bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 indlæg i dette emne

Hun ville ikke klippe mig!

Hun forklarede, at når håret skal sættes op, er det ikke godt at blive klippet så tæt på 'dagen' da enderne af håret så bliver skarpe i opsætningen...!

Åhh jeg trænger ellers sådan til en gang klip, for jeg er ikke blevet klippet siden februar!

Nå, men det må vente til efter brylluppet...

Her et billede af mit fine hår med lyse striber fra siden

Se lige hvor langt det er blevet :thumbsupsmileyanim:

post-23374-1216452262.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Læbestift-jagt...!

Efter frisørbesøg i går, fik jeg lige tid til at løbe i matas for at finde en læbestift til dagen.

Det var ikke nemt :boohoo:

Tror jeg prøvede 6 eller 7 forskellige ()()-HAHA-:hug:

Som udgangspunkt ville jeg ikke have lip gloss, da jeg synes de er så 'fedtede' at have på.

Farven skulle gerne være i en brunlig nuance - og gerne passe til lavendel/lilla! (regner jo med at blomsterne i min buket bliver lilla) :unsure:

Damen i matas var rigtig god til at hjælpe og lod mig prøve rigtig mange :thumbsupsmileyanim:

Fordi jeg er ret brun, så 'blegnede' læbestifterne hver gang de kom på :loveboard:

Til sidst fandt vi dog en, som kunne ses uden at være for markant - og som tenderer over i brun/lilla nuancer.

Blev dog nødt til at have både læbestift og lip gloss på for at få læberne fremhævet :cheerleader3:

Så jeg måtte af med hele 320 kr...!!! :ilovebryllupsklar:

Som lovet billeder :cheerleader3:

post-23374-1216454977.jpg

Redigeret af bryllup2008
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, hvor er det snart, søde :loveboard:

Det ser bare ud til at blive SÅÅ fint det hele, og er lidt træt af, at jeg ikke kan nå til globryllup. Men er sikker på at der nok skal være nogen til at lægge billeder ud af det dejlige brudepar :thumbsupsmileyanim:

krammer.

Ihh hej sødeste Maria

Åhh du kan tro, det ville have glædet mig, hvis du kunne have været med til globryllup - men om 14 dage er der jo lige et hav eller to der skiller os... (hvor mange er der egentlig?!) :hug:

øhh... :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

Du glæder dig vel til at komme over til din MAND og leve som rette ægtefolk bør leve med... osv. -HAHA-

Uhh hvor bliver det bare spændende for dig.

Er lidt misundelig...

Oh yeah, det bliver bare skønt! - han er jo hjemme lige nu, fordi vi lige har været på Sicilien den sidste uge og besøge min familie. Men hold kaje, hvor jeg snart glæder mig til bare at have ham på tomandshånd, uden der er et eller andet familiemedlem i nærheden ()()

Hm måske vi skulle gøre alvor af den der zillatur til San Fransisco...?! :unsure:

Chicago, søde ;)

Hvornår er det du tager afsted søde?!

På torsdag - uhh, det er snart!!! :boohoo:

Møz fra mig...

krammer lige på hovedet tilbage.

Nårh ja, fint nyt hår :cheerleader3: Hun har helt ret i, at det ikke er smart at klippe så tæt på (men skal det ikke også helst være så langt som muligt?) - og så er det bare GULD, når man kan få en ordentlig klipning bagefter :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt navn :cheerleader3:

Som nogen måske husker, har jeg i april måned været igang med lidt slægtsforskning med henblik på nyt navn.

Fik samlet den nødvendige dokumentation og udfyldt relevante papirer vedr navneændring på bryllupsdagen...

Tja og så sidder jeg jo her og kommer i tanke om, at jeg så ikke har hørt noget til det lige siden... -HAHA-

Så jeg har lige haft ringet til kommunen for at forhøre mig...

Og alt er vist i den skønneste orden :thumbsupsmileyanim:

Kommunen har sendt papirerne til kirkekontoret allerede den 23. maj.

Så om 14 dage er det vores nye navne, der kommer til at stå på vielsesattesten (så vidt jeg forstod).

Weee.... :loveboard:

Tillykke med at det lykkedes at få det nye navn :unsure: Hmmm kan jo ikke lige huske hvad er var i skulle hedde efter bryllupet, men bare at det var specielt og meget flot navn. Ikke for at lyde skeptisk, men måske skulle du lige tjekke op med præsten at det nu er helt på plads, så det kommer på jeres vielsesattest :cheerleader3:

He he jeg nævnte det for præsten, da vi havde møde med ham den 19. juni - og da gjorde han sådan her : :ilovebryllupsklar:

Men regner med det er fordi det er kirkekontoret, der står for det og ikke som sådan præsten.

Hmmm... måske jeg lige skulle give kirkekontoret et ring på mandag - just in case... :hug:

Bare for at være 100 % zilla :boohoo:

ps : mit nye navn bliver Tine Marie Niese

Du husker måske denne?! ()()

Hmmm tja nu dæmre det så for mig !!! :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt undertøj

Gik jo lige shop amok i går, så det blev sørme også til et nyt sæt undertøj til dagen :thumbsupsmileyanim:

Marie Jo model Avero

(til den nette sum af 900 kr) :ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar:

Jamen søde du går jo helt amok herinde :loveboard::unsure::boohoo:

Super flot undertøj ()()-HAHA-:hug:

:cheerleader3:

Ja, jeg er vist gået helt i selvsving :ilovebryllupsklar:

:ilovebryllupsklar:

14 dage er bare lige om lidt...

Nu hvor der kommer styr på flere og flere ting, begynder jeg bare at glæde mig for vildt...

Så jeg går lige helt amok her :ilovebryllupsklar:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyt undertøj

Gik jo lige shop amok i går, så det blev sørme også til et nyt sæt undertøj til dagen :thumbsupsmileyanim:

Marie Jo model Avero

(til den nette sum af 900 kr)

Jamen søde du går jo helt amok herinde :unsure::boohoo:()()

Super flot undertøj -HAHA-:hug::cheerleader3:

:ilovebryllupsklar:

Ja, jeg er vist gået helt i selvsving :ilovebryllupsklar:

14 dage er bare lige om lidt...

Nu hvor der kommer styr på flere og flere ting, begynder jeg bare at glæde mig for vildt...

Så jeg går lige helt amok her :ilovebryllupsklar:

:loveboard:

Hehe det er oså fuldt tilladt at gå amok!! :cheerleader3:

Og fine billeder med sløret :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Weee 14 dage tilbage...

Glæder mig til at være prinsesse for en dag... :cheerleader3:

Hvor er du sød, at du sådan glæder dig til at være prinsesse for en dag :unsure:

Det er nu også super sjovt må jeg indrømme :loveboard:

14 dage - det er jo slet ingen tid!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Personlig hilsen til overnattende gæster

Har købt små champusse flasker over grænsen som bliver pyntet jævnfør bryllups-temaet - og så limer jeg en mærkat på flasken med en personlig hilsen til gæsterne.

Det bliver så kun til dem, der vælger at overnatte.

Sådan ser det ud...

(har endnu kun lavet denne ene proto-type)

post-23374-1216482042.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer