Guest Cherine

Kan man ligge tyl på dugene??

12 indlæg i dette emne

Vi har købt hvide duge og lilla servietter og lys.

Men nu er jeg bange for at det måske bliver for lidt lilla.

Så jeg tænkte på at købe lilla tyl og klippe det i 1 meter gange 1 meter og ligge det "omvendt" på de hvide duge. Altså så de laver hvide trekanter i hjørnerne af bordene. Sådan som mange restauranter gør med dugene. Forstår i?

Men kan man det eller er tyl for stift til at bruge som dug?

Jeanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Jeanne ! :denmarkflag:

Det kan du sagtens , vi skal bruge bordeaux organza ovenpå hvid dug , vi har købt det inde hos hvors blomsterdame .

Den er færdig syed lige til at rulle på bordet ,man køber den bare i den længde man vil ha , den finns i mange farver, den koster vist kun 10 kr metern vi ga 5 men det var en fejl fra hende selv så vi var ju bare heldige har købt 36 m.

Lægger lige et billede ind så du kan se hvad jeg mener .

:boohoo: Alexandra

post-20781-1176476616.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa alexandra,

Vi har valgt samme model med organza i midten af bordene - synes det er superflot og giver en flot kontrast.

Kh Louise

Hej Jeanne ! :denmarkflag:

Det kan du sagtens , vi skal bruge bordeaux organza ovenpå hvid dug , vi har købt det inde hos hvors blomsterdame .

Den er færdig syed lige til at rulle på bordet ,man køber den bare i den længde man vil ha , den finns i mange farver, den koster vist kun 10 kr metern vi ga 5 men det var en fejl fra hende selv så vi var ju bare heldige har købt 36 m.

Lægger lige et billede ind så du kan se hvad jeg mener .

:boohoo: Alexandra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:denmarkflag:

Vi skal bruge det her lys i 3 størelser ,hvide stoffservietter og bordeaux papirservietter foldet som en vifte

+ det andet der er billedet, håber det kommer til at se godt ud , men det tror jeg det gør , har ikke dækket bord med det endnu

men det varer ju ikke længe (14 dage ).

Vil bare vise jer det .

Kram Alexandra

post-20781-1176505897.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

vil lige høre ad hvor man kan købe det organza der henne, for jeg syntes kun at jeg har set det i hvid eller råhvid? jeg kunne nemlig godt tænke mig noget i en rosafarve, tror i at det er til at opdrive?

Bettina

HEJ !

DET KAN MAN GODT , JEG HAR DEN I SORT, PETROLIUM , BORDEAUX OG LYSERØD

HAR KØBT DEN HOS GARTNERN HER PÅ SAMSØ TIL 10 KR M .

PRØV INDE HOS GARTNERN , HVIS DU VIL KAN JEG SPØRGE HVOR HUN KØBER DET HENDE

ELLER OM HUN VED ANDRE STEDER MAN KAN KØBE DET .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug:

Vi skal bruge det her lys i 3 størelser ,hvide stoffservietter og bordeaux papirservietter foldet som en vifte

+ det andet der er billedet, håber det kommer til at se godt ud , men det tror jeg det gør , har ikke dækket bord med det endnu

men det varer ju ikke længe (14 dage ).

Vil bare vise jer det .

Kram Alexandra

Eeeiii hvor er det bare super flot! Hvordan har du sat hjerterne fast på lysene?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug:

Vi skal bruge det her lys i 3 størelser ,hvide stoffservietter og bordeaux papirservietter foldet som en vifte

+ det andet der er billedet, håber det kommer til at se godt ud , men det tror jeg det gør , har ikke dækket bord med det endnu

men det varer ju ikke længe (14 dage ).

Vil bare vise jer det .

Kram Alexandra

Eeeiii hvor er det bare super flot! Hvordan har du sat hjerterne fast på lysene?

DET HAR JEG GJORT MED STÅLTRÅD , HVIS DU GÅR IND OG KIGGER I MIN TRÅD KAN DU LÆSE OG SE HVORDAN DE SER UD .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer