Theshe

TRENDSALES

4 indlæg i dette emne

Jeg er på jagt efter en corsage,som strammer ind mm. Jeg er i den forbindelse faldet over den berømte corsage, som er meget populær herinde. Jeg har fundet den på Trendsales, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan man stiller spørgsmål til sælger, eller hvordan man bestiller??

Er der nogen herinde, der kan hjælpe??

Knus fra

Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ska være medlem.. når du er det, er der en knap nede under annoncn og der kommer en lille boks op.. evt. kan du bede om email hvis du/I har det bedre med det...

HUSK at bud er bindende derind (for øvrigt har der lige været en tråd herinde om at den ikke er så god ) http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=35315&hl=

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg er selv ret så interesseret i "den berømte corsage" og har lige været inde og oprette mig på Trendsales, det er faktisk ret nemt :boohoo:

Inde på Trendsales koster den 269 kr - men har selv et emne igang om netop denne sag og der er en, der har købt den via e-bay til 15 £ = ca. 172 kr. inkl. fri forsendelse.

Det er jo bestemt værd at tage med - men e-bay synes jeg er lidt kryptisk at finde ud af, og kan heller ikke finde corsagen derinde...endnu - giver ikke op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Lisette

Hvis der er noget du ikke kan finde ud af med Trendsales, så skriv endelig. Jeg har solgt mine smykker derinde længe. Husk at andre kan byde over dit bud, så du skal holde øje med annoncen.

Hvis du køber corsagen, så husk at gå med den nogle gange inden den store dag, da den kan være anderledes at have på. (jeg bliver selv træt i ryggen af at have min på).

:thumbsupsmileyanim: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer