Rigtig mange tak.. Jeg er bare en klovn til at finde på noget smart.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Var virkelig ved at dø af grin da jeg læste din lille kommentar - tak for komplimenten i øvrigt. Men faktisk er der mange der har sagt det samme, ikke nødvendigvis omkring bryllupper - men bare fester i al almindelighed. Jeg har bare altid elsket at planlægge og arrangerer fester og andre ting, og kan faktisk næsten ikke lade være heller - og så elsker jeg at være kreativ og finde løsninger der ikke er dyre uden nødvendigvis at gå på kompromis med hverken kvalitet eller ønsker....(det giver faktisk en glæde i sig selv...hehe)

Nå, men i øvrigt så ja, jeg mener små lyngbuketter holdt sammen med enten tyllet eller små tynde silkebånd. Bloklysene ville være flottest i lyng-farve ja - men hvis det ikke kan lade sig gøre ville jeg nok overveje helt neutrale hvide bloklys og så måske pynte dem med lidt tråd med lyngfarvede perler på. Der er mange gode måde at få faverne inkorporeret.

Men ellers så bare skriv, har altid flere ideer....LOL

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer