Simonsmor

Micha & Klaus bryllup 7 april

36 indlæg i dette emne

Hejsa alle sammen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Nu må jeg hellere påbegynde vores bryllupsberetning :rolleyes:

Fredag den 6 april, var min familie meget hemmelighedsfulde. Og jeg fattede absolut ingenting!

Kunne bare ikke forstå, hvorfor jeg ikke måtte tage afsted. Skulle jo ikke sove hjemme!

Men da jeg følte jeg var træt af, hele tiden af være omringet af mange mennesker ville jeg jo gerne afsted :respekt:

Pludselig væltede det ind med mange folk, og lige et kort øjeblik frygtede jeg at vi skulle poltes.

Heldigvis var det slet ikke det, så jeg kunne ånde lettet op igen :bearhug:

istedetfor gik alle ud igen, og trak vores gardiner for etc. Vi kunne høre der belv boret og hygget etc, min mor havde lige smidt nogle franskbrød og en amsse hjemmelavet pålæg. så det stod vi med, men vi ville da hellere havde været udenfor og været med :carrot: :carrot:

post-20776-1177058296.jpg

post-20776-1177058310.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men min mor og jeg, samt vores store datter Maja kørte til Havkatten hvor vi havde lejet deres lejlighed.

Vi gik i seng omkring midnat, og jeg faldt i søvn og sov som en sten indtil min mor vækkede mig 0830.

Stod op til den mest fantastiske udsigt over stranden, og solen der bare skinnede.

kl 0900 smuttede jeg i bad, og gik rundt i pyjamas indtil min moster kom og lagde min makeup.

Min mor fik sat Maja´s hår imens, og så kom turen til mig :rolleyes:

Lidt billeder af mit hår

post-20776-1177058825.jpg

post-20776-1177058869.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit strømpebånd, var vist for stort. Ihvertfald faldt det ned konstant, men heldigt for mig da det skulle vises :rolleyes:

Det der hænger fra klaus´s lomme, er mine hofteholdere. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

De gik op konstant, og de var kun til pynt. Så tog dem af, det så min søster der løb ind og gav dem til klaus :respekt:

post-20776-1177060590.jpg

Redigeret af Simonsmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer