Pantalonesgnomo

Bryllupsplanlægning for Pantalonesgnomo 14/6 2008

4,385 indlæg i dette emne

I dag fik jeg (synes jeg selv) en god ide til underholdning.

Banko.... :loveboard:

Vi spiller banko med gæsterne og præmierne er ting der betyder noget for os. Gæsterne skal ikke vide hvad de spiller om ;)

Ting der kunne være præmie:

:hug:
En Roben og Knud CD

:(
AGF ting

:hug:
Mikkels ynglingsfilm

:(
Min ynglingsfilm

:(
Min ynglingsbog

Hvad synes i?

Tror du virkelig, at der bliver tid til det???? :bearhug:

Nej det er jo så det eneste jeg selv har at udsætte på ideen

Det var altså også det første jeg lige tænkte....

Hvis i får nogen huller i løbet af dagen, vil i sætte pris på at kunne gå lidt rundt og snakke med gæsterne - tro mig - det går rigtig stærkt!

Sat lidt på spidsen, er det jo heller ikke jer, der skal underholde dem. Nu har i inviteret og arrangeret, og så er det gæsterne, der må komme med nogen sjove indslag, hvis de synes.

krammer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik jeg (synes jeg selv) en god ide til underholdning.

Banko.... :loveboard:

Vi spiller banko med gæsterne og præmierne er ting der betyder noget for os. Gæsterne skal ikke vide hvad de spiller om ;)

Ting der kunne være præmie:

:hug:
En Roben og Knud CD

:(
AGF ting

:hug:
Mikkels ynglingsfilm

:(
Min ynglingsfilm

:(
Min ynglingsbog

Hvad synes i?

Tror du virkelig, at der bliver tid til det???? :bearhug:

Nej det er jo så det eneste jeg selv har at udsætte på ideen

Det var altså også det første jeg lige tænkte....

Hvis i får nogen huller i løbet af dagen, vil i sætte pris på at kunne gå lidt rundt og snakke med gæsterne - tro mig - det går rigtig stærkt!

Sat lidt på spidsen, er det jo heller ikke jer, der skal underholde dem. Nu har i inviteret og arrangeret, og så er det gæsterne, der må komme med nogen sjove indslag, hvis de synes.

krammer.

Du har så fuldstændig ret. Ideen er droppet, men en ny er allerede født....

Mere om den senere ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bingo banko ideen er kasseret og en ny er født...

Har jo investeret i denne som skulle bruges til et sjovt indslag

post-26293-1210100176.jpg

og nu er ideen om et amerikansk lotteri født.

Mens vi får taget bryllupsbilleder og gæsterne får velkomstdrinks, vil der være salg af amerikansk lotteri.

Gæsterne kan så selv bestemme hvor meget de vil give for lodderne, pengene skal så i grisen :loveboard:

Præmierne er så de føromtalte ting der kendetegner os :bearhug:

Under middagen eller under kaffen vil numrene blive udtrukken.

Er det en idé eller? :hug: At udtrække 5 lodder tager jo ikke lige så lang tid som at fylde en bankoplade 5 gange ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug::hug::( Og så er det jo I MORGEN jeg skal prøve min KJOLE igen :hug::(:(

Og jeg sidder klar og venter på billeder!!! :loveboard:

Så skal du vente lidt.

Lige efter kjoleprøvning skal jeg til jobsamtale :):hug:

Men de kommer i aften billederne - det lover jeg.

Hav en dejlig dag skønne

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuh glæder mig allerede til billeder af dig i din smukke smukke kjole omkring din labre smækre body :(

grissebasseideen er en sød ide og tenderer til den amerikanske ide, hvor der står en pengekasse folk kan donere til :hug:

krammer

Glæder mig også til at få kjolen på igen :loveboard:

Tror jeg vil gå ned og kigge efter lodder i dag. Mon ikke man kan få dem hos Byrge Sørensen på Rådhustorvet??? :hug:

Vi fremlagde også lige ideen for Mikkels far, vi ville lige høre hans mening om han troede at folk syntes at det var noget underligt noget. Han kom med det forslag at de 3 brudepiger skulle gå rundt og sælge lodderne, da folk ikke kunne stå for søde små piger :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
uuuh glæder mig allerede til billeder af dig i din smukke smukke kjole omkring din labre smækre body :(

grissebasseideen er en sød ide og tenderer til den amerikanske ide, hvor der står en pengekasse folk kan donere til :hug:

krammer

Glæder mig også til at få kjolen på igen :loveboard:

Tror jeg vil gå ned og kigge efter lodder i dag. Mon ikke man kan få dem hos Byrge Sørensen på Rådhustorvet??? :hug:

Vi fremlagde også lige ideen for Mikkels far, vi ville lige høre hans mening om han troede at folk syntes at det var noget underligt noget. Han kom med det forslag at de 3 brudepiger skulle gå rundt og sælge lodderne, da folk ikke kunne stå for søde små piger :bearhug:

jo det skulle man tro man kunne der.. de har alt mulig mærkeligt!

Det var da en sjoov ide - uuh så må du ha fat i 3 små kurve :(

krammer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
uuuh glæder mig allerede til billeder af dig i din smukke smukke kjole omkring din labre smækre body :(

grissebasseideen er en sød ide og tenderer til den amerikanske ide, hvor der står en pengekasse folk kan donere til :hug:

krammer

Glæder mig også til at få kjolen på igen :loveboard:

Tror jeg vil gå ned og kigge efter lodder i dag. Mon ikke man kan få dem hos Byrge Sørensen på Rådhustorvet??? :hug:

Vi fremlagde også lige ideen for Mikkels far, vi ville lige høre hans mening om han troede at folk syntes at det var noget underligt noget. Han kom med det forslag at de 3 brudepiger skulle gå rundt og sælge lodderne, da folk ikke kunne stå for søde små piger :bearhug:

jo det skulle man tro man kunne der.. de har alt mulig mærkeligt!

Det var da en sjoov ide - uuh så må du ha fat i 3 små kurve :(

krammer

Uh ja du siger noget ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har aldrig rigtig fået læst din tråd igennem.. Har kun læst lidt med på sidelinjen engang i mellem..

Men sikke mange fine ting du har.. og nu er der ikke længe til.. Tillykke med det er om en uge og en måned ;)

Glæder mig til at se billeder fra kjolegensyn..

Og Held og lykke med jobsamtale..

Knuss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Pyyyh nåede lige hjem og herind inden jeg skal afsted til samtalen...

Min kjole er dejlig :thumbsupsmileyanim: Men jeg har tabt mig så meget at det bliver besværligt (læs: dyrt) at lægge den ind. Det kan sagtens gøres, men det er et stort arbejde. Kjolen er en str. 42 og skal lægges ind til en str 38 (faktisk en 36 i overdelen) :) Så de ville ringe til importøren for at høre om hun skulle ligge inde med en str. 38 der vil gøre skrædderens opgave nemmere og ikke dræne min pung fuldstændig.

Derfor fik vi ikke gjort meget i dag - og dog. Hvis importøren ikke har en mindre størrelse går skrædderen i gang med at lægge den ind i siderne, som bliver efter mål og ikke efter nåle sat i kjolen. Overdelen består nemlig af perler og stivere så den var umulig at sætte nåle i :)

Den 16. maj skal jeg ud og prøve den igen, så er det spændende at se om det er en str 42 der er syet meget ind eller om det er en str. 38...

Desuden fandt jeg ud af at mit corsage jeg har købt er for højt i ryggen, så det kan jeg ikke bruge :) Skal ud og finde en stropløs bh i stedet. Er helt sikker på at overdelens snøre nok skal holde maven på plads. Måske skal jeg slet ikke have bh, det finder jeg ud af den 16. maj.

Det næste jeg fandt ud af var at jeg skal have skørt under kjolen. Tyllagene der er syet ind i kjolen stikker mig på benene og der var varmt... Derfor piller vi et eller to tyllag af for at gøre plads til et skørt med ringe. Da jeg fik det på, kunne benene pludselig trække vejret igen :cheerleader3:

Og så skulle jeg lige prøve kjolen med slør. Har været meget i tvivl om jeg skulle have slør eller ej. Tror nok det ende med at jeg gerne vil, men samtidig bliver jeg også lidt nærrig når et stykke alm brudetyl, uden perler og blonder på kam koster 700 kr.... Vil lige se hvad jeg kan finde på Ebay eller om jeg kan lave det selv.

Og så til sidst skal i selvfølgelig se billeder....

post-26293-1210163215.jpg

post-26293-1210163237.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer