AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Brudekjolen

Jeg er ikke specielt vild med 1920'ernes brudekjoler - men til brudepigerne er det HELT genialt..

Disse tre kjoler står det mellem ( ihvert fald lige nu hehe, den kan jo nå at ændre sig, hvis ikke snart Bent frier)

Swan Lake fra Lhuillier, den kender i

Med ærmer fra Vera Wang

Den sidste er fra Pnina Tornai Exclusively for Kleinfeld

Så er der lige en hvis det skal være mere 1920'erne inspireret!

Min ide er så at have en af de tre første - men en hovedbeklædning ala Marys til barnedåben - evt. lidt mindre.. hvad siger I?

post-13167-1182376825.jpg

post-13167-1182376849.jpg

post-13167-1182376910.jpg

post-13167-1182376956.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også, som før nævnt ;) at du SAGTENS kan bruge din Swan Lake til et 20'er-bryllup, men især nr. 3 er også rigtig flot!

Alle kjolerne passer rigtig godt til dig, du kommer til at se SÅ smuk ud!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var fuldstændig vild med HKH Kronprinsesse Marys hat/hovedbeklædning til prinsedåben, noget i det stil kunne være SÅ flot til et bryllup!! Så får du også noget fjer-agtigt touch over det, som gør din Swan Lake lidt mere 20'er (selvom jeg stadig synes at den er fin som den er) og samtidig passer det til brudepigerne...! :)

Var Marys hat ikke af samme berømte, engelske hattedesigner, som havde kreeret Camilla Parker Bowles' til skandale-brylluppet?! Han laver altså de smukkeste ting!! :):huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, som før nævnt ;) at du SAGTENS kan bruge din Swan Lake til et 20'er-bryllup, men især nr. 3 er også rigtig flot!

Alle kjolerne passer rigtig godt til dig, du kommer til at se SÅ smuk ud!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var fuldstændig vild med HKH Kronprinsesse Marys hat/hovedbeklædning til prinsedåben, noget i det stil kunne være SÅ flot til et bryllup!! Så får du også noget fjer-agtigt touch over det, som gør din Swan Lake lidt mere 20'er (selvom jeg stadig synes at den er fin som den er) og samtidig passer det til brudepigerne...! :)

Var Marys hat ikke af samme berømte, engelske hattedesigner, som havde kreeret Camilla Parker Bowles' til skandale-brylluppet?! Han laver altså de smukkeste ting!! :):huh:

Hey Maria

Det vidste jeg ikke - hvad hedder han? Syntes det er super smukt - kan man godt have slør til? GOD ide med fjer til! Jeg har tænkt på et slags "hårbånd" med fjer som "ligger henover" bånden - og så med Mary's roser i siden.. Tænke på noget ala denne frisure og så med båndet.. evt. noget ala Marys hår bare med slør - men måske med de fine 20'er "fingrewaves??

Anna

post-13167-1182413790.jpg

post-13167-1182413856.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh ja, men gang i de små grå + BK er en farlig cocktail når man læser til eksamen...aaaaaargh :thumbsupsmileyanim:

Hvad læser du?

Jeg læser biologi på universitetet - skal op i evolutionsbiologi på mandag...argh :huh:

Derfor trak jeg lidt på smilebåndet, da du foreslog øko/sand/beige til mit solsikke-tema...hehe :)

...og tror du sålige du kan stoppe for strømmen af gudinde-lækre kjoler! Du gør jo en vægelsindet zilla endnu mere vægelsindet ang kjolevalg ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh ja, men gang i de små grå + BK er en farlig cocktail når man læser til eksamen...aaaaaargh :thumbsupsmileyanim:

Hvad læser du?

Jeg læser biologi på universitetet - skal op i evolutionsbiologi på mandag...argh :huh:

Derfor trak jeg lidt på smilebåndet, da du foreslog øko/sand/beige til mit solsikke-tema...hehe :)

...og tror du sålige du kan stoppe for strømmen af gudinde-lækre kjoler! Du gør jo en vægelsindet zilla endnu mere vægelsindet ang kjolevalg ;)

I know!! ok vi stopper med kjolerne :) hah

Ja, OK så skal vi måske ikke kalde det øko.. Biologi er da fantastisk spændende!! Jamen solsikker, "hørfarvet" og så?:)

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudepiger

Ok, NU har jeg bestemt mig!

En kjole ala denne bare i blå med et flot antik broche - buketten skal være grønne hortensia og grønne orkideer.

De skal have hårbånd med roser i siden og få fjer.

Sko skal være nogle "strappy" sandaler i sølv!

Gaven de får af mig som tak bliver enten perleørestikkere eller en halskæde med perlevedhæng.

Min maid of honor er 20 år ældre end jeg, så hun får en klassisk cloche hat istedet tror jeg.

Billede af kjolen og buket! Bare med silkebånd på håndtaget.. Den blå kjole skal være lidt "antik" i det.. Ihh det bliver SÅ fint..!

post-13167-1182428304.jpg

post-13167-1182428333.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også, som før nævnt ;) at du SAGTENS kan bruge din Swan Lake til et 20'er-bryllup, men især nr. 3 er også rigtig flot!

Alle kjolerne passer rigtig godt til dig, du kommer til at se SÅ smuk ud!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var fuldstændig vild med HKH Kronprinsesse Marys hat/hovedbeklædning til prinsedåben, noget i det stil kunne være SÅ flot til et bryllup!! Så får du også noget fjer-agtigt touch over det, som gør din Swan Lake lidt mere 20'er (selvom jeg stadig synes at den er fin som den er) og samtidig passer det til brudepigerne...! :)

Var Marys hat ikke af samme berømte, engelske hattedesigner, som havde kreeret Camilla Parker Bowles' til skandale-brylluppet?! Han laver altså de smukkeste ting!! :huh::)

Hey Maria

Det vidste jeg ikke - hvad hedder han? Syntes det er super smukt - kan man godt have slør til? GOD ide med fjer til! Jeg har tænkt på et slags "hårbånd" med fjer som "ligger henover" bånden - og så med Mary's roser i siden.. Tænke på noget ala denne frisure og så med båndet.. evt. noget ala Marys hår bare med slør - men måske med de fine 20'er "fingrewaves??

Anna

Designeren hedder Philip Treacy, han er THE go-to-guy når det kommer til smukke, lidt utraditionelle hatte, meget brugt "at the Ascots" ;)

Hans hjemmeside er ikke meget værd, det er mest kun gamle kollektioner.

Men se "Rottweileren" Camillas to hatte:

post-20429-1182438179.jpg post-20429-1182438191.jpg

Her er hendes datter... Man kan godt se at de hatte, han designer til den yngre generation er federe:

post-20429-1182438199.jpg

Og endelig, så er Phillip Treacy jo HKH Kronprinsesse Mette-Marits yndlings-hattedesigner:

post-20429-1182438206.jpg

Jeg er ikke SIKKER på, at HKH Kronprinsesse Marys var af Treacy til prinsedåben, men jeg mener bare at kunne huske det. Og det år var(/er) trenden jo meget a lá "hårbøjle"-hatte...

Jeg er sikker på at et Phillip Treacy-design med hårbøjle-hat med blomster, lette fjer hen over hovedet og bølget hår i siden ville være SÅ perfekt!! Både til 20'er temaet og til kjolen!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også, som før nævnt ;) at du SAGTENS kan bruge din Swan Lake til et 20'er-bryllup, men især nr. 3 er også rigtig flot!

Alle kjolerne passer rigtig godt til dig, du kommer til at se SÅ smuk ud!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg var fuldstændig vild med HKH Kronprinsesse Marys hat/hovedbeklædning til prinsedåben, noget i det stil kunne være SÅ flot til et bryllup!! Så får du også noget fjer-agtigt touch over det, som gør din Swan Lake lidt mere 20'er (selvom jeg stadig synes at den er fin som den er) og samtidig passer det til brudepigerne...! :)

Var Marys hat ikke af samme berømte, engelske hattedesigner, som havde kreeret Camilla Parker Bowles' til skandale-brylluppet?! Han laver altså de smukkeste ting!! :huh::)

Hey Maria

Det vidste jeg ikke - hvad hedder han? Syntes det er super smukt - kan man godt have slør til? GOD ide med fjer til! Jeg har tænkt på et slags "hårbånd" med fjer som "ligger henover" bånden - og så med Mary's roser i siden.. Tænke på noget ala denne frisure og så med båndet.. evt. noget ala Marys hår bare med slør - men måske med de fine 20'er "fingrewaves??

Anna

Designeren hedder Philip Treacy, han er THE go-to-guy når det kommer til smukke, lidt utraditionelle hatte, meget brugt "at the Ascots" ;)

Hans hjemmeside er ikke meget værd, det er mest kun gamle kollektioner.

Men se "Rottweileren" Camillas to hatte:

post-20429-1182438179.jpg post-20429-1182438191.jpg

Her er hendes datter... Man kan godt se at de hatte, han designer til den yngre generation er federe:

post-20429-1182438199.jpg

Og endelig, så er Phillip Treacy jo HKH Kronprinsesse Mette-Marits yndlings-hattedesigner:

post-20429-1182438206.jpg

Jeg er ikke SIKKER på, at HKH Kronprinsesse Marys var af Treacy til prinsedåben, men jeg mener bare at kunne huske det. Og det år var(/er) trenden jo meget a lá "hårbøjle"-hatte...

Jeg er sikker på at et Phillip Treacy-design med hårbøjle-hat med blomster, lette fjer hen over hovedet og bølget hår i siden ville være SÅ perfekt!! Både til 20'er temaet og til kjolen!! :)

Jeg er FULDSTÆNDIG enig.. WOW hvor er de flotte de hatte -er jo helt pjattet med Mette-Marit!!

SUPER research Maria :o Det bliver noget ala dette med noget mere detalje, flere fjer!

post-13167-1182460426.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monogram 2

Hvilken en kan I bedst lide?

Hej Anna

Jeg har ikke haft mod på at kigge hele din tråd igennem, kun noget af den, men sikke en masse flotte billeder du har! Jeg er klart et billed-mennesker :thumbsupsmileyanim:

Jeg syns at monogram nr. 2 er det flotteste, det er lidt blødere (hvis du forstår?) end det andet.

Jeg er forresten lidt forvirret, I har da ikke sat en dato til bryllup endnu, vel?

Kram!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monogram 2

Hvilken en kan I bedst lide?

Hej Anna

Jeg har ikke haft mod på at kigge hele din tråd igennem, kun noget af den, men sikke en masse flotte billeder du har! Jeg er klart et billed-mennesker :thumbsupsmileyanim:

Jeg syns at monogram nr. 2 er det flotteste, det er lidt blødere (hvis du forstår?) end det andet.

Jeg er forresten lidt forvirret, I har da ikke sat en dato til bryllup endnu, vel?

Kram!

Hey så det hvor Bents navn står først?

Nej vi har ikke sat en dato - det er bare lige for at se hvordan det ser ud jeg har sat det ind.. han har slet ikke friet ;)

Jeg er helt sikkert også til billeder :thumbsupsmileyanim: Forøvrigt er din kjole bare SÅÅÅ smuk!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh lækkert lækkert med gavmild far :thumbsupsmileyanim: Jeg skal også til at få singet til tandlægen, det har jeg skulle haft gjort i tre uger elle rmere efterhånden :thumbsupsmileyanim: der vil min søde mor gerne låne mig pengene til efter brylluppet, hvis jeg nu skal have trukket den visdomstand ud, som det er jeg skal have tjekket. Håber jeg virkelig ikke. Er bange fo rjeg bliver lidt tandlæge skræk, jeg har ALDRIG haft så meget som et lille bitte hul og har aldig været til tandlægen mere en maks 5 minutter, så er lidt bange for ta jeg bliver total hys hvis der skal rodes alt for meget i min mund :iloveyou: Men mon ikke jeg overlever? Jeg har en fornemmelse af at andre har klaret det før ;)

Mu taler jeg lige lidt mere tandlæge :cheerleader3: .. Jeg har fået trukket tre visdomstænder og mangler lige den sidste.. De to af dem sad i overmunden og det var meget smertefri og lige til (selvfølgelig går man rundt bagefter og mærker efter med tungen - ligesom da man var lille og mistede en tand).. Den sidste var lidt mere besværlig og det tog lidt længere tid. Men jeg har jo alle tiders tandlæge og ondt gjorde det ikke, hele situationen var dog meget meget komisk.. Min pointe er, at du nok skal overleve :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det gode er jo, at med alle de gode idéer vi får fra denne tråd, har vi inspiration til mange fester ude i fremtide.. Og egentlig behøver man jo som sådan ikke en egentlig anledning til at holde fest :cheerleader3: :smolf:

Anna, når I på et tidspunkt skal giftes, skal det så være i lejet lokaler så du kan gå helt amok eller bliver det på en kro eller lign??

wisp jeg sad tidligere i dag og kiggede i bryllupskage inspirations billed tråden og da var der et billed af en jule inspireret kage, men jeg kunne ikke huske hvem det var der savnede julebilleder :thumbsupsmileyanim: Jeg gemte desværre ikke biledet på min computer, men som sagt er der i bryllupskage inspirationstråden - hvis der er flere var det her i dne tråd på 14 eller 15 sider, det var nogle ret finde nogle :thumbsupsmileyanim:

Okay det må jeg hellere lige tjekke :iloveyou:.. Mange tak fordi du alligevel kunne huske der var en, der manglede julebilleder :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh lækkert lækkert med gavmild far :thumbsupsmileyanim: Jeg skal også til at få singet til tandlægen, det har jeg skulle haft gjort i tre uger elle rmere efterhånden :thumbsupsmileyanim: der vil min søde mor gerne låne mig pengene til efter brylluppet, hvis jeg nu skal have trukket den visdomstand ud, som det er jeg skal have tjekket. Håber jeg virkelig ikke. Er bange fo rjeg bliver lidt tandlæge skræk, jeg har ALDRIG haft så meget som et lille bitte hul og har aldig været til tandlægen mere en maks 5 minutter, så er lidt bange for ta jeg bliver total hys hvis der skal rodes alt for meget i min mund :iloveyou: Men mon ikke jeg overlever? Jeg har en fornemmelse af at andre har klaret det før ;)

Mu taler jeg lige lidt mere tandlæge :cheerleader3: .. Jeg har fået trukket tre visdomstænder og mangler lige den sidste.. De to af dem sad i overmunden og det var meget smertefri og lige til (selvfølgelig går man rundt bagefter og mærker efter med tungen - ligesom da man var lille og mistede en tand).. Den sidste var lidt mere besværlig og det tog lidt længere tid. Men jeg har jo alle tiders tandlæge og ondt gjorde det ikke, hele situationen var dog meget meget komisk.. Min pointe er, at du nok skal overleve :bearhug:

hehe - altså jeg er her stadig, meeeen har stadig ondt i tanden :blush:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20'er bryllup er ALT for fedt!

Men altså Anna, altid kvindens navn først ;-)

Vi har besluttet os for at her er det mandens navn først, måske ved en fejl :thumbsupsmileyanim: ....så kan Anna og Bent vel også ;)

Ja mon ikke :thumbsupsmileyanim: det er jo hvad man er til, men egentlig er det kvinden først. Jeg tror faktisk også at vi har haft manden først i vores.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer