Guest Sibilla

Bente's Brudedesign??

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Yes yes, det har jeg. Jeg købte også min kjole derude :)

Meget søde mennesker og god betjening :balloon:

Jeg kunne rigtig godt lide at de havde en mappe med alle deres kjoler liggende fremme, så man lige kunne bladre igennem den, og pege de kjole ud som man gerne ville prøve, og resten af kjoler fandt de frem, så man også fik prøvet noget andet :balloon:

Skal du derud og prøve???

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Jeg var derude i sidste uge og prøve kjoler.

Faldt for en rigtig fin kjole, men var lidt i tvivl mht. til prisen, så de hængte kjolen til side, og jeg fik 2 dage til at tænke over det. Jeg har været 5-6 steder og prøve kjoler, så det var rigtig dejligt at finde en kjole, som sagde bare WAUW! Og så synes jeg jo, at betjening var rigtig rigtig fin i forhold til de andre steder :) Og de har den største prøverum, som jeg har nogensinde set :balloon:

Jeg ringede så i fredags og sagde at jeg vil gerne have kjolen :balloon: Mange penge eller ej, jeg skal jo giftes kun en gang :balloon:

Men kjolen skal nok rettes lidt til, og jeg glemte at spørge, hvad det kommer til at koste mig. Og efter jeg har læst så mange skrækhistorier her på siden, er jeg bange for, at jeg skal måske også af med et par tusind på tilretning, og så har jeg ihvertfald ikke råd til at købe min drømmekjole :balloon:

Så må jeg spørge, hvad du skal betale for tilretning?

Er der andre her på BK, som har kjobt kjolen hos Bente og ved, hvad tilretning koster derude?

0

Del dette indlæg

Jo, hun var min engel i fredags. :balloon: Kan VARMT anbefale Bente. Hun kom, foruden en skulder som jeg kunne græde ud ved, med en masse gode forslag til min kjole (på trods af at hun ikke fører REMBO, som min kjole er fra) Bente varyderst professionel og var med under HELE nåleisætningsprocessen, sammen med sin skrædder.

Du kan være sikker på TOP professionel betjening hos Bente + Bentes ærlige mening.

:)

Kh.

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte

Jeg var derude i sidste uge og prøve kjoler.

Faldt for en rigtig fin kjole, men var lidt i tvivl mht. til prisen, så de hængte kjolen til side, og jeg fik 2 dage til at tænke over det. Jeg har været 5-6 steder og prøve kjoler, så det var rigtig dejligt at finde en kjole, som sagde bare WAUW! Og så synes jeg jo, at betjening var rigtig rigtig fin i forhold til de andre steder :) Og de har den største prøverum, som jeg har nogensinde set :balloon:

Jeg ringede så i fredags og sagde at jeg vil gerne have kjolen :balloon: Mange penge eller ej, jeg skal jo giftes kun en gang :balloon:

Men kjolen skal nok rettes lidt til, og jeg glemte at spørge, hvad det kommer til at koste mig. Og efter jeg har læst så mange skrækhistorier her på siden, er jeg bange for, at jeg skal måske også af med et par tusind på tilretning, og så har jeg ihvertfald ikke råd til at købe min drømmekjole :balloon:

Så må jeg spørge, hvad du skal betale for tilretning?

Er der andre her på BK, som har kjobt kjolen hos Bente og ved, hvad tilretning koster derude?

Jeg skal ikke have den tilrettet hos Bentes Brudedesign, min "Farmor" er skrædder og hun tager sig af det. Men den behøvede teknisk set ikke blive lagt ind eller ud, for den sidder rimellig perfekt. Jeg vil kun have taget en 0,5 cm i hver side, så man kan se snørerne på ryggen lidt bedre :bearhug:

Men jeg tror altså godt det kan betale sig at få tilbud fra almindelige skræddere også, det kan man jo sagtens gøre :balloon:

Hvilken kjole er det???

0

Del dette indlæg

Smuk smuk kjole :) Den er rigtig fin.

Selv er jeg også kun 158, men fandt de smukkeste sko hos Bente. Model Lana med "høj" hæl til 300 kr under den nærmeste konkurrents pris!

:balloon:

Hvilke vielsesringe har I valgt, hvis jeg må spørge?

Vi har valgt Ghite Rings "organic" -dog en anelse breddere end hendes xl. Min med 5 brillianter :balloon: kan ikke vente med at få den på. Symbolet på det hele, hvis du forstår.

Kh

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt rigtig mange herinde, der er glade for ringe fra Ghita Ring, så hun må virkelig være god :balloon:

Må jeg ikke se billeder af jeres ringe?

Vi skal have disse ringe:

Postet billede

Vi skal til Helsingborg og bestille dem, men så sparer vi også mange penge :)

Jeg glæder mig også rigtig meget at få vores ringe på :balloon:

0

Del dette indlæg

Super flotte sko :balloon: Lige i min stil :) Og så i den rigtige farve :balloon:

Bente havde nogle sko på udsalg, men desværre ikke nogen i min størrelse :balloon:

Bruger nemlig str.36 :balloon:

Hvis hun skal bestille hjem, så kommer jeg nok op på 600 - 700 kroner el.

Redigeret af Sibilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer