AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

wow en flot kjole hun har på på det første billede. :respekt: Jeg er faktisk ikke så meget til hendes brudekjole, men sløret er så flot. Elsker de der super lange slør.

Ja den kjole tog jeg af; men her er den!

post-13167-1177246453.jpg

0

Del dette indlæg

jaaaa...fjer :respekt:

Dem kiggede du også på!! Tror du man selv bedst kan lave dem??

Vi har i København en butik der hedder Handler, de har sådan nogle specielle ting med bånd, tyl mm og stivere you nave it. der kan man få alle de slags fjer det skulle være. Så er det jo egentlig meget nemt at sy fjerene på en kan som sættes ned i knolden som et diadem på kam..Samme princip.
0

Del dette indlæg

Vi har i København en butik der hedder Handler, de har sådan nogle specielle ting med bånd, tyl mm og stivere you nave it. der kan man få alle de slags fjer det skulle være. Så er det jo egentlig meget nemt at sy fjerene på en kan som sættes ned i knolden som et diadem på kam..Samme princip.

Ja, det lyder da rigtig godt!! Jeg vil gerne have et eller andet til mit.. altså en lav knold, sløret over og så et eller andet fjer-værk?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow sikke en fantastisk tråd, her er man væk i et par måneder, og så kommer man tilbage til dette. Hold da op, er vildt imponeret, og nupper straks et par detaljer eller to til min egen planlægning. :respekt:

Du når jo at planlægge hele jeres bryllup inden manden får taget sig sammen... Sikke et arbejde du lægger for dagen og deler med alle os andre, bliv endelig ved med det. Vil glæde mig til at se mere inspiration herfra!

Hej! Tak skal du have!! Jeg hygger mig enormt!

0

Del dette indlæg

Ja, det lyder da rigtig godt!! Jeg vil gerne have et eller andet til mit.. altså en lav knold, sløret over og så et eller andet fjer-værk?!

jeg skal nok huske dig med de fjer. jeg mener jeg har nogle på comp, men skal ligge kigge billederne igennem
0

Del dette indlæg

jeg skal nok huske dig med de fjer. jeg mener jeg har nogle på comp, men skal ligge kigge billederne igennem

Tak Josefin, det ville være fedt.. skal de sættes på en rigtig klemme eller et spænde tror du??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sko

Er de ikke smukke??

www.zappos.com

de er så elegante..Ikke lige til mig men helt sikkert til den der er til det :respekt:

Kunne jeg få de der FEDE gule (Gucci??) i hvide i stedet, så var det dem jeg skulle have!!!

0

Del dette indlæg

Sko

Er de ikke smukke??

www.zappos.com

de er så elegante..Ikke lige til mig men helt sikkert til den der er til det :respekt:

Kunne jeg få de der FEDE gule (Gucci??) i hvide i stedet, så var det dem jeg skulle have!!!

er det dem med perlerne du mener??

Jeg kan ikke finde mine billedet med fjerene, muligvis de er røget i takt med at jeg sløjfede dem til håret :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Er de ikke smukke??

www.zappos.com

er det dem med perlerne du mener??

Jeg kan ikke finde mine billedet med fjerene, muligvis de er røget i takt med at jeg sløjfede dem til håret :respekt:

Det er ok.. det er disse sko jeg mener

post-13167-1177267217.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, dem gemmer jeg også, jeg er sikker på at jeg nok skl få dem drevet op en dag, eller selv få krearet dem. Jeg var så vild da jeg så dem :respekt:

De er så SUPPPPER fede!!! ellers kan jeg godt leve med disse.. mon ikke man kan købe et par sko med ankelrem, tage den ud og sætte bånd i???

post-13167-1177267383.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, dem gemmer jeg også, jeg er sikker på at jeg nok skl få dem drevet op en dag, eller selv få krearet dem. Jeg var så vild da jeg så dem :respekt:

De er så SUPPPPER fede!!! ellers kan jeg godt leve med disse.. mon ikke man kan købe et par sko med ankelrem, tage den ud og sætte bånd i???
altså indtil videre er det min plan med de nye jeg har købt :respekt: Men jeg vil lige se om det bliver for meget.
0

Del dette indlæg

altså indtil videre er det min plan med de nye jeg har købt :respekt: Men jeg vil lige se om det bliver for meget.

Det tror jeg ikke!! Man kan lige se snuderne under kjolen, og så kun båndet når man løfter skørtet.. Lækkert!! har du fået sat tyl i kjolen også??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer