Guest tarri

APRILSNAR

6 indlæg i dette emne

Ja så blev det jo den 1. april.. Dagen hvor de fleste tager pis på hinanden og størstedelen altid falder i.. :lol:

Hvad med jer, har I nogle fede jokes som andre altid hopper på.. ?

Bliver I altid narret til at tro det værste ?

Kom med jeres input og få gode idéer til resten af dagen..

Jeg selv kan da godt starte med de mere klassiske, men som stadig er gode..

Jeg plejer jo at sige til min mor, at jeg er gravid.. Hun hopper også altid troligt på den.. Men den går ikke i år, da min kæreste har været ude at sejle siden december.. Så har ikke rigtig haft tæt kontakt med ham :hug:

Ellers er der jo den med millionen man har vundet i lotto..

Min stedfar kommer altid med den store klassiker hos os... "se der står en ko i haven" mine børn er så også de eneste som hopper på den.. :bearhug:

Lige nu har jeg gang i en joke med en kammerat som bor i aalborg.. Vi sms'er til hinanden ofte og nu har jeg sagt at vi flytter derop til august og han tror stadig på mig.. Så jeg kører den nok ud resten af dagen og så kommer chokket.. :hug:

-HAHA-

Redigeret af tarri
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Boris prøvede at lave den med Lotto gevinsten på mig i dag. Han havde lavet en mail, som han havde sendt til sig selv med Lotte Service (som vi er tilmeldt begge to) som afsender. Der stod alt det som der plejer at stå når vi får besked om at vi har vundet. Denne gang var beløbet dog over 3 millioner. Det var super godt lavet, men jeg hoppede ikke på den!

Vi går og pønser på at lave noget med mine svigerforældre, som stort set altid hopper i med begge ben. Uanset om det er den 1 april eller ej. Sidste år troede de jo at vi skulle holde alkoholfrit bryllup i Vordingborg og at de skulle kontakte lokale beboere for at få overnatning i forbindelse med brylluppet. Nogle ting er bare så langt ude, at man ikke forstår de hopper på den :lol:

Ellers har Boris lige læst noget i stil med "Klaus Riskær fester med fodlænge på NASA" og "Don Ø stiller op for Socialdemokraterne".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer