AnnaPerenna

HJÆÆLP!

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

nu kender jeg ikke din personlighed, så ved ikke hvilken stil du er til.

De røde er super in i øjeblikket med deres 50`er look.

Den gule og grønne i samme snit er meget sart og kræver farve for at man ikke bliver fesen at se på. Jeg tror godt du kan når du er mørkhåret. Men de er meget klassiske og kan gå til alt.

Den med broderi på tror jeg er mere en cocktail kjole end kjole til bryllup.

Den sidste du har fundet på billedet for sig er super elegant og en fin cocktailkjole som kan bruges tilbryllup også hvor man er fin uden at være for dressed.

Redigeret af Josefin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit billeder er en lidt misvisende, er "dirty blonde" med lidt rødt (naturligt, har aldrig farvet det) hvor det dejligt med hvilke farver der passer :) TAK JOSEFIN!!

Har lige rettet lidt i svare :super: Skulle lige hae alle kjolerne med. kunne bare ike lige huske dem alle sammem.

Jeg var overbevist om at du var meget mørk blond i din farve??

Men grøn er super flot til et rødt skær, hvor den blegerøde ikke ville vræe god til en røhåret. Hvis man vil fremhæve sin røde hårfarve er den postkasserøde perfekt. Ev sammen med neutraleøjne kun med macara og røde læber. Sort bælte, taske og sko

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit billeder er en lidt misvisende, er "dirty blonde" med lidt rødt (naturligt, har aldrig farvet det) hvor det dejligt med hvilke farver der passer :) TAK JOSEFIN!!

Har lige rettet lidt i svare :super: Skulle lige hae alle kjolerne med. kunne bare ike lige huske dem alle sammem.

Jeg var overbevist om at du var meget mørk blond i din farve??

Men grøn er super flot til et rødt skær, hvor den blegerøde ikke ville vræe god til en røhåret. Hvis man vil fremhæve sin røde hårfarve er den postkasserøde perfekt. Ev sammen med neutraleøjne kun med macara og røde læber. Sort bælte, taske og sko

Uhh lyder godt.. ja, er meget mørk blonde (troede det hed dirty blonde - beskidt altså :bearhug: )

Tak for dine analyser og style guide lines http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg er nok også mest til den sidste, fordi den er lidt 50'er, filmstjerne lækker med den røde er bare såå sjov -HAHA-

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv forfalden til KM-kjoler, som den 3. du har med - men de klæder mig ikke særligt godt, fordi jeg har meget udpræget timeglas-figur - mine hofter kommer til at se helt tegneserie-agtige ud i den slags kjoler... Monsoon-kjolen (den 4. - er det ikke en Monsoon?) har jeg selv i sort og den sidder fantastisk - den er virkelig "nem" at have på. Så jeg vil sige, det også kommer an på din figur, hvad du skal vælge. :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv forfalden til KM-kjoler, som den 3. du har med - men de klæder mig ikke særligt godt, fordi jeg har meget udpræget timeglas-figur - mine hofter kommer til at se helt tegneserie-agtige ud i den slags kjoler... Monsoon-kjolen (den 4. - er det ikke en Monsoon?) har jeg selv i sort og den sidder fantastisk - den er virkelig "nem" at have på. Så jeg vil sige, det også kommer an på din figur, hvad du skal vælge. :cheerleader3:

Jo nr. 4 er en monsoon :toot:

Den sidste tænker jeg også at man skal have bare en smule hofte for at den bliver lady-lækker, men jeg er sådan rimelig lige op og ned.. Svært når man køber over nettet, men det er såå billig, så ville give det en chance..

Den grønne med det pink er fra Karen Millen, - helt rigtigt igen :toot: men ved ikke om den er lidt kort (vil helst have noget der dækker knæ)

Anna

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme, at jeg synes, nummer to (den lidt lime-agtige) er helt fantastisk! Jeg er helt vild med den facon, men den kræver jo også en krop, som kan bære den... Men det tror jeg nu også du har :cheerleader3:

Ellers går man sldrig galt i byen med en rød....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme, at jeg synes, nummer to (den lidt lime-agtige) er helt fantastisk! Jeg er helt vild med den facon, men den kræver jo også en krop, som kan bære den... Men det tror jeg nu også du har :cheerleader3:

Ellers går man sldrig galt i byen med en rød....

Hej Louise! Det var sødt sagt :toot: er også HELT vild med den!! Uh det der ebay er farligt!!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt pjattet med nr. 1, 2, 3 og 4.. :toot::cheerleader3::toot: .og du kan bære dem alle.. ;) ..synes at nr. 2 og 3 kan du have på til mange slags fester....de er flotte uden at virke for opsigtsvækkende... :toot:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt pjattet med nr. 1, 2, 3 og 4.. :toot::cheerleader3::toot: .og du kan bære dem alle.. ;) ..synes at nr. 2 og 3 kan du have på til mange slags fester....de er flotte uden at virke for opsigtsvækkende... :toot:

Knus herfra, Nanna

Tak for kommentarene.. meen Skat mente liiige de skulle have nogle penge tilbage, så er ikke sikker på det bliver til en kjole :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme, at jeg synes, nummer to (den lidt lime-agtige) er helt fantastisk! Jeg er helt vild med den facon, men den kræver jo også en krop, som kan bære den... Men det tror jeg nu også du har :toot:

Ellers går man sldrig galt i byen med en rød....

Hej Louise! Det var sødt sagt :toot: er også HELT vild med den!! Uh det der ebay er farligt!!!

Anna

Kunne ikke være mere enig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at tage hensyn til hårfarve (og om den er dirty eller ej :bearhug: ), så er jeg helt syg med den gule :carrot:

Den høj røde er bare for fræk-lækker - den kunne jeg også selv snildt hoppe på!

Jeg må tilslutte mig den limegrønne/gule eller hvad du vil kalde den.... den er ren ABBA! - og super moderne/trendy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer