Guest Mia74

Nogen der har prøvet bryllupsbilleder.com?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det siger jo sig selv - vil bare gerne lige høre om evt erfaringer med ovenstående.

Knus Mia

Hej Mia,

Jeg har benyttet www.bryllupsbilleder.com, og den beslutning var jeg rigtig glad for. Som du kan se i en anden tråd, så var han billig (tager omkring 3500 kr. for en hel dag!), og jeg har fået nogle super gode billeder ud af det. Han efterbehandler som udgangspunkt ikke billederne, men vi fik alligevel nogle billeder, der var lavet til sort/hvid og skåret til osv. Til gengæld får man alle billeder i fuld kvalitet på en cd, så man selv kan printe alle de billeder ud, man har lyst til. Og så kan man jo selv forsøge sig med efterbehandling, hvis man har mod på det.

Jeg vedhæfter et par billeder, så du kan se nogle af "vores" billeder, der vist ikke er på hjemmesiden.

Håber du finder en fotograf, du bliver glad for!

Mvh. Louise.

post-22819-1177875716.jpg

post-22819-1177875729.jpg

post-22819-1177875779.jpg

0

Del dette indlæg

Ja det siger jo sig selv - vil bare gerne lige høre om evt erfaringer med ovenstående.

Knus Mia

Hej Mia,

Jeg har benyttet www.bryllupsbilleder.com, og den beslutning var jeg rigtig glad for. Som du kan se i en anden tråd, så var han billig (tager omkring 3500 kr. for en hel dag!), og jeg har fået nogle super gode billeder ud af det. Han efterbehandler som udgangspunkt ikke billederne, men vi fik alligevel nogle billeder, der var lavet til sort/hvid og skåret til osv. Til gengæld får man alle billeder i fuld kvalitet på en cd, så man selv kan printe alle de billeder ud, man har lyst til. Og så kan man jo selv forsøge sig med efterbehandling, hvis man har mod på det.

Jeg vedhæfter et par billeder, så du kan se nogle af "vores" billeder, der vist ikke er på hjemmesiden.

Mvh. Louise.

Hej Louise,

De ser super flotte ud dine billeder. Jeg ved ikke lige præcist hvad der ligger i det med efterbehandling - er det noget med lys og farver og tilskæring?

Hvor mange fik I fra hele dagen?

Mia

0

Del dette indlæg

Knus Mia

Hej Mia,

Mvh. Louise.

Hej Louise,

De ser super flotte ud dine billeder. Jeg ved ikke lige præcist hvad der ligger i det med efterbehandling - er det noget med lys og farver og tilskæring?

Hvor mange fik I fra hele dagen?

Mia

Hej Mia,

Ja, det med efterbehandling er tilskæring (de billeder jeg har vedhæftet er skåret til og er altså en del af et større billede), justering af lys, konvertering til sort/hvid eller bruntonet osv. Jeg har selv leget lidt med billederne i picasa (kan hentes gratis - bare søg via google), og det er nemt at bruge. Men tager selvfølgelig tid, hvis man har en helt bestemt idé om, hvordan billedet skal se ud. Det er i hvert fald sjovt at lege med, og du kan jo prøve, hvor nemt det er med andre billeder først for at få en idé om det.

Vi fik over 600 billeder fra dagen, jeg ved faktisk ikke helt præcis, hvor mange billeder han tog. Du kan evt. kontakte ham og spørge, hvor mange billeder han plejer at tage.

Mvh. Louise.

P.S. Det kunne være sjovt at se eksempler på billeder før og efter efterbehandling :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok komme med et par eksempler senere - det bliver først engang i aften!

jeg bruger selv photoshop - men jeg har også hørt fra mange, at picasa er et ganske udmærket redigerings-program (og så endda gratis!)

Hej,

Tak for det.

Var lige forbi jeres hjemmeside - sikke nogle flotte billeder!

Har I været i New Zealand? Nogle af billeder kunne se ud som om, de er derfra :loveflag:

Mvh. Louise.

0

Del dette indlæg

Vi har booket Henrik fra bryllupsbilleder.com til vores bryllup. Men netop fordi han ikke efterbehandler (og desuden 'kun' er amatør) har vi allieret os med en proffesionel pressefotograf (en tidligere kollega) til de officielle billeder. Vi kunne ikke rigtig finde den perfekte løsning og stil i én og samme fotograf (i hvert fald ikke til en pris, der er til at betale), så nu har vi altså to fotografer :loveflag:.

Bryllupsbilleder.com er en billig løsning for foto hele dagen. Og vi har selv begge to en del erfaring med efterbehandling af billeder (ligesom vi har meget kompetente kammerater og kolleger på dette område), så derfor tør vi vælge den løsning. Men jeg har altså ikke turdet satse 110% på ham, da jeg har nogle helt specielle ønsker til de officielle billeder. Men på denne måde får vi også mulighed for billeder i flere forskellige stilarter.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer