AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,681 indlæg i dette emne

NOGEN DER VED HVOR DENNE KJOLE ER FRA?

Hej

Synes at jeg er stødt på hos en eller anden af skrædderen/designerne, som annoncerer herinde, men kan ikke huske hvilken...

Dorthe

Ok vil kigge.. ellers kan det nok kopieres.. ville bare godt se flere billeder af den!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja,

tak for den lille søde Kim Calasi tegning - og den passerr jo perfekt til mig :bearhug: Jeg er glad for du kan lide det!! og om jeg når op på 100 og noget sider - tjaae, det kommer an på hvor hurtigt Bent frier :bunny_4::loveboard:

Anna!!!

Skulle Bent falde på knæ i eftermiddag, er jeg sikker på at du stadig kan komme op over de 100 sider :balloons:

¨

HEY!!! :loveflag::)

:balloon: Men du har jo så mange gode og fine idéer, som presser sig på for at blive delt ud til os andre til inspiration :bearhug:

Tak søde Anja :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nemme (og billige dekorationer)

Man kan evt. spraymale grenene i hvid/blå eller anden farve... syntes det er SÅ sødt.. måske noget jeg vil lave istedet for traditionelle dekorationer.. Jeg er ikke så vild med normale æresporte, så kunne godt tænke mig at lave til døren/telt døren to spande med disse grene som i topen fletter sig sammen og så en million juletræslys!!

post-13167-1177429877.jpg

post-13167-1177429932.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Man følger ikke lige med et par dage...

Og BANG så har man mange sider at skulle igennem.. Hold op hvor har du bare mange kreative ideer søde

Knuz Mia :)

hej Mia, hvor ER jeg glad for du kan lide det. Rigtig hyggeligt at have dig på MSN !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liste over billeder, jeg gerne vil have taget

(denne bliver moderet efterhånden som jeg husker ting)

O Billede af sko, buket og smykker sammen + et med undertøj, smykker, strømpebånd etc.

O Billede af ringene i min buket

O Billede af svigerfamilien med brudepar + min familie med brudepar

O Brudepiger alene (både pænt + et med ryggen til kiggende mod kamera med buket på skulderen)

O Detalje-billeder af mit tøj; slør, kjole, sko, hå etc.

O Detalje-billede af brudepigers udstyr

O Billede af Anna + Far + i våbenhuset

O Kysse-billedet ved alteret

O Billeder udover kirken

O Billeder af ringe-udveklsing

O Billeder udeforan når vi hilser + stemningsbilleder

O Ring-billede (alternativt hvor brud og gom rækker hænderne ud med ringene, mens de kysser)

O Thank You billede (ved ikke hvordan endnu)

O Billede af alle talere

O Billede af alt mad

Deltaje billeder fra receptionen (blomster, pynt)

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg

O Billede af sko, buket og smykker sammen + et med undertøj, smykker, strømpebånd etc.

O Brudepiger alene (både pænt + et med ryggen til kiggende mod kamera med buket på skulderen)

Uuh, rigtig god ide.. Den snupper jeg lige.. Sådan nogle ting betyder bare så meget bagefter, men det er så nemt at glemme..

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg

Uuh, rigtig god ide.. Den snupper jeg lige.. Sådan nogle ting betyder bare så meget bagefter, men det er så nemt at glemme..

Hilsen Rikke

Ja, det er nemlig! Godt du kunne bruge det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Loftsdekoration!

Blå, hvide og grønne - kunne det være flot??

¨

Nøj hvor ser det godt ud. Kunne være SÅ smukt. Hvornår frier du selv til Bent? Jeg vil så gerne opleve dig planlægge bryllup for alvor :-)))

Hej! hihi ja, det er måske det jeg skal gøre!! :) ja, tror de der papirslamper er rimelig let og billig løsning, omend jeg ikke lige ved hvordan jeg skal føre ledninger!!!!!

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg imponeret, det er jo helt vildt :)

Tror vist godt du kan blive event kordinator, sikket et "gefühl" du har med detaljerne. :balloon:

Du har mere styr på tingene til dit, forhåbentligt snaarligt, bryllup end jeg har på mit, men ok jeg har også 11 mdr. endnu. :balloon:

Vil så gerne giftes i en rigtig tylbrudekjole, men de er lidt svare at finde herhjemme. Har været forelsket i en MoriLee kjole siden jeg boede i USA, men nu må vi se hvad jeg finder herhjemme i gode lille danmark....... /cheer for bestilling over internette :balloon:

Så hvis det er ok, så kigger jeg forbi fra tid til anden for inspiration.

You go girl :balloon:

Redigeret af SandieKarina
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer