marie500

Erfaringer med Cantina?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Om jeg har erfaring med cantina ved jeg såmend ike, men jeg ved at vi har bestilt middelhavsbuffet og tiramisu kage hos dem.

Da det jo er et nystaret firma er det nok så som så med erfaringerne endnu, men det lyder under alle omstændigheder godt og til en fornuftig pris.

Vi har bestilt 62 cuv. og vi har modtaget en udførlig beskrivelse af hvad der lige skal lunes osv. På den måde virker de ret prof.

Jeg er slev udd. kok og har fuld tiltro til dem, men kan ikke udtale mig før vi har modtaget maden og smagt den.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Om jeg har erfaring med cantina ved jeg såmend ike, men jeg ved at vi har bestilt middelhavsbuffet og tiramisu kage hos dem.

Da det jo er et nystaret firma er det nok så som så med erfaringerne endnu, men det lyder under alle omstændigheder godt og til en fornuftig pris.

Vi har bestilt 62 cuv. og vi har modtaget en udførlig beskrivelse af hvad der lige skal lunes osv. På den måde virker de ret prof.

Jeg er slev udd. kok og har fuld tiltro til dem, men kan ikke udtale mig før vi har modtaget maden og smagt den.

VH Heto

Ok det lyder jo lovende :super:

Jeg kunne nemlig ikke se hvor "klar" maden serveres. Men så skal vi nok have en til at rette an i køkkenet.

Tak for svar

Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, hvad skal jeg sige :super:

Det viste jeg sq* ikke. Men nu har vi bestilt, og tror stadig på det.

Vi har lige givet endelig besked mht. cuv. i dag og skal af med små 11.000 kr for buffet og tiramisu kage.

Vi krydser finger, ellers kan jeg først hjælpe dig efter 12. maj.

VH Heto

0

Del dette indlæg

Tja, hvad skal jeg sige :toot:

Det viste jeg sq* ikke. Men nu har vi bestilt, og tror stadig på det.

Vi har lige givet endelig besked mht. cuv. i dag og skal af med små 11.000 kr for buffet og tiramisu kage.

Vi krydser finger, ellers kan jeg først hjælpe dig efter 12. maj.

VH Heto

Nej det er også godt skjult. Det står noget i retning af "bragt til dig af K&J" og så nogle CRV-nr som jeg tjekkede, lyder ikke til at det er noget de er stolte af :cheerleader3:

Hmmm tror jeg venter til du har prøvet dem... Mon ikke det kan nåes, når vi skal giftes 7/7...

Kram Marie

Redigeret af marie500
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo helt bestemt kan det da vente.

Vi/men resevere til e'n bestemt dato, og hvis du har en afbudsforsikring til 99 kr, kan man melde afbud 2 dage før.

Jeg har nærlæst vores papirer, men kan ikke finde noget med, bragt til dem af k & J.

VH Heto

Det er på hjemmesiden:

Kontakt information:

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har spørgsmål.

Cantina Middelhavets køkken bragt til dig.

Tlf. 70 15 10 30

E-mail: kundeservice@cantina.dk

Åbningstider:

Ma – To.: 08:00 – 18:00

Fredag: 08:00 – 20:00

Lørdag: 09:00 – 20:00

Søndag: 09:00 – 14:00

Mere kontakt info

Cantina.dk er et luksusbrand udviklet af Rasmus Kjær, årets kok i Danmark 2002 og K&J, Rolundvej 19 - 5260 Odense S, som via gode råvarer og høj fødevaresikkerhed, tilbereder attraktive middelhavsinspirerede menuer og buffeter.

Vore administrative adresser er:

Cantina - Middelhavs køkken bragt til dig

Sønderhøj 48, 2.sal

8260 Viby J

Cantina - Middelhavs køkken bragt til dig

Jernbanegade 23 c

4000 Roskilde

De juridiske enheder ejes af K&J med følgende cvr. numre:

17089234, 26454077, 26075181, 21799637

Jeg venter lige og hører dine erfaringer og så er jeg ret sikker på at vi bestiller ved dem.

Kram Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer