Guest nillemusen

Jeg har brugt penge idag.

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tillykke med din nye mobil! :lol:

Det er et lækkert design, jeg har den model der kom nummeret før.

Ulempen ved den er det dårlige kamera og minimale/manglende hukommelse.

Det har de heldigvis fået rettet ved den nye model, altså den du har købt.

Så endnu engang tillykke. Den tror jeg bestem du bliver glad for.

~

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol: Fed mobil -HAHA-

Kunne selv godt tænke mig at få skiftet min Nokia 3510 I ud med noget andet, men jeg skal lige have finansministeren (læs: min kommende mand) til at godkende det :smilie_oster03:

Den kender jeg godt.... Lars kiggede stift på mig og sagde NEJ da jeg så mobilen første gang... Et smil gør åbenbart meget :bearhug: for jeg "fik hvertfald lov" ret hurtigt efter (læs.... 5 sek) :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ringede ind til TDC for at snakke med dem. Så det er ikke altid at man skal tage ned i butikken.

Jeg har nok været bare været heldig.

Jeg glæder mig så meget til at den kommer hjem.

Nu har jeg kun hørt godt om den mobil, så det kribler i mine finger for at få den hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEjsa

Tillykke med din nerhvervelse.

Jeg købte en ny (SAMSUMG E370, tror jeg deb hedder, i pink/rød)

Jeg begyndte at få nogle underlige opkald. Der kom tre om dagen og nogenlunde samme tid hver dag. Når jeg tog telefonen, var der ingen der ville give sig til kende, og efter små 5 sekunder blev røret lagt på. Ny telefon + nyt nummer = ingen irriterende opkald.

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..........

Eiiiiiii jeg har også bare ventet 2 laaaaaaaaange måneder på min 7373, men ENDELIG har jeg fået den i lyserød og er bare vild med den :boohoo:

Jeg måtte kun af med 199,00 så det var jo billigt sluppet :denmarkflag:

Gitte

2 måneder ?????? Det var lang tid du måtte vente på din mobil. Det er den fedeste mobil nokia har lavet til dato.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer