Guest stjernen81

Høfeber.............

10 indlæg i dette emne

Hejsa Tøser :bearhug:

Jeg lider virkelig af høfeber, og lige nu siddet jeg med ophævet røde øjne, og ligner en hængt kat :heart:

Jeg kan slet ikke overskue hvis det er så slemt på min bryllupsdag. Nu har jeg fået nogle piller af lægen, øjendråber og en næsespray.... Meeennn syntes ikke rigtigt det virker, jeg må kun tage en pille om dagen og de hjælper mig, men ikke en hel dag :heart: Og øjendråberne vil tvære hele min make up ud.....

Er der andre end mig som lider af det, og har gode råd og ideer?

Mange hilsner Stjernen81 :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig og min kæreste lider begge af høfeber, og havde samme bekymring.

Så talte jeg med mit lægehus og spurgte til den sprøjte man kan få hver år, for jeg havde hørt at det ikke var alle den virkede på. Så fortalte de at man kan kunne få en sprøjte med Binyre Barkamon, og den ville holde os symptomfri i ca 4 uger.

Først var jeg skeptisk, da jeg vidsteat man med det stof kunne blive fyldt med vand og tage helt vild meget på, men det sagde de ikke ville ske med bare den ene sprøjte.

0

Del dette indlæg

Har ikke skrevet herinde før, men ville lige svare, da jeg udemærket kender problemet. De piller du har fået er sikker antihistaminer, og hvis du ikke føler de virker hele dagen, skal du have nogle der er stærkere. Prøv at forklare det for din læge, da de sikkert kender til andre der oplever det samme.

Held og lykke med det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig og min kæreste lider begge af høfeber, og havde samme bekymring.

Så talte jeg med mit lægehus og spurgte til den sprøjte man kan få hver år, for jeg havde hørt at det ikke var alle den virkede på. Så fortalte de at man kan kunne få en sprøjte med Binyre Barkamon, og den ville holde os symptomfri i ca 4 uger.

Først var jeg skeptisk, da jeg vidsteat man med det stof kunne blive fyldt med vand og tage helt vild meget på, men det sagde de ikke ville ske med bare den ene sprøjte.

Hejsa.

Vil da lige komme med en kommentar. Det hedder altså binyrebarkhormon. Og det har mange uheldige bivirkninger. Min kæreste lider også af pollenallergi og har prøvet at få den sprøjte, men han synes, at der er for mange bivirkninger til at det opvejer den gode effekt, så han nøjes med alle de forskellige piller, man kan få.

Mvh Pernille.

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg ikke hvilke piller og dråber du bruger...

Men jeg har prøvet mange forskellige, uden den store virkning, men så for nogle år siden talte jeg med en kollega, som anbefalede mig nogle piller, de hedder DUACT og kan købes i håndkøb på apoteket, det er bare vidundermidlet!!! :bearhug:

De virker hurtigt, og jeg bliver ikke træt af dem, som jeg blev af mange af de andre, jeg klare mig med dem, og så øjendråber de dage hvor der er eksplosivt mange birkepollen.

Jeg kan kun sige prøv dem! De hr virelig hjulpet mig :heart::heart::heart:

0

Del dette indlæg

Det er rigtigt at BINYREBARKHORMON virker rigtig godt... og det er os' rigtigt at det har mange bi-virkninger men det er meget forskelligt hvordan man oplever de bi-virkninger!!!

Jeg kender 3, som har fået disse sprøjter regelmæssigt gennem flere år og de siger alle at, virkningen er så god at det med bi-virkningerne er bagateller!!!! Netop fordi det kun er 1-2 gange om året man behøver det!!!

Jeg har selv BIRK hø-feber, men mit er dog ikke så slemt at jeg har skullet overveje sprøjten, og i år er jeg på kemo, så derfor er det endnu bedre... men jeg ville helt sikkert overveje at få en sprøjte, hvis det er så slemt som du siger... gider heller ikke ligne en grædekone til mit bryllup!

Kan godt forstå dig...

Redigeret af skye
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej!

Har selv meget høfeber og plejer som regel at nøjes med piller, men sidste år da jeg skulle giftes 1. juli, skulle jeg heller nyde noget af at få høfeber på selve dagen... :heart:

Så jeg fik en sprøjte med binyrebarkhormon og det hjælp virkelig godt og jeg fik ingen bivirkninger, selvom det selvfølgelig ikke er noget, som jeg synes, man skal tage i tide og utide, meeen det er jo kun ens bryllupsdag én gang om året... :heart::heart:

Det koster 100-150 kr og fåes hos lægen...

kh Ditte :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa Igen :loveboard:

Tak for alle jeres svar og gode råd :)

Nu har jeg taget de piller som min læge har givet mig i lidt over en uge, og nu hjælper de mig :loveflag:

Jeg har intet haft de sidste 3 dage, så tror man skal tage dem et stykke tid før virkningen kommer...

Så nu er jeg glad igen :cheerleader3:

Mange hilsner Stjernen81

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer