Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Og min skrædder sagde til mig, at jeg kunne købe sådan en dragt der slanker kroppen. Hun siger, de er rigtig gode. Så jeg må jo hellere parere ordre!! Og jeg skal ud og bestille skørt i denne uge... Så jeg får vist nok at se til!

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg

Hmmm..

Den skal nok ende med at blive flot din kjole.. Kan godt lide snittet.. Men jeg synes nu hun er lidt fræk hende din skrædder, sådan at komme med hentydninger og sige nu skal købe noget til at "slimme" dig.. Jeg var måske nok blevet lidt fornærmet

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm..

Den skal nok ende med at blive flot din kjole.. Kan godt lide snittet.. Men jeg synes nu hun er lidt fræk hende din skrædder, sådan at komme med hentydninger og sige nu skal købe noget til at "slimme" dig.. Jeg var måske nok blevet lidt fornærmet

Knuz Mia :cheerleader3:

Nej nej, vi snakkede sådan helt veninde agtigt om det! det var helt ok!

0

Del dette indlæg

:) Hejsa!!!

Jo jeg vil... :cheerleader3:

Indtil videre ser det sq da fornuftigt ud.... Og din mave er da ikke blabberfed.. :) kom altså til at kigge - selvom at jeg ikke måtte..

Glæder mig til at se mere.. :)

:)

Redigeret af jkj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen dog hvor ser du godt ud :cheerleader3:

Postet billedeHelt ærligt hvorfor gøre mere ved den? Lad den dog blive som den er nu, det ville gøre dig så smukPostet billede

Spøg til side, det bliver fedt i det der silke stof du har vælgt, har du fundet ud af om du vil have slør eller hva? Hvad med sko? ( måske du har vist dem, er ikke lige sikker..... sorry) Hvornår regner du med at den er færdig? Higer jo efter at se den "rigtige" udgave.... :)

Karin

0

Del dette indlæg

Din kjole har da fået en rigtig god start, jeg er ikke så vild med det blå, men det bliver der jo heldigvis ikke :cheerleader3:

Jeg kan godt se at hvis der ikke kommer stivere i, som hjælper os andre med lidt unaturlig hold på formerne, så ville sådan et "pølseskind" være super, men jeg var nok blevet lidt småsur, hvis det var mig, men jeg er også lidt touchy på det område :)

På den anden side vil jeg jo også have corsage indenunder, så det går vist ud på det samme :)

HVad med manden, hvad skla han have på???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katja,

har siddet begravet i eksamen, hvor set det bare kanon ud! Tror det kommer til at klæde dig super!! så du klipper kjolen lidt kortere, og så kommer tyllet under til at kunne ses lidt mere?

Anna

0

Del dette indlæg

Jamen dog hvor ser du godt ud :cheerleader3:

Postet billedeHelt ærligt hvorfor gøre mere ved den? Lad den dog blive som den er nu, det ville gøre dig så smukPostet billede

Spøg til side, det bliver fedt i det der silke stof du har vælgt, har du fundet ud af om du vil have slør eller hva? Hvad med sko? ( måske du har vist dem, er ikke lige sikker..... sorry) Hvornår regner du med at den er færdig? Higer jo efter at se den "rigtige" udgave.... :)

Karin

MEGET morsomt :)

Jeg regner da med den er færdig en lillle måned før brylluppet. Nu må vi se.

Mht. sko ved jeg ikke helt. Jeg tror de skal være sorte, men jeg kan ikke finde nogen, jeg kan lide (typisk mig) Jeg har et helt bestemt billede inde i hovedet af, hvordan de skals e ud, og så er det jo svært at finde det, især i størrelse 42 ;-)))

Men hvis alt går galt har jeg et par fede sorte billi bi stilletter derhjemme, jeg kan tage på!

0

Del dette indlæg

Din kjole har da fået en rigtig god start, jeg er ikke så vild med det blå, men det bliver der jo heldigvis ikke :)

Jeg kan godt se at hvis der ikke kommer stivere i, som hjælper os andre med lidt unaturlig hold på formerne, så ville sådan et "pølseskind" være super, men jeg var nok blevet lidt småsur, hvis det var mig, men jeg er også lidt touchy på det område :)

På den anden side vil jeg jo også have corsage indenunder, så det går vist ud på det samme :)

HVad med manden, hvad skla han have på???

Jeg er ikke så touchy. Jeg ved jeg er lækker. Jeg har nemlig tabt 15 kilo :cheerleader3:

Det er jo det, jeg skal netop ikke have corsage, og har altid øsnket mig at prøve sådan en opstrammer, så det er jo kun godt.

Og manden skal være i sort var tanken. Sort jakkesæt, skjorte og slips.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Katja,

har siddet begravet i eksamen, hvor set det bare kanon ud! Tror det kommer til at klæde dig super!! så du klipper kjolen lidt kortere, og så kommer tyllet under til at kunne ses lidt mere?

Anna

Åh din stakkel! Jeg glæder mig til det er overstået, så vi kan få dig tilbage :-)

Ja lige præcis. Lige lidt kortere, så man lige kan skimme tyllet. Du kan bortset fra det tro det er nogle lækre tylskørter, vi har fundet. Jeg skal ud og bestille det i dag tror jeg.

0

Del dette indlæg

Hej Katja,

Anna

Åh din stakkel! Jeg glæder mig til det er overstået, så vi kan få dig tilbage :-)

Ja lige præcis. Lige lidt kortere, så man lige kan skimme tyllet. Du kan bortset fra det tro det er nogle lækre tylskørter, vi har fundet. Jeg skal ud og bestille det i dag tror jeg.

Uh det lyder fedt, hvor skal du bestille det henne? Du vil have sort skærf ikke? Arj, glæder mig det at se når det bliver i det rigtige stof og det hele!! ja, hvad med sko?
0

Del dette indlæg

Hej Katja,

Anna

Uh det lyder fedt, hvor skal du bestille det henne? Du vil have sort skærf ikke? Arj, glæder mig det at se når det bliver i det rigtige stof og det hele!! ja, hvad med sko?

Nej havde faktisk tænkt mig at skørtet skal være hvidt men så skal jeg have sorte sko. Og kan bare IKKE finde nogle, jeg vil have. Har været i alle mine ellers yndlingsskobutikker i København. Men hvis alt går galt har jeg et par fede sorte billi bi stiletter derhjemme, jeg kan tage på.

0

Del dette indlæg

Hej Katja,

Anna

Nej havde faktisk tænkt mig at skørtet skal være hvidt men så skal jeg have sorte sko. Og kan bare IKKE finde nogle, jeg vil have. Har været i alle mine ellers yndlingsskobutikker i København. Men hvis alt går galt har jeg et par fede sorte billi bi stiletter derhjemme, jeg kan tage på.

SKærf: mente bånd om livet! Syntes også skørtet skal være hvidt.. det bliver helt kanon! Billi Bi er også godt at have på en hel dag!
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer