Miss Bridetobe

Jeg tror jeg er blevet forelsket

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja som overskriften siger er jeg helt vild med denne kjole men er bange for at den er hammer dyr. Den er fra Gudnitz. Ville bare lige vise jer min drømmekjole selvom der jo er laaang tid til jeg skal giftes.

Hello Princess!!!!! Det er da godt der er lang tid til så, så er der tid til at spare sammen så du kan få din drømmekjole....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaaa! Den er fantastisk! Supersmuk. Men rimeligt enkel. Burde ikke være så svært at få noget lignende syet billigere...

Har også overvejet det :denmarkflag:

Ja som overskriften siger er jeg helt vild med denne kjole men er bange for at den er hammer dyr. Den er fra Gudnitz. Ville bare lige vise jer min drømmekjole selvom der jo er laaang tid til jeg skal giftes.

Hello Princess!!!!! Det er da godt der er lang tid til så, så er der tid til at spare sammen så du kan få din drømmekjole....

Tror ikke min tilkommende er helt enig.... Vi skal også spare op til festen så der bliver desværre ikke nok penge til sådan en lækker kjole.
0

Del dette indlæg

Jaaaaa! Den er fantastisk! Supersmuk. Men rimeligt enkel. Burde ikke være så svært at få noget lignende syet billigere...

Har også overvejet det :denmarkflag:

Tror ikke min tilkommende er helt enig.... Vi skal også spare op til festen så der bliver desværre ikke nok penge til sådan en lækker kjole.

Hejsa,

Hvad er dit kjolebudget ? Måske du kan få en mindre kendt designer/skrædder til at kreere en lignende ?

Kh Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW!!

Den kan jeg godt forstå, du er blevet forelsket i. Den er jo gudeskøn. :denmarkflag::boohoo:

Noget jeg somregel gør, når jeg forelsker mig i ting/tøj, er at jeg prøver det. Nogle gange er det mega grimt til mig, men så kan jeg da slå det ud af hovedet. :heart:

Jeg har lige været inde på Gudnitz' hjemmeside og kigge. Det er da vist godt jeg ikke har set den noget før. Der er jo mange kjoler man kunne forelske sig i. :boohoo:

:)

Mette

0

Del dette indlæg

Sikken en flot kjole ! ;) Kan godt forstå at du er forelsket ;)

Jeg var selv ret vild med sådanne kjoler, men min tilkommende er ikke så meget til tyl, så jeg måtte finde noget andet, hvilket jeg så også gjorde og jeg tror ikke jeg kunne ha´ lavet et bedre køb end den ;)

Men jeg er sikker på at du kan finde en som jeres budget kan bære og som du kommer til at føle dig som en gudinde i ;)

0

Del dette indlæg

den er fantastisk...

Der kan jo også nå at komme mange andre. Jeg får også min elskede 16. august 2008, men jeg har også allerede forelsket mig i en kjole...nemlig denne

Wauw den er også rigtig flot!

Dejligt at det ikke kun er mig der kigger kjole i så god tid :denmarkflag:

Hvor langt er i kommet med planlægningen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den er fantastisk...

Der kan jo også nå at komme mange andre. Jeg får også min elskede 16. august 2008, men jeg har også allerede forelsket mig i en kjole...nemlig denne

Dejligt at det ikke kun er mig der kigger kjole i så god tid :denmarkflag:

Vi har bestilt feststed og reserveret kirke. Kordegnen var lige ved at gå bagover da jeg ringede: " jamen kæreste ven dog, der er jo næsten halvandet år til..."

Så hygger jeg mig med at kigge kjoler, invitationer, brudebuketter og andet godt, men ellers ikke rigtig noget konkret. Vi snakker bare lidt om hvad vi godt kunne tænke os. Meeeen manden kan ikke rigtig forholde sig til detaljerne endnu, Hvor langt er I?

Jeanette

0

Del dette indlæg

den er fantastisk...

Dejligt at det ikke kun er mig der kigger kjole i så god tid :boohoo:

Vi har bestilt feststed og reserveret kirke. Kordegnen var lige ved at gå bagover da jeg ringede: " jamen kæreste ven dog, der er jo næsten halvandet år til..."

Så hygger jeg mig med at kigge kjoler, invitationer, brudebuketter og andet godt, men ellers ikke rigtig noget konkret. Vi snakker bare lidt om hvad vi godt kunne tænke os. Meeeen manden kan ikke rigtig forholde sig til detaljerne endnu, Hvor langt er I?

Jeanette

Vi har bestilt feststed, fotograf og reserveret kirke. Det er dejligt at få det på plads. Vi er i gang med at finde musik men har ikke helt bestemt os endnu. Jeg hygger mig også med at kigge på alt bryllupsrelateret :denmarkflag:

Her kan manden heller ikke helt forholde sig til de mindre detaljer. Han synes der er lang tid til endnu.

0

Del dette indlæg

Jeg var inde hos Gudnitz - og prøvede denne kjole. Den er rigtig smuk, men alligevel ikke mig. Den koster omkr. 18.000 med slør... MEN jeg er ret sikke på, at Bride Fashion i Virum sælger denne Rikke Gudnitz model som "stang-tøj" - altså syet af RG, men som færdig kjole (eller rettere; det er nederdel og corsage) - og derfor en hel del billigere. Måske det var noget?

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var inde hos Gudnitz - og prøvede denne kjole. Den er rigtig smuk, men alligevel ikke mig. Den koster omkr. 18.000 med slør... MEN jeg er ret sikke på, at Bride Fashion i Virum sælger denne Rikke Gudnitz model som "stang-tøj" - altså syet af RG, men som færdig kjole (eller rettere; det er nederdel og corsage) - og derfor en hel del billigere. Måske det var noget?

Louise

Ja det har jeg også hørt. At gudnitz er begyndt at lave færdigt stangtøj til Bride Fashion. Prøv der

0

Del dette indlæg

Louise

Ja det har jeg også hørt. At gudnitz er begyndt at lave færdigt stangtøj til Bride Fashion. Prøv der

Det kan da godt være man skulle overveje at kigge der, men må hellere vente lidt endnu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer