Guest Mowgli

Overraske gjestene i bryllupet

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

SÅ SEJT!! :cheerleader3::cheerleader3::bunny_4:

Jeg er helt vild med dirty dancing-dansen.. Har vi ikke også (hånden på hjertet) allesammen drømt om at have hovedrollen i den film?? Den dans.. :thumbsupsmileyanim: Det kunne være så sejt at lave den.. Og rigtigt sjovt hvis parret bare slet ikke kan danse (som er tilfældet med mig og min kæreste.. -HAHA- ) Sjovt, overraskende og lidt en drøm der går i opfyldelse (for pigen altså..).. :bunny_4: (eller er det bare mig der har et specielt forhold til den film?? -HAHA- )

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SÅ SEJT!! :bunny_4::bunny_4::thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med dirty dancing-dansen.. Har vi ikke også (hånden på hjertet) allesammen drømt om at have hovedrollen i den film?? Den dans.. GP Det kunne være så sejt at lave den.. Og rigtigt sjovt hvis parret bare slet ikke kan danse (som er tilfældet med mig og min kæreste.. :) ) Sjovt, overraskende og lidt en drøm der går i opfyldelse (for pigen altså..).. -HAHA- (eller er det bare mig der har et specielt forhold til den film?? :blink: )

Hilsen Rikke

Jeg ELSKER bare den film....og det kunne være VILDT sejt, at lave den..... :cheerleader3:

Vores problem er for det første, at vi ikke hører til de mindste......for det anden, at Michael overhovedet IKKE kan sætte 2 trin sammen (gruer for brudevalsen).... Jeg kunne nok godt lære trinene.....har gået til standarddans som lille og går til linedance nu.....MEN, jeg kan altså ikke smutte så let og elegant rundt i lokalet som Jennifer Grey eller kvinden i klippet.... -HAHA-

Men vildt fedt, at de lavede det..... -HAHA-

Til den norske pige..... hvis I ikke har for meget at skulle nå inden bryllupet, kunne det da være en super idé.... :cheerleader3:

Men det kræver nok en hel del træning, at få det så flot som dem i klippet...så spørgsmålet er om I har tiden og overskuddet til det.... :)

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores problem er for det første, at vi ikke hører til de mindste......for det anden, at Michael overhovedet IKKE kan sætte 2 trin sammen (gruer for brudevalsen).... Jeg kunne nok godt lære trinene.....har gået til standarddans som lille og går til linedance nu.....MEN, jeg kan altså ikke smutte så let og elegant rundt i lokalet som Jennifer Grey eller kvinden i klippet.... :cheerleader3:

Men vildt fedt, at de lavede det..... :cheerleader3:

Jeg syntes jo netop også at det ville være rigtigt sjovt hvis det så rædselsfuldt ud! :bunny_4: Vi kan som sagt heller ikke danse (hver gang Christian svinger rundt med nogen, falder vedkommende altid.. ALTID :carrot: ), men jeg gruer ikke for brudevalsen, for hvad så hvis man ser lidt dum ud? Man har været så fantastisk smuk og elegant hele dagen (formodentligt :bunny_4: ), så jeg ville ikke være ked af at tage lidt pis på mig selv også.. Det ville også give en fed stemning bagefter tror jeg.. Kan du følge mig?

Mvh Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores problem er for det første, at vi ikke hører til de mindste......for det anden, at Michael overhovedet IKKE kan sætte 2 trin sammen (gruer for brudevalsen).... Jeg kunne nok godt lære trinene.....har gået til standarddans som lille og går til linedance nu.....MEN, jeg kan altså ikke smutte så let og elegant rundt i lokalet som Jennifer Grey eller kvinden i klippet.... :cheerleader3:

Men vildt fedt, at de lavede det..... :cheerleader3:

Jeg syntes jo netop også at det ville være rigtigt sjovt hvis det så rædselsfuldt ud! :bunny_4: Vi kan som sagt heller ikke danse (hver gang Christian svinger rundt med nogen, falder vedkommende altid.. ALTID :carrot: ), men jeg gruer ikke for brudevalsen, for hvad så hvis man ser lidt dum ud? Man har været så fantastisk smuk og elegant hele dagen (formodentligt :thumbsupsmileyanim: ), så jeg ville ikke være ked af at tage lidt pis på mig selv også.. Det ville også give en fed stemning bagefter tror jeg.. Kan du følge mig?

Mvh Rikke

JEP, følger dig.....men det jeg mener er, at jeg gruer for mine stakkels TÆER..... :bunny_4:

Vi tager jo på bryllupsrejse til Vegas næste morgen.....og hvor fedt er det at sidde i en flyver i 10 timer me dunkende tæer.... -HAHA-

Redigeret af merkur65
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEP, følger dig.....men det jeg mener er, at jeg gruer for mine stakkels TÆER..... :cheerleader3:

Vi tager jo på bryllupsrejse til Vegas næste morgen.....og hvor fedt er det at sidde i en flyver i 10 timer me dunkende tæer.... :bunny_4:

Okay.. :cheerleader3: Det forstår jeg selvfølgelig godt.. Så er Michael Jackson måske mere noget for jer.. Der sker nok lidt mindre sammenlignet med dirty dancing :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hei,

Sniker meg litt inn på deres supre forum!

Har dere planer om å overraske med noe i bryllupet selv? Hadde vi tort kunne jeg helst tenkt meg å gjøre:

eller

men mannen mener vi har nok spenning den dagen

Noe hadde det vært gøy å funnet på da... noen tips?

Hejsa,

Det er bare en rigtig fed ide. Det kunne jeg også godt ha fundet på, hvis vi altså bare lige havde tiden til det.

Go for it GIRL.... :cheerleader3:

Ann-kathrin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den idé tror jeg da vist også lige jeg napper. Det er da bare for sejt og sjovt. Og jeg er enig 'ying' om at jo dummere man ser ud, jo sjovere er det. :cheerleader3::cheerleader3:

Håber godt nok at jeg kan få overtalt min kæreste til det. Det kunne bare være den ultimative start på en fest. Mon ikke det sætter gang i de øvrige gæster.... :bunny_4:

:bunny_4:

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den idé tror jeg da vist også lige jeg napper. Det er da bare for sejt og sjovt. Og jeg er enig 'ying' om at jo dummere man ser ud, jo sjovere er det. :cheerleader3::cheerleader3:

Håber godt nok at jeg kan få overtalt min kæreste til det. Det kunne bare være den ultimative start på en fest. Mon ikke det sætter gang i de øvrige gæster.... :bunny_4:

:bunny_4:

Mette

Det er lige præcis det jeg har i mine tanker også.. Det ville virkelig sætte gang i festen.. :carrot: Jeg tror bare næppe at jeg kan få overtalt kæresten.. Han har altid nægtet at se film som grease og dirty dancing med mig.. -HAHA- Han er mere tarantino-typen.. Så jeg tør knapt nok foreslå det.. Men hva fanden.. går den så går den..

og hvis han ikke vil, så sku man måske forsøge at lave en scene fra pulp fiction med gode gamle john t og uma thurman.. Det ville heller ikke være værst.. :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: RIGTIG god idé - Total "overskuds-agtigt"!! Hvis I forstår!!! :cheerleader3:

Det må kræve RIGTIG mange dansetimer...Men det er da VIRKELIG god underrholdning - og noget jeg bestemt godt kunne overtales til!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænke tænke tænke.... :cheerleader3: hvordan sælger man bedst ideen til kæresten...?? Det kunne være SÅÅÅÅ sjovt.. Og ikke engang vores forældre skulle have det at vide.. hehe.. jeg kan virkelig se det for mig.. Det ser rædsomt ud, men gud hvor er det bare det hele værd.. :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dirty dancing bliver vores 2. dans til brylluppet, da det var til den sang at Henrik scorede mig.. og jeg fik det første kys af ham.. fik helt tåer i øjene da jeg så videoen... vækker bare minder :bearhug:

Nej hvor godt!! Sikke en dejlig sang at have sammen.. Så heldig er jeg ikke :heart: Så har I i hvert fald en rigtig god undskyldning for at øve dansen.. :heart:

Hvis der er andre der har aldre lignende sjove ideer til hvordan man kan overraske lidt, så sig endelig til!!

Det kunne måske være sjovt at låne bandets mikrofoner og så synge en lille duet.. Især hvis man er tonedøve :heart:

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:heart: SÅÅÅÅÅÅÅÅ GODT :heart:

Ja må sige at jeg er helt solgt på en ide som den - har siddet og kigget videoerne igennem og fået mig et godt grin - kan lige se Henrik og mig lave sådan et stunt.............total grineren :bearhug::heart:

Gruer jo allerede for den tradionelle brudevals - pyyyyy der skal trænes...... :carrot:

Tror seriøst jeg ville være bedre til noget ala Michael Jackson end brudevalsen............ :heart:

Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KANON IDÈ :bearhug::heart:

Det er da bare en super idé - go for it.

Jeg ville helt sikkert vælge Dirty Dancing eller måske noget Grease (ved ikke om den også var derinde, blev helt fanget af alle de videoer)

Synes at det kunne være sjovt, men vi skal giftes den. 26 maj, så skal der ihvertfald øves gevaldigt

Miraklernes tid er ikke ovre endnu :heart::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug: RIGTIG god idé - Total "overskuds-agtigt"!! Hvis I forstår!!! :heart:

Det må kræve RIGTIG mange dansetimer...Men det er da VIRKELIG god underrholdning - og noget jeg bestemt godt kunne overtales til!!!

For os tror jeg ikke det vil kræve mange dansetimer. Man kan da bare improvisere, altså hvis man synes det er okay at det ikke ser fantastisk ud... :heart:

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug: RIGTIG god idé - Total "overskuds-agtigt"!! Hvis I forstår!!! :heart:

Det må kræve RIGTIG mange dansetimer...Men det er da VIRKELIG god underrholdning - og noget jeg bestemt godt kunne overtales til!!!

For os tror jeg ikke det vil kræve mange dansetimer. Man kan da bare improvisere, altså hvis man synes det er okay at det ikke ser fantastisk ud... :heart:

Mette

Så lige et klip med parret som lavede Dirty dancing... de var med i et morgenprogram på engelsk tv efterfølgende... De sagde at det tog dem 6 måneder at indøve dansen... men hvis man kan danse i forvejen, ku man måske godt nå det inden i sommer.. hehe

Det ku være en fed måde at "brake the ice" på dansegulvet...

Gid man ku danse :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer